KAREKTER TANITIMI

127 53 33
                                    

Dalga Kılıç kayseri de yaşıyor ama İzmir e taşınıyor adı ile dalga geçilmesinden hiç hoşlanmıyor. Babası ile yaşıyor 16 yaşında çok zeki bir öğrenci en yakın arkadaşları ise Betül (kuzeni) ve Eylül. Örümcek ve yılandan çok korkuyor. Güzel bir kız ve çok asi anında sinirleniyor genellikle kavga ediyor.

Deniz Yaman İzmir de yaşıyor 17 yaşında zengin çocuğu serseri birisi ama kalbi çok güzel. Çok yakışıklı ve aşırı çapkın. Daha önce hiç bir kızla ilişki yaşamadı zeki bir öğrenci. En yakın arkadaşları Emre ve Berk sevdiklerini kaybetmekten çok korkuyor. Ve en çok zevk aldığı şey Dalga ile uğraşmak

Eylül Kurt İzmir de yaşıyor 16 yaşında babasının bir koleji var. Pek arkadaşı yok ama çok deli dolu ve eğlenceli biri çok güzel ve zeki. En yakın arkadaşları Betül ve Dalga onlarla çok iyi anlaşıyor süsüne çok önem verir. Ve en büyük korkusu karanlık ve fare.

Emre Solmaz İzmir de yaşıyor 17 yaşında babası bir iş adamı biraz sert ama arkadaşlarına sert değil az konuşur. Yakışıklı ve biraz çapkın en yakın arkadaşları Deniz ve Berk. En çok korktuğu şey yükseklik en çok yapmak istediği şey ise Eylül'ü sinirlendirmek.

Betül Kılıç İzmir de yaşıyor 16 yaşında babası bir iş adamı biraz suskun ve pek kalabalık ortam sevmeyen birisi. Güzel ve tatlı bir kızdır en yakın arkadaşları Dalga ve Eylül. En çok korktuğu şey kilo almak en çok sevdiği şey de dans edip müzik söylemek.

Berk Özer İzmir de yaşıyor 16 yaşında babası bir cerrah ama kendisi hiç zeki ve çalışkan değil. Çok deli dolu eğlenceli ama yerinde çok ciddi. Yakışıklı ve küçük bir çocuk gibi. En yakın arkadaşları Deniz ve Emre en korktuğu şey yemek yiyememek. En sevdiği şey ise yemek yemek.

Ela Kar İzmir de yaşıyor 16 yaşında babası yok annesi ile yaşıyor annesi de modacı. Çok yılışık ve sürtük birisi m#lın teki ama sinir bozucu biri çalışkan değil. Güzel olmak için bir sürü makyaj yapıyor en yakın arkadaşları Şule ve Esra en korktuğu şey saçının kesilmesi. En sevdiği şey ise alışveriş yapmak.

Şule Kara İzmir de yaşıyor 16 yaşında babası polis annesi de öğretmen. Çok salak ve biraz da yelloz güzel değil ama makyaj yapıp kapattığını sanıyor zeki değil. En yakın arkadaşları Ela ve Esra en çok korktuğu şey parasız kalmak en sevdiği şey ise çikolata yemek.

 En yakın arkadaşları Ela ve Esra en çok korktuğu şey parasız kalmak en sevdiği şey ise çikolata yemek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Esra Kaptan İzmir de yaşıyor 16 yaşında babası bir firma sahibi. Çok sinsi ve suskun bir kız zeki değil ama hırslı. Gözlük sevmiyor ama numarası büyük olduğu için takmak zorunda. En yakın arkadaşları Şule ve Ela en çok  korktuğu şey hayalet en sevdiği şey ise ayakkabı tutkunluğu.

Merhaba bu benim yeni hikayem ikinci aslında ama birincisini geri kaldırdım aslında çok güzel lütfen hemen geçmeyin kızın ismi saçma gelebilir ama lütfen bir şans verin şimdiden teşekkür ederim oy ve yorum yapmayı unutmayın ne olur sizleri seviyorum💖😘

DENİZ DALGASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin