15

798 65 22
                                    

Annemlerle birlikte geçirdiğimiz bir günden ve onları yolladıktan saatler sonra Marina şöminenin önünde içkiyi bardaklara doldururken ben ilerde sıkıntıyla sallanan sandalyede bir öne bir geriye gidiyordum. "Gel," dediğinde üşendiğim halde kalktım ve yanına gidip tüylü halının üzerine yayıldım. "Bok gibi tadı var ve sırf iddia için içiyorum. Ferrero buna değersin..."

Bardağı elime aldım ve hafifçe yudumladım. "Ay Çarptı bu beni bir saniye gidiyim ben..." diyerek kalkar gibi yaptığımda güldü ve elimden tutup durdurdu. "Aptal,"

"Bize bir şey olmaz, ben annemin karnında şarap içerdim." dediğimde kıkırdadı. "Bakalım göreceğiz." İçkiyi istemeye istemeye içerken iç çektim. "Bazen Eva'yı görür gibi oluyorum." Dönüp suratıma baktı. "Konuşmadığınız sürece delirmiş sayılmazsın."

"Saçmalama ne konuşması," diyerek güldüm. "O kadar delirmedim."

O kadar delirdim.

"Özlüyorsun onu ondandır."

"Özlüyorum, insanın bir yarısının olması çok başka his."

"Onun ölmesi bambaşka bir his."

"Hem de bir nevi benim yüzümden ölmesi,"

"Suçlayacaksak çok kişiyi suçlayabiliriz Marina, ben, annem, babam.. herkesi suçlayabiliriz. Ama suç bizim değil." dediğimde yanan ateşe döndü. "Ama her şeyi bilmiyorsun."

"Anlat o zaman."

"Ben seni koruyorum, tüm bu kötü olayların etkisine girmeni istemiyorum."

"Bilmediğim şeyler varken insanlara güvenmek beni çok yıpratıyor."

"Benden soğumanı istemiyorum, en azından şimdi değil,"

"Neyi bekliyoruz peki?"

"Seninle yeterince vakit geçirmemi,"

"Senden soğuyacağıma nasıl eminsin?"

"En ufak şey de bile bana kızıyorsun, yüzünü görmeye ve beni seviyor olmana bir süre daha ihtiyacım var." Gözü dolduğunda yanına yaklaşıp kolunun altından girdim ve beline sarıldım. "Ağlama.. ben sana kızsam da uzun süre küs kalamam. Ben kızarak seviyorum hem." Kollarını bana sarıp başıma bir öpücük bıraktı. "Sanırım hafif sarhoşsun," dediğinde güldüm. "Neden?"

"Böyle güzel sözleri her zaman söylemezsin."

"Bencede sarhoşumdur kesin.."

forgot love u gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin