2.BÖLÜM: KAVGA

49 33 22
                                    

Merhaba yeni bölüm ile karşınızdayım bölüm biraz kısa gelebilir ama diğer bölümlerde telafi edeceğim neyse sizi tutmayayım sizi seviyorum.

İyi okumalar

Uyandığımda aklıma direkt dün yaşananlar geldi ne kadar çok yaşamıştım öyle neyse artık geçmişi unutup geleceğimize bakacaktık.

2 ay sonra ( günümüz)

Artık bu şehire alışmıştım iki aydır burada yaşıyordum ve neredeyse hiç zorluk çekmemiştim. Hatta bir arkadaşım bile vardı ismi Eylül çok güzel ve deli dolu bir kızdı onu çok sevmiştim Betül ile tanışınca da ayrılmaz üçlü olmuştuk şimdi de okula gitmek için hazırlanıyordum üstüme beyaz bir kazak altına da siyah bir kot giymiştim saçlarımı hafif dalgalandırdım ve dudağıma balmımı sürdüm. Çantamı da alıp aşağı indim Betül çoktan inmiş kahvaltı hazırlamıştı sofraya oturdum ve kahvaltımızı etmeye başladık kahvaltımız bittikten sonra kalktık ve arabaya bindim. Şükrü amca bizim şoförümüz dü ve ben onu çok seviyorum günaydın Şükrü amca dedim o da bana günaydın kızım deyince yola koyulduk. 15 dk sonra okula varmıştık arabadan indim Şükrü amcaya el salladım ve okula girdik sınıfa doğru ilerlemeye başladık artık alışmıştım sıramıza geçtik ve oturduk Eylül yanımıza gelip " Günaydın kızlar" dedi biz de günaydın dedik ve konuşmaya başladık.

5 dk sonra zil çaldığında sırasına geçti hocanın girmesi ile derse başladık o kadar sıkıcı geçmişti ki ders boyunca darmadağın olmuştum içimden ders boyunca zil çalsın diye dua ediyordum ve bu sonunda gerçekleşmişti. Zilin o güzelim melodisini duydum ve hemen ayaklandım kızlarla birlikte bahçeye çıktık ve her zaman ki oturduğumuz banka oturup konuşmaya başladık Eylül " Ya kızlar benim niye instagram takipçim bu kadar az!" diye yakınmaya başladı biz de Betül ile " Yaa anki bizim ki çok fazla Eylül " dedik o da " O zaman açın da  göreyim"dedi biz de ne var ki bakışımızı atıp instagramımızı açtık o an da Eylül " Ya görüyor musunuz " dedi resmen Betül' ün 3.000 benim de şaka maka 8.000 takipçim var dı içinde genellikle erkekler var dı ama benim takip ettiklerim sadece 100 kişiydi çoğu kişi DM den bana mesaj atmıştı ama hiç birine bakmamıştım çünkü böyle şeyleri umursamıyordum. Benim umursayacak daha çok fertlerin vardı hiç onlarla uğraşamazdım.

Sonra " Eylül benim neyim var ki niye benim5.000" dedi Betül " Benim 3.000 ve Dalga'nın ki  de gayet normal " dedi sonra Eylül oflayarak " Niye bu kadar ya " dedi biz de aynı an da " Eylül yeter artık " dedik o da ellerini kaldırarak " Tamam be sustum" dedi sonra da zil çaldı zaten biz de içeri geçtik. Yine sıkıcı bir okul gününden sonra arabaya binmiş eve gidiyorduk bugün çok yorgundum ama kızlarla akşam cafe de ders çalışmak için sözleşmiştik o yüzden mutlu olamadım çünkü eve gidip dinlenemeyecektim sadece üzerimi değiştirip test kitaplarını alıcaktım. Eve geldiğimizi anlayınca dışarı çıkıp eve girdik hemen odalarımıza çıktık üzerimi çıkarıp hemen bir dışa girdim az da olsa rahatlamıştım duştan çıkıp üzerime bir eşofman takımı giydim ve saçlarımı topuz yaptım çantama test kitaplarımı ve kulaklığımı koyduktan sonra aşağı indim ve Betül' ü beklemeye başladım.

1-2 dk sonra Betül de indi ve evden çıktık bu sefer araba ile gitmeyecektik o yüzden yürümeye başladık ve deniz manzaralı bir cafenin önünde durduk içeri girdik ve Eylül ü aramaya başladık sonra bana doğru sallanan eli gördüm ve oraya doğru yürümeye başladık ve masaya oturduk. Eylül hoş geldiniz dedi biz de hoş bulduk dedikten sonra test kitaplarımızı çıkartıp ders çalışmaya başladık.

Yaklaşık 1 saat olmuştu ve biz hala ders çalışıyorduk garsonu çağırıp bir şeyler sipariş ettik. Eylül milkshake ve waffle sipariş etmişti ben kahve Betül de pasta sipariş etmişti siparişlerimiz geldikten sonra biraz mola verdik ve sohbet ettik sonra uç çocuğun buraya baktıklarını gördüm. İçten içe sinirleniyordum kızlara gözlerimle işaret edip o tarafı göstermeye başladım ve kızlar ile birlikte onlara  dik bakışlarımızı yolluyorduk. Sonra birden kalkıp yanımıza gelmeye başladılar grubun lideri olduğunu zannettiğim çocuk bana elini uzatıp " Merhaba ben Deniz Yaman" dedi ben de sinirle " Banane kimsen kimsin " dedim "Bir de o elini kırarım" bana bakıp sırıtıyordu  ben de dayanamayarak tokat attım ilk önce şaşırdı sonra yine sırıtmaya devam etti. Ben de içimden benden günah gitti dedim ve bir anda daldım kızlara da işaret verdim ve onlarda daldılar.


Bir 15 dk den sonra oğlanlardan ayrıldık şöyle baktım dudağının kenarı patlamıştı kızların benzettiklerine de baktım iyi iş çıkartmıştık. Ya allahım ne diyorum ben resmen oğlanları dövmüş bir de iyi yaptık diyordum kızlara kaş göz işareti yaptım ve çantamı da alıp dört nala koşmaya başladım kızlar da yanımdalar dı arkama baktığım da Deniz ve çetesinin de bize yaklaştıklarını gördüm sonra hız yapıp ara sokağa girdim atlattığımı zannedip bir oh çektim ama her halde erken sevindim ki  bir yerden Deniz çıktı ve yanıma geldi dudağını sildi ve bana göz kırpıp ortadan kayboldu. Hemen Betül' ü arayıp ne yaptıklarını sordum onlar da eve gittiklerini ve beni de çok merak ettiklerini söylediler canım arkadaşlarım bunlara can kurban. Sonra ben de onlara iyi olduğumu ve eve gittiğimi söyledim sonra oradan çıkıp eve doğru yürümeye başladım. Eve varınca kapıyı açıp içeri girdim odama çıkıp Betül'e ne olduğunu sordum o da eve geldiklerini Eylül'ün evine gittiğini ve kendisinin de odasına girdiğini söyledi ben de onu dinledikten sonra üzerimi değiştirdim ve kendimi yatağa fırlattım. Bugün yaşadıklarımızı düşünüp kendimi uykuya bıraktım. Sabah kalktım ve hemen giyinip aşağı indim her zaman ki gibi kahvaltımızı edip evden çıktık. Okula geldiğimiz de neredeyse herkesin geldiğini gördüm ve sınıfa doğru yol aldık sınıfın kapısını açmam ile hem küçük çaplı bir kalp krizi ve bir de sinir krizi geçirdim. O o buradaydı nasıl gelmişti....

Evet bölüm nasıldı? Sevdiyseniz lütfen oy ve yorum yapın. Siz ce gelen kim kız niye korktu? Cevaplarınızı bekliyorum bu bölüm biraz kısa gelebilir ama diğer bölümlerde telafi edeceğim Hepinizi çok seviyorum💙💖

DENİZ DALGASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin