Bu bölümde aynı şarkıyı dinliyoruz çünkü neden olmasın ki...
Gözlerimi karanlığa açtığımda korkuyla titredim. Doğrulup ayıcığımı elime aldım ve tereddütle odamdan çıkıp Marina'nın odasına ilerledim ve kapıyı çaldım. "Marina," sesim titrekti. Boğuk sesi geldiğinde yavaşça açtım. Hafifçe kafasını kaldırdı. Kapıda kucağımda ayıcığımla beklerken bana baktı. "Korktun mu?" Kafamı salladım. "Seninle uyuyabilir miyim?"
"Gel buraya," diyerek kollarını açtı ve yanına dokundu. Pıtı pıtı adımlarla yanına ilerleyip yanına uzandım. "Özür dilerim uyandırdım." Elini belime sarıp kendine çekti. "Saçmalama.. benim küçük kızım korkmuş mu?" Saçlarımı okşadı. "Kabus mu gördün?"
"Bilmiyorum, sadece çok korktum." Uzanıp alnımı öptü. "Korkma ben buradayım güzelim."
Elimi beline sardım ve başımı göğsüne yasladım. Kalbi kulağımın altında atarken başını başımın üstüne koydu. "Küçükkende hep korkunca yanıma kaçardın."
"Hiçbir zaman kızmazdın bana, bazen her gece uykunu bölüyordum."
"Kızar mıyım ben sana hiç, uykumu güzelleştiriyordun sen benim, uyuyan güzel."
"Hep bu son derdim bir de," dediğimde güldü. "Bende umarım son olmaz derdim." dediğinde kafamı kaldırıp yüzüne baktım. "Olmuyor." Eliyle yanağımı okşadı. "Korkuyor musun hala?"
"Artık değil, koruyucu meleğim yanımda." dediğimde gülümsedi. Gülümsemesi dünyanın en içten gülümsemesiydi. "Hep yanında güzel kızım hep yanında." Mavilerini izlerken gözleri hafifçe doldu, eliyle saçlarımı okşamaya devam etti. "Seni çok seviyorum."
Ve o an o saniye bana şefkatle bakan gözleri, aklımda ki binlerce düşünce, kendimde olmadan kendimden hiç beklemediğim bir şey yaptım. Yapmamam gereken bir şey yaptım.
O gece ilk defa kalbimle hareket ettim ve kendimi çok büyük bir ateşe attım.
Elimi hafifçe yanağına getirdim ve gözlerine bir süre baktım. Ardından kalbimin kulağıma kadar gelen sesiyle dudaklarımı aralık dudaklarına hiç hissetmediğim bir duyguyla yerleştirdim.
Özür dilerim anne, baba ve özür dilerim Eva böyle olmasını istememiştim.
Ve özür dilerim Marina, beni sadece sen güzel bul, sen sev, sen sarıl, sen öp istedim. İsterken bile senden kaçtım. Kendimden kaçtım. Hislerimden kaçtım. Her şeyden kaçtım. Çünkü kaçmalıydım. Kaçamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forgot love u gxg
Short Storybiliyorum, cennettesin çünkü oraya sen ve senin gibiler gidecek sevgilim. kavramların yanıltıcı sıcağında kavrulacaksın. ve ben burada, sana güleceğim.