Gözlerimi etrafta gezdirdim.
Jungkook beni siklememişti ve engellemişti. Yoksa yaptığım bokun farkına mı varmıştı?
Jennie kolumu tutup koridorun sonuna sürükledi. "Grupta sen de vardın değil mi?" Siktir. Gözlerimi yuvasından çıkardım, ve ne dediğini anlamıyormuş gibi hallere büründüm.
"Salağa yatma Lisa, o kızla kavga ettiğimde tam karşımızdaydın." Gözlerimi kaçırdım. Sinirle gözünü yumdu. "O beyinsiz sarışın bu grup olayını yayarsa..." dedi yumruğunu sıkarken. Elini tuttum. "Bir bok yapamaz kızım, hem siz nasıl kavga ettiniz."
Gözlerini etrafta gezdirdi ve kimsenin duymadığına kanaat getirdi. "Yanımdan geçiyordu, o sırada gruptan kavga ediyorduk. İkimiz de telefona bakarak yürüdüğümüz için birbirimize çarptık ve onun telefonu yere düştü. Ben de grubun adını görünce kavga ettik."
Baş parmağını omzuma sertçe bastırdı. Acımıştı, ama yapmaya hakkı vardı. "Senin sayende eline koz verdim orospunun."
Sesinin yükseldiğini insanlar bize bakınca anladı.
"Kızla konuşalım, zaten grubu o kurdu biz de seni ifşalarız falan deriz." Kendini duvara yaslayıp ellerini saçından geçirdi.
"Sen yine sıyrılacaksın tabii." Onu omzundan tutup sarstım. "Hey bu iddia'ya sen girmek istedin." Bileğini sıktım. "Jungkook'a hiçbir bok söylemeyeceksin." Sırıttı. "Sen öyle san." Benden uzaklaştığında onun peşinden koşmaya başladım.
"Kim Jennie, gel buraya!" Uzun koridorda seslerim yankılanırken tam karşımızdaki Jungkook bize garip garip bakıyordu. "Selam Jungkook, ben de sana bir şey söyleyecektim." Yanına hızla ulaştığımda Jennie'nin kulağına yaklaştım. " Yoongi'ye attığın fotoğraflar hala bende unutma."
"Sürtük." gözlerini kısarak bana baktı. Kolunda çekip onu merdivenden aşağıya doğru sürükledim. "Ne diyecektin ya?" Arkadan bağıran Jungkook'a bakmada edemedim. Bahçeye çıktığımızda duvara yaslandık. "Bir bok söyleme, iddiayı siz başlattınız. O zaman siz devam ettireceksiniz."
Gözlerini devirip ağzını yamulttu. Bu hareketine cidden sinir oluyordum. "O şıllığı bulacağım." Koşarak yanımdan uzaklaştığında uygulamadan gelen mesajlara baktım.
sayxxxx:
ne oldu öyle?
jajasir:
anlamadım.
roliris:
sorun yok.
seisbitchs:
anlaştık, özelden.
laralaris:
şu saçmalığı unutabilir miyiz?
iamabadboy:
daha demin hayvan gibi kavga ettiler.
iamabadboy:
bu arada jennie ve o kız kim?
seisbitchs:
ne bileyim.
jajasir:
lara
jajasir:
ortalığı kızıştırmayı biliyorsun.
laralaris:
nE
seisbitchs:
ıdalna ım ecnes?
laralaris:
muroyimlib, abilag rıyah :d
seisbitchs:
:D
laralaris:
:F
roliris:
:D
seisbitchs:
shut the fuck up.
roliris:
:(
laralaris:
hashsajahsha
goddessmodes:
neyce konuştunuz?
strangend:
ıı, beynim çalışmıyor.
jajasir:
bilerek yapıyorsun değil mi?
laralaris:
ne?
laralaris:
hayırr.
jajasir çevrimdışı oldu
snakeshj:
lara gitti gül gibi çocuk.
laralaris:
gitti valla :(
sexybrainbody:
bu kız kafayı jajasir ile bozmuş.
laralaris:
bozdum.
laralaris:
şimdi siktirin gidin orospu çocukları.
strangend çevrimdışı oldu
sayxxxx çevrimdışı oldu
sexybrainbody çevrimdışı oldu
goddessmodes çevrimdışı oldu
roliris çevrimdışı oldu
seisbitchs çevrimdışı oldu
snakeshj çevrimdışı oldu
iamabadboy çevrimdışı oldu
laralaris çevrimdışı oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
show your body | liskook
Fanfictionlaralaris: selam ateşli çocuk laralaris: aslında daha sonra yazacaktım ama sana baktıkça üstüne atlayasım geliyor laralaris: bak, biliyorum okulda çoğu kız seninle yatma ya da sevgili olma peşinde ben diyorum ki kaynaşabiliriz? hah jeongguk: hoşt ©b...