4.BÖLÜM: KISKANMA

44 17 14
                                    

Merhaba okuyucularım yukarıya koyduğumu dinleyin tamam kötü olabilir ama kıskançlık ile alakalı diye koydum bu arada lütfen Yorumlarınızı esirgemeyin. Yeni bölüm ile karşınızdayım sizleri seviyorum.

İyi okumalar

Sabah kalktığımda hala dün ki olayları düşünüyordum ya resmen beni bulmak için elinden geleni yapmıştı. Yoksa..yoksa bana aşık mı olmuştu? Hayır canım sen kim o kim o fıstık gibi oğlan,hey ama bir kere ben de fıstık gibi kızım tamam mı? Hem onun.. bilmem.. şu an onu kötülemek istiyorum ama olmuyor niye çünkü kusursuz. Simdi de oğlanı övüyorum oha kızım neler oluyor sana kendine gel deyip bir tokat attım. Ahh acıdı be kızım mal mısın bir oğlanı övdün diye niye canını yakıyorsun iyice mala bağladın sen de ama sen ki İzmir birincisi kız bir oğlan yüzünden kafayı yiyeceksin kendine gel bir. Kendimi silkeleyerek saate baktım 7 olmuş bir saat sonra ders başlayacaktı hemen yüzümü yıkayıp bir duş aldım.

Yatağımı düzenleyip dolabımı açtım ve bir askılı ile siyah bir etek çıkardım bir çırpıda giyinip aşağı indim bu sefer kahvaltıyı ben hazırlayacaktım mutfağa girip telefonumdan
Alper Ayyıldız- Ağustos Sırılsıklamaçıp bir şeyler hazırladım salamlı bir tost,biraz peynir, biraz zeytin, ve meyve suyu da hazırlayıp masayı kurdum bu arada elimin lezzeti ayrı güzeldir. Hah şöyle sen hep kendini öv sanane başkalarından. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Betül gelmiş ve kahvaltımızı etmiştik mutfağı toparladıktan sonra yukarıya çıkıp çantamı hazırladım saçlarımı tarayıp elimle şekil verdim biraz parfüm sıkıp çantamı da aldım ve aşağı inip evden çıktık. Normal bir yolculuğun ardından okula varmıştık saatime baktım saat 7.45 di sınıfa çıkıp sırama oturdum Deniz daha gelmemişti.

Onun yokluğunu fırsat bilip defterimi çıkardım ve bir şeyler karaladım başımda bir gölge hissedince kafamı kaldırdım Deniz gelmiş bana sırıtarak bakıyordu. Allahım bu çocuğun sırıtmak dan başka bildiği bir şey yokmuydu Deniz" Hadi yana kay bakalım " dedi ben de " en son seninle oturmak istemediğimi söylemiştim " dedim o da bana sırıta sırıta sınıfın en en sürtük en mal en tembel kızının yanına geçti yani Ela' bin yanına kız ona yiyecek gibi bakıyordu bana da öldürecek gibi. Hey allahım çattık vallahi ya bir di iki oldu Deniz yetmezmiş gibi bir de Ela malı çıktı aha ayıkla şimdi pirincin taşını. Allah tan hoca girmişti de bakışlarını benden çekmişlerdi sıkıcı bir dersin sonunda hemen kızların yanına gittim. Yine her zaman ki gibi Eylül saçmalıyor Betül de adeta beni kurtaran yokmu bakışlarını atıyordu hemen yanlarına gittim Betül bana " seni allah gönderdi vallahi " dedi ben de gülerek" ya sınıfta Deniz'in sırıtması Ela' nın da öldürücü bakışlarına maruz kalmamak için geldim baktım ki burada da durum vahimmiş en iyisi ben gideyim " diyerek ayağa kalktım.

Betül kolumu tutarak " bir kere geldin kaçışın yok senin haberin var mı kaç saattir ben burada işkence görüyorum" dedi kahkaha attım gerçekten ne yapmıştı ki bu böyle. O arada Eylül araya girerek " Ya ne çok bıkmışsınız benden alt tarafı iki üç soru sordum " dedi bir anda Betül atılarak " iki üç soru mu?ya sabahtan beri beynimin etini yedin bir de iki üç soru diyor ya allahım sen bana sabır ver kızım ne çok çene varmış be sende" diyerek tek nefeste konuşmuştu gerçekten bu kadar sitem ettirecek ne yaptıysa kesin bir kaç soru sormuştur o da sessiz kalınca konuşup konuşup sıkmıştır. Ama ne yalan söyleyeyim bu kızda da çok çene var. Zilin çalması ile ayaklanmıştık Eylül tabi ki de çok konuşuyorsun dediğimiz için bize biraz küsmüştü tâbi biz onun gönlünü almasını bilirdik. Hep birlikte sınıfa girdik hala Deniz ile Ela birlikte oturuyor ve her zaman ki yaptıklarını o bakışlarını bana yolluyorlardı ikisini de takmayıp sırama geçip oturdum ben oturduktan hemen sonra da hoca girmişti ve bizde derse başlamıştık.

Bugün de çok yorucu bir gün geçirmiştik çantamı da aldım ve kızlarla beraber okuldan çıktık tam okuldan çıkarken önümü Ela ve onun gibi mal çetesi yolumuzu kesti kızlar hemen omzumu sıvazlayıp sakin olmamı söylediler ben zaten sakin olurdum ama damarıma basmassa Ela öne atılıp" Hımm ne oldu arkadaşların sana annelik mi yapıyor? Senin annen yok mu haaa unutmuşum babanı aldatmış ve sizi bırakıp gitmişti çok yazık hıh zaten senin gibi bir kızı ben de istemem annen en iyisini yapmış " dedi  aha ne dedi anne kızım çok büyük sı*tın bu kız senin ebeni belledecek. Duyduğum şeyler ile Ela ya hızlı bir kafa attım kız ne olduğunu şaşırmıştı bir kere bana öyle demiyecektin. Kızın saçlarından tutup " Sanane lan sen kimsin ki benim anneme laf atiyorsun sen annemin şu mertebesine bile gelemezsin sen kimsin mal,geri zekalı, şeref*iz ha sen kimsin de senin o ağzını yırtarım anladın mı?" diyerek biraz daha çektim benden kurtulunca" Ha bir de Deniz'e yaklaşmayacaksın " dedi bu gerçekten bardağı taşıran son damla olmuştu var gücümle tokat attım ve yumruklamaya başladım aslında sadece erkeklere yumruk atardım ama buna ayrı sinirliydim.

Ben sırf çok sinirli olduğum için dövüş kursuna gitmiştim bu da o yüzdendi ama şimdi iyi dövüyordum allah vardı hatta kursta bazı kaslı oğlanları da dövmüştüm yani Ela sert kayaya çarpmıştı. Yumruklamayı bırakınca yüzünü bana döndürdüm iyi benzetmiştim sonra " Sen kimsin ki ondan uzak duracakmışım ister yakınlaşır ister uzaklaşırım sanane " dedim bir şey diyemedi ben de kızları alıp okul çıkışına doğru yürümeye başladım. Sonra arkamdan bağırdı " Sen neyi oluyorsun ki" dedi aslında doğru söyledi ben neyi oluyorum ki bu dediği biraz canımı acıtmıştı niye acıdı ki şimdi yoksa... Yoksa ben aşık mı oluyorum yok daha neler. Ama doğru aşk neydi nasıl bir şeydi?

Bana sorsalar aşk ne diye?

Bence aşk kocaman bir çölün ortasında serap görmek gibidir. O kocaman çöl ruhsuzlaşmış vurdum duymaz insanlarla dolu dünya, serap da aşk ne kadar koca bir çölün ortasında olsa da bir serap da olsa o seni ayakta tutar bazen serap olduğunu anlamana ramakkalır bazen de sanki serap olduğunu unutur gerçek sanırsın.

İste bana sorsalar aşk ne diye bende böyle söylerim ama aşık olduğunu nasıl anlarsın dersen? İşte orada tıkanırım çünkü şimdiye kadar hiç aşık olmadım ki nasıl anlayayım. Eve geldiğimiz de Betül e iyi olmadığımı söyleyip odama çıktım iyi olup olmadığımı sorsada cevap vermeyince daha fazla sormayıp beni rahat bıraktı. Odama girer girmez hemen üstümdekilerden kurtulup banyoya girdim artık şu düşüncelerden kurtulmam lazımdı duştan çıkınca ayıcıklı pijamalarımı giyinip kendimi yatağa bıraktım acaba Deniz ile Ela nın arasında bir şey mi vardı? Allahım inşallah yoktur ya banane ne oluyorsa olsun ama bu olay canımı sıkıyor du of bu düşüncelerden kurtulamayacağımı anlayıp kendimi güzel bir uykunun kollarına bıraktım yada ben öyle sanıyordum.

Merhaba canım okurlarım bu bölümde biraz ortalık karıştı gibi hemen kıskançlık da başladı ne dersiniz olur mu bu ? Neyse ben sizi tutmayayım sizin daha bir sürü okuyacak hikayeleriniz vardır.Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen



Hepinizi çok seviyorum💖💙

DENİZ DALGASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin