טיפות גשם מלוחות

1K 53 20
                                    

"זה קרה קצת אחרי השעה ארבע בצהריים. מונית עם בחורה צעירה, בשנות העשרים לחייה, נוסעת בכביש הראשי הסואן עם גשם שוטף המפריע בדרכם. הם נעצרו בפקק כמו כל רכב אחר. אז מה גרם להם להיות אלו שישלמו את המחיר? משאית שהיתה מאחוריהם לא חישבה כנראה את מרחק הבלימה הדרוש ועקב הגשם שהותיר את הכביש חלקלק במיוחד, התנגשה בעוצמה במונית וגרמה לה להתהפך".
השדרנית אמרה ובמסך היה ניתן לראות את תוצאות האירוע. מלפנים היתה מונית מרוסקת הפוכה שקשה לדעת בדיוק מה היתה צורתה המקורית, זאת אפשר לדעת רק בזכות צבעה הצהוב והשלט של המונית שהיה מונח ליד המכונית אך היתה חסרת יכולת לשימוש חוזר. למונית לא היו דלתות, הגג של האוטו היה פתוח והיה ניתן לראות את המושבים הקרועים שבפנים. שמשת המכונית מרוסקת לגמרי. מאחוריה נעצרה משאית אשר היתה מיועדת להעברת סחורה. קדמת המשאית היתה קצת מקומטת ומחוץ לכמה שריטות על השמשה לא נגרם יותר מידי נזק. מסביב למכוניות הללו היה סרט כתום אשר סגר את מיקום התאונה ומסביב מלא ניידות משטרה שרק המשיכו לבוא.
"מקרה זה גבה את חייה של סאמר אנדריאס בת העשרים ושלוש יחד עם ביל סקוט נהג המונית בן החמישים לחייו. נהג המשאית נותר באורח קל ויובא בזמן הקרוב למשפט".

"מספר ההרוגים להיום עלה לחמישה במספר, נא שמרו על הערנות בכבישים ותסעו לאט, תודה והמשך יום טוב" השדרנית סיימה את דבריה ומסך הטלוויזיה נסגר. היילי הייתה בשוק טוטאלי מהמבזק, היא הפילה את השלט מידיה ולקחה את הזמן לעכל את מה שראתה.

מודעות רבות נתלו ברחבי העיר יוסטון שבטקסס. בקירות, בלוח מודעות מרכזי בעיר ובפתח דלתם של משפחת אנדריאס. במודעה היה כתוב

בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתה של בתנו
סאמר אנדריאס ז"ל.
ההלוויה תתקיים מחר, יום חמישי 1.11.2025 בשעה 10:00 בכנסייה האורתודוקסית סנט אנתוני

משפחת אנדריאס הזמינה את כל קרוביה לאותו היום.

למחרת בבוקר בשעה הכתובה במודעה המוזמנים ואנשים שראו את המודעה והרגישו שחובתם לקחת חלק, החלו להתייצב באולם הכנסייה. בין כל בני המשפחה המרובים שטסו מכל קצוות ארצות הברית בכדי לכבד את המאורע הקשה, היילי ריצ'רדסון היתה נוכחת. לאחר שרוב הנוכחים הגיעו, טקס האשכבה עמד התחיל. אנשים המתמחים בכך מחברת שירותי הקבורה טרם לכן רחצו את את המנוחה ובישמו אותה, הכינו את הגופה הצעירה לתהליך הפרידה מהמת. סאמר היתה שכובה בתוך ארון קבורה פתוח כשידיה מוצלבות על חזה. לפני שהנוכחים הלכו לשבת, הם עברו על יד ארון הקבורה שהיה על המזבח כאשר הם נפרדים מהמנוחה, מניחים כמה זרי פרחים על גופה. סאמר היתה מקושטת בכל טוב, מאופרת ולבושה היטב. היילי סירבה לעלות, היא לא רצתה לראות את יופיה של סאמר בצורה כזאת. כל הנוכחים ישבו במושביהם וחיכו לכומר לעלות ולהתחיל את הטקס. היילי התיישבה בין המושבים הראשונים. בצד השני של המעבר ישבה משפחתה הגרעינית של הנפטרת. היילי בהתה בהם ובלעה את רוקה, היא לא האמינה שהיא תגיע למעמד הזה בזמן הקרוב.

אהבה בגלגול אחרWhere stories live. Discover now