4. BÖLÜM

238 93 81
                                    


Flashback

Yalnızlığının içinde boğulan bir ruh. İnsan yüzlerce insanın içinde yapayalnız kalır mıydı. O kalıyordu. Çevresindeki yüzlerce insana rağmen Mehir TUGAY yalnızlığında boğuluyordu. 18. yaş gününü kutluyordu genç kız. Yine Mezar'da yine içkiler de arıyordu tesellisini.

Genç adam bardan içeri girince gözleri hemen aradığını bulmuştu. Mekanda kimsenin oturma cürreti gösteremediği loca tabiki Mehir'indi. Hızlı adımlarla küçük ama tanrıça gibi görünen efendisine ilerledi. Bu kıza aşıktı buradaki bütün erkekler gibi. Ama herkes gibi o da biliyordu bunu Mehir bilirse yanında bir saniye barındırmazdı. Kalbi kırıktı Mehir'in kimsesizdi o. Hayatı bok çukurundayken yanına başka birini çekmezdi. O da diğer birçoğu gibi aşkını içine gömmek zorundaydı. Öyle de yapıyordu. Adımları efendisinin yanında son bulunca Mehir ağır ağır başını içtiği kadehten kaldırıp ona bakmaya başladı. İçki içerken onu rahatsız ettiğine göre önemli bir şey olmalıydı.

Efendim. Acil bir durum var.

Dinliyorum.

İlkokulların önünde çocuklara leblebi tozu diye uyuşturucu satıyorlarmış. Bu okullardan biri de sizin sahip çıktığınız küçük çocukların gittiği okul.

Mehir'in gözlerindeki ateş genç adamı yakmaya başlamıştı. Biran önce anlatmalı ve olacakları beklemeliydi. Zira Mehir TUGAY duyacaklarından sonra her yeri yakıp yıkacaktı.

Efendim. Ali,sizin Alişiniz almış tozu. Durumu ağır. Hastanede.

Hangi hastane.

Mehir'in sesi kutupların havası kadar dondurucuydu. Genç adamı korku sardı. Bundan sonra olacakları tahmin edemiyordu. Mehir için o çocuklar her şey demekti. Aile demekti. Kimseye göstermediği merhameti , gülümsemeyi bahşettiği tek varlıklardı. Gelecek olan kıyametten çok korktu genç adam.

A...... hastanesi efendim.

Genç kız kendini öyle bir hızla dışarı attı ki arabasına nasıl bindi hastaneye nasıl vardı farkedilemezdi. Sanki bir anda Mezar'dan hastaneye ışınlanmıştı. Danışmadan Alişinin yoğun bakımda olduğunu öğrenmiş ve koşarak onun yatırıldığı bölüme gelmişti. Bulması zor olmadı çünkü kimsesizlerde burada büyük bir umutla Ali'yi bekliyorlardı. Onlara bir şey soramadan içeride ki doktor çıkmıştı.

Ali Genç'in yakınları sizler misiniz?

Benim.

Doktor bu güzel kızı bir süre inceledikten sonra yaptığının farkına varmış ve Mehir'in de gözlerinden çıkan ateşi görünce hemen konuşmaya karar vermişti.

Hasta buraya getirildiğinde zehir çoktan tüm damarlarına yerleşmişti. Çok güçlü ve daha önce türüne rastlamadığım bir uyuşturucu bu. Elimizden geldiğince vücudundan zehirli kanı alıp temiz kan takviyesi yaptık. Ama zehrin kalan küçük kısmı bile bu küçük ve güçsüz bedeni çok fazla etkilemiş. Çok üzgünüm. Hemşire hanım sizi hazırlasın hastayı son kez görün.

SOĞUK VOLKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin