Bölüm gecikti biraz canlarım. Hepinizden tek tek özür diliyorum. Çalışmak sandığımdan çok daha yorucu. Heleki oruç tutarken. Yine de yetiştirmek için elimden geleni yaptım. Umarım beğenirsiniz. Sizi çook seviyorum. İyi ki varsınız. ❤❤
Gecenin karanlığına sığınan çakallar pusu kurmuştu. Bu sefer işlerini daha dikkatli ilerlettiklerine ve yakalanmayacaklarına olan inançları tamdı. İçlerinde bir hain vardı bunun farkındalardı. Aksi halde her sevkiyatta polise yakalanmaları normal karşılanamazdı. Bu sefer en güvenilir adamlarıyla sürdüyorlardı sevkiyatı. Önceki mallarını kaybetmelerine sebep olan haini bir bulsalar türlü işkenceler yapacaklarına yeminleri vardı. Tabi emir aldığı adamda bunun daha fazlasıyla nasiplenecekti. Nereden bilebilirlerdi tüm bunları yaptıranın tanrıça güzelliğinde bir kadın olduğunu. Bilselerdi eğer onun hakkındaki işkence planları daha da güzelleşebilirdi onlar için.
Genç kızda aynı zaman diliminde adamlarıyla pusuya yatmıştı. Şerefsizlerin nasıl bir aceleyle malları tırlara taşıdığını sırıtarak izliyordu.
Ama üstlerinde ki rahatlığıda farketmişti. Bu sefer yakalanmayacaklarına emin olduklarını ancak her ihtimale karşı işlerini hızlıca halletmeye çalıştıklarını anlıyordu. Verdiği emirle çevreyi kontrol eden adamları diğer adamları sessizce indirdi. Silahlarına susturucu taktıktan sonra çatışmaya hazır hale geldiler. Ve Mehir'in ilk kurşunuyla ortalık savaş alanına döndü. Yaklaşık yarım saatlik bir çatışmanın ardından karşıdaki adamların tamamı etkisiz hale getirilmişti. Kendi adamlarının ikisi yaralanmış tedavi için götürülmüştü. Kimsenin sağ kalmadığından emin olduktan sonra polise ihbar edip çekilmişlerdi. Bu sefer polisin değilde onların müdahale etmesi ve adamların tamamının öldürülmesi mafyanın dikkatini elbette ki çekecekti. Ancak önceki polis müdahalelerinde kaybedilen polislere bakılınca bu sefer geç farkedilmek büyük tehlike arz edecekti. Buna izin veremezdi.
Ortada delil bırakmadan olay yerini terk ettiler. Mehir adamlarının iyi olduğu haberini de alınca Mezar'a tekrar gitmek yerine evine gidip kabus dolu bir uyku çekmeyi tercih edip arabasını evine sürmeye başladı.
Yaşlı çalışanı çoktan çıkmış olmalıydı. Odasına çıkıp rahatlatıcı bir duş aldı ve şort askılı pijama takımını giyerek bir şeyler atıştırmak için mutfağa indi. Dolapta bulduğu sarmalar çok lezzetli görünüyordu. Ocağa koyup ısıttı ve bir güzel karnını doyurdu genç kız. Kendini yatağına bıraktığındaysa yine kabus dolu bir gecenin kollarına atıldığını biliyordu.
🔥🔥🔥
Yeni başlayacakları proje için Bulut Aksoy ile odasında detayları konuşuyorlardı. Mehir Bulut'un çok zeki olduğunu bu konuşma süresince gözlemlemişti. Adam fazla yaratıcıydı. Mükemmel bir proje olacağından ve iki şirketinde yüksek bir kazancı olacağından emindi genç kız. Zaten çok iyi olan şirketinin daha da yükselmesi için büyük bir fırsattı bu. Genç kız elinden geleni yapıp bu projeyi en iyi şekilde tamamlayacaktı. Dedesinden kalan bu şirket onun yuvasıydı. Onu en iyi yerlere getirmek dedesine verdiği bir sözdü. Ve Mehir dedesini kaybettiğinden beridir bu sözü çok iyi bir şekilde tutuyordu. Gerekli planları tamamlayıp bugünlük işlerini bitirince Bulut şirketten ayrılmış ayrıca akşam gerçekleşecek olan aile yemeklerini de tekrar hatırlatmayı unutmamıştı çıkarken.
Odasında sade kahvesini içip yemek vaktinin yaklaşmasını bekleyen Mehir Bulut'un bugünkü davranışlarını düşünüyordu. Adam fazla mı samimiydi ona mı öyle geliyordu. Sürekli gülümsüyor bir yakınlık kurma çabasına giriyordu. Mehir'in hiç hoşlanmadığı bu hareket bir de iş ortağından gelince daha da sinirini bozmuştu. Şirket için önemli bir proje olmasa kesinlikle bitirirdi işi. Ama kendi şahsi meselesini işlerine karıştıramazdı. Yok adam fazla ileri giderse de hiçbir şey umrunda olmaz adamı güzel bir benzetir sonra da işi fesh ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK VOLKAN
Genel KurguKüçük kız ruhunu geceye sattı. Gece ruhun efendisi oldu. Kalbini mezara gömdü. Duygular ölümün kölesi oldu. Ve küçük kız büyüdü. Gecenin kızı oldu. Yarattığı cehennemin, İntikam ateşi oldu. Yandığı kadar yaktı. Yaktığı kadar var oldu. Yanarak yaşa...