news

6.4K 428 53
                                    

Bir süre suda kaldım, sarhoş taklidi yapmalıydım ki beni boğuluyor ve yüzemiyor sansınlar. Kollarımı suyun dibindeyken çırptım ve yukarıya baktım. Bulanık olsa da birçok insan burada bekleyip ne olduğuna bakıyordu. Bir beden atladığında nefesimi daha fazla tutamayacağımı anladım, eliyle beni yukarı çekerken ağzıma su kaçmıştı. Suyun dışına çıktığımızda beni iki eliyle belimden tutuyordu. Aman Tanrım Jungkook!

Gözlerimi kapadım, sarhoş rolü yapmak ne zormuş. "Heey." dedim sessizce. "Önce seni şuradan çıkaralım." dedi beni havuzun kenarına yavaşça iterken. Dikkatleri dağılsın diye atlamıştım, Jungkook beni kurtarsın diye değil.

Tanımadığım iki erkek kolumdan tutup beni mermere oturttu. İnsanlar etrafımda toplanmıştı, birazdan içtiğim bütün birayı birinin üstüne kusabilirdim. Etraftaki insanların sesi müziğin sesini bastırıyordu.

"İyi misin?" Şu an odaklanmam gereken şey bu değildi, hayır Jungkook'un karın kasları değil hayır! Gözümü kısıp iyice doğruldum. "Denizde miyim?" Aklımdan bir sürü saçma sapan kelime oluşturuyorum ki durumu anlamasınlar.

"Nee?" diye bağırdım gülerek. Evet şimdi herkes bana deli gibi bakıyordu. Jennie ve Rosé koşarak yanıma geliyorlardı, ikisinin yüzünde hiç bir zaman görmediğim bir şaşkınlık vardı. Yoongi öylece oturmuş bakıyordu, en yakın arkadaşınızın bir hayvana aşık olması da zor olmalıydı.

"Lisa!" dedi Jennie eliyle çenemi tutarken. "Tanıyor musun?" Jungkook üstünü düzeltirken Jennie başını salladı. "Hadi eve gidiyoruz." dedi kolumdan çekerek. Dengemi kaybedip sendelemiştim. Jungkook beni yakaladığında yavaşça omzunu ittirdim ve hızlıca çıkışa yürüdüm. Rosé bana ulaşıp elini belime sardı, arkamdan Jennie ve Joy geliyordu.

Arabanın olduğu yere geldiğimizde bana merakla baktılar. "Sarhoş değilim." dedim arabaya yaslanırken. "Ne?" Arabaya bindiğimizde hala bana bakmaya devam ediyorlardı. "Eve gidelim."

...

"Yaa neden atladın ki?" Rosé dondurma kutusunu didiklerken Jennie koltuğa iyice yayılmıştı. "Jimin bana neden öyle bir şey yazdı?"

Jennie doğrularak oturur pozisyona geçti ve birkaç saniye tavanı izledi. "Gerçekten ona söyleyebilirdi, iyi akıl etmişsin diyeceğim de olaydan sonra söylerse?"

Saçlarımı karıştırıp seslice nefes verdim. "Bilmiyorum, söylese Jungkook bir şey yazardı." Rosé kutuyu kenara fırlattığında kaşlarımı çattım. "Burası çöplük mü, git çöpe at!" Sallanarak mutfağa gidip hızlıca geldi.

"Mesaj at çocuğa." Kafamı sallayıp uygulamayı açtım.

laralaris:

heyy

jeongguk:

hı?

laralaris:

neredesin?

jeongguk:

evimdeyim, nerede olayım?

laralaris:

hı tamam.

laralaris:

bir şey oldu mu?

jeongguk:

nasıl bir şey oldu mu?

jeongguk:

arkadaşımın attığı mesaj mı?

laralaris:

evet, neden öyle bir şey yazmış?

laralaris:

heyyy cevap versene!

jeongguk:

bana fotoğraf atarsan belki söyleyebilirim :D

laralaris:

BELKİ Mİ??

jeongguk:

yani fotoğraf bekliyorum :D

laralaris:

laralaris:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jeongguk:

oh, şimdi orada olmak vardı.

laralaris:

gerizekalı 2 yıl önceki fotoğrafım|


Aslında bu bölümde Jimin'in neden yaptığını yazacaktım ama kudurun jksjsakkjaslakls bir daha ki bölüme kaldı. Çok güzel bir tanışma oldu soşadiııaopieoa.

Sevgiler

show your body | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin