#1 Začátek

304 17 1
                                    

,,Slečno Daisy!" Vytrhne mě ze spánku známý hlas. ,,Je čas vstávat, pan Stark už vás očekává s Pepper u snídaně." Promnu si unaveně oči a rozhlédnu se okolo. ,,Je půl desáté ráno. Počasí v New Yorku je stálé. Čeká nás polojasno, mírná oblačnost. Doprava je v plném proudu, zdržení očekávejte na 45 avenue." Čekala jsem, až to vše dořekne. ,,Dobře, díky Jarvisi." Někdo by si mohl myslet, že jsem klesla hodně hluboko, když děkuji budíku za probuzení, ale slušnost je slušnost.
Potom, co konečně vstanu, upravím se a obleču, vyjdu ze svého pokoje do vedlejší haly Stark Tower.
,,Dobré ráno!" Snažím se znít vesele. Sednu si naproti Pepper. ,,Dobré, jak ses dnes vyspala?" Ptá se optimisticky. Pepper Pottsová je člověk, který umí zlepšit náladu jen tím, že se na vás hezky usměje. Bývá optimistická a já ji ten věčný úsměv závidím. Samozřejmě má i chvíle, kdy se nedokáže udržet a musí se naštvat, ale to je jen v době, kdy jí naštve tvrdohlavý Tony Stark, který je zároveň jejím nadřízeným a přítelem. Moc ji obdivuji.

,,Jo, vyspala jsem se celkem dobře." Odpovím. Chvíli je ticho, je slyšet jen chroupání čokoládových lupínků a ovesných vloček. Moc často společně nesnídáme, spíše snídám jen s Pepper, jelikož Tony pracuje.

,,Pane, na lince máte Stewensona." Tony Stark jen zakoulí očima. ,,Nemám čas, vyřiď mu to." Pepper se na něj usmála. ,,A co děláš tak důležitého?" Zeptala se. ,,Musím do Expa. Samo se neopraví." Políbil Pepper na tvář a odešel. Tak jsme zůstaly s Pepper zase samy. Usmála se na mě. ,,Poslyš, Daisy.... Nechci znít jako tvoje máma, nebo tak něco, ale nechceš si nějak promluvit?" Spolkla jsem poslední sousto snídaně. ,,A o čem?" Zeptala jsem se. ,,Tonymu ani mě se nějak nezdáš, myslíme si, že tě něco ovlivnilo. Takže jsme jen chtěli vědět, jestli je všechno v pořádku." Zavrtěla jsem hlavou. ,,Vše je v naprostém pořádku." Pepper vzala mojí misku po vločkách a svůj talíř a odnesla to do vedlejší místnosti. ,,Ani jsi nám nevyprávěla, jak bylo na cizí planetě." Zamyslela jsem se. Bylo tam krásně. ,,Ale Fury mi zakázal o tom mluvit." Pepper se zasmála a já taky, věděla jsem, že jí to můžu říct. ,,Dobře. Představila sis někdy ráj, všechno ze zlata, stromy, rostliny a tak?" Usmála se na mě. ,,Hmmm?" ,,Tak tam to bylo ještě tisíckrát lepší a hezčí." Zasmály jsme se.

Pepper pokračovala. ,,Všimla jsem si, že sis s sebou přinesla zbraň. Co to je, meč?" Vlastně jsem si s sebou přinesla celou zbroj, co mi na Asgardu nechali vyrobit. ,,Ano, dostala jsem ho k desátým narozeninám." Pepper byla překvapená, ne kvůli tomu, že jsem na Asgardu oslavila svoje narozeniny, jelikož to věděla, ale protože jsem jako dárek dostala zrovna meč. Hned se ale znovu usmála. ,,Můžu ho vidět?" Podívala jsem se na ní, kývla a běžela jsem pro něj. Ukázala jsem jí ho ve své celé kráse. ,,Hezký kousek. Musela jsi ho někdy použít?" Zeptala se. ,,Ano, musela." Odpověděla jsem.

Nějak jsem přežívala den, dokud nepřišel Stark. ,,Vítejte zpět, pane Starku." Pozdravil ho Jarvis. ,,Díky." Řekl mu nazpátek. Zaslechla jsem ho, jak se baví s Pepper. ,,Pořád stejně? Neřekla nic?" ,,Jen odpovídala na mé otázky a ukázala mi ten meč, nic víc. Něco je špatně." Podotkla. Zaslechla jsem kroky svým směrem ke gauči. Tony si sednul naproti mě. ,,Hele Škaredko, co tě tam vlastně naučili?" ,,Neříkej mi tak." Tony se zasmál. ,,Omlouvám se, ale já možná už zapomněl, jak se jmenuješ." Řekl posměšně. Přestal se smát, když spatřil můj naštvaný výraz. ,,Fajn, promiň, Daisy." ,,Omluva se přijímá." Řekla jsem a dál zírala do knihy. ,,Povíš nám teda, co ti tam udělali? Bylo to k něčemu, tě tam poslat?" Naštvaně jsem zavřela knihu a dala jí na stůl. Dívala jsem se na ní, stejně jako Tony, jak pomalu mizí a objeví se v mé ruce. Pak jsem se otočila na Pepper, která nalévala sobě a Tonymu víno. Šla směrem k nám a já se pokusila úspěšně o iluzi psa, který pobíhal sem a tam. Pepper se ho lekla a upustila obě sklenice. Pes zmizel a oba se na mě nevěřícně dívali. Dalo mi to trochu práci, protože jsem byla ještě nezkušená a tak mi to vzalo hodně energie. Pepper si přisedla k Tonymu a pozorovali mě. ,,A nějaký živel?" Zeptal se Tony. ,,Vydrž." Řekla jsem mu.

Začala jsem lehce pohybovat rukama ve složitých gestech. Podařil se mi vyčarovat pramen vody, který prolétával po místnosti. Vrátil se ke mě do ruky a já z něj vytvořila malý vodní vír. Potom jsem se prudce otočila k balkónu a poslala všechnu tu vodu dolů, na ulici. ,,Tohle všechno tě tam za tu krátkou dobu naučili?" Zeptala se Pepper. S úsměvem jsem kývla. Oba se na sebe podívali, vypadali, že se mi něco snaží sdělit. ,,Poslyš Škare.... Daisy." Začal Tony. ,,Napadlo nás, když už umíš tyhle čáry máry, nechceš se víc zdokonalit v boji?" Řekl s úsměvem. Pokrčila jsem rameny. ,,Za ten čas co tu jsem, jsi mi do hlavy natloukl jen matematiku a tak. Uvítala bych trochu toho tréninku." Oba se usmáli. ,,Ale kde bych asi tak trénovala, když tělocvičnu máš v osmém patře, a tam nesmím?" Zeptala jsem se. ,,Jak víš, že mám tělocvičnu v osmém patře?" Mávla jsem rukou. ,,To bys neuhodl." ,,Zrovna jsem ti chtěl říct, že by jsi mohla trénovat tam." Usmála jsem se. ,,Ale nikdo z nás tě trénovat nebude, a právě to jsme ti chtěli říct." Řekla Pepper a drkla do Tonyho, aby pokračoval. ,,Aby jsi to pochopila správně.... Kde začít?" Váhal Tony. ,,Třeba od začátku?" Řekla jsem drze. ,,Jde o to, že Fury navrhl.... Abychom tě dobře vytrénovali." Zkoumavě jsem je přejížděla pohledem. ,,Protože?" Zeptala jsem se. Něco mi nechtěli říct. ,,No, aby tě nedostala hydra a.... A tak...." Zamyslela jsem se. Mám ten dojem, že mi lžou, ale musím si to ještě nějak ověřit. Třeba se to ukáže časem. ,,A kdo mě bude teda trénovat?" Na to mi odpověděla tentokrát Pepper. ,,Agentka S.H.I.E.L.D.u, samozřejmě." Kývala jsem. ,,Fajn, kdy můj výcvik začne?" ,,Hned zítra, pokud se na to cítíš." Usmála jsem se. ,,Fajn, a jak se ta agentka jmenuje?" Tony se také usmál. ,,Nataša Romanovová."

Ahoooj. Konečně druhý díl. Čekali jste na něj dlouho. Především vás chci upozornit, aby jste si raději přečetli první díl Za Hranice. Potom budete příběh samozřejmě chápat lépe. Díky za všechny reads & votes.

PS: Nahoru jsem hodila OC Daisy Simonové, je to podle cizí předlohy a i tak je to celkem chabý, ale je to můj druhý den v digital art programu, a musím se pochválit. Kreslit na počítači jsem začala jen kvůli wattpadu. :D

Za hranice - pokrevní pouto (Marvel FF)Where stories live. Discover now