12| (f) resas

412 55 32
                                    

iki yıl önce fresas'ın gözünden

Kim Soyeon ablasının intiharından sonra bulduğu günlüğü sakladı ve polislere vermedi.

Sadece bir sayfası koparılmamış günlükte yazılanları okuyunca içinde oluşan öfkeyi kimseden çıkartamadı.

Bunun yerine, her ayrıntısını planladığı bir cinayet üzerine yoğunlaştı, bir yıl boyunca.

Liseye geçtiğinde ilk gün gözüne çarpan kişi tabii ki Taeyong'du.

Bir ay boyunca Taeyong'un telefon numarasını bulmaya çalışmıştı ve en sonunda futbol klübündeki birinden numarayı almıştı.

İsmini, İspanyolca'da çilek anlamına gelen 'Fresas' koymasının sebebi ise açıktı; ablasının bahsettiği 'barış niyetine' gönderilen meyveler çilekti.

〰️〰️

ölüm anı, fresas'ın gözünden

İntikam duygusu her gün artıyordu ve bir süre sonra yaptığı planı bozarak Taeyong'un evine girdi.

İki günün sonunda önce elindeki günlüğü Taeyong'a verdi.

Yazılanları okuduktan sonra Taeyong'un gözündeki pişmanlığı gördü, böyle bir şeye sebep olacağını bilseydi bunu yapmayacaktı, en azından Fresas'a böyle demişti.

Bu yüzden Soyeon yapamadı, elindeki silahı komidinin üzerine bıraktı ve önce odadan, sonra evden hızlıca çıktı.

Taeyong hak ettiğini düşündü,
ölmeyi hak ediyordu. Bu yüzden Minsoo'nun günlüğünden bir sayfa koparıp kısa bir metin yazdıktan sonra gözlerini kapattı, tekrar açmamak üzere.

Taeyong'un kısa metni

Bir şeyleri önceden fark edemediğim ve birinin ölümüne sebep olduğum için fazlasıyla pişmanım, yaptıklarımı hiçbir şekilde ödeyemem.

Bu yüzden özür dilemek için yanına geliyorum Minsoo, bu sefer barış isteğimi çileklerle değil tüm samimiyetimle sana sunacağım.

Keşke beni durdursaydınız veya fark etmemi sağlasaydınız... Her neyse.

Teker teker hepinizden özür dilerim.

Fresas |Lee TaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin