אהבה לשניים

189 21 20
                                    

היילי היתה ממש מאושרת, מאושרת לקבל סוף סוף את ההרגשה שלה חשקה כל השבועיים האלה, לקבל תשומת לב ואהבה פנים מול פנים. היה לה עד הערב למצוא מה ללבוש ולהראות הכי יפה שיש, היילי משקיעה כשהיא רוצה והיא ממש בעד הדייט הזה, הדייט שיחזיר אותה לתחילת שגרת חיים משמחת ומאושרת. לרוע מזלה, היילי אינה בחורה החלטתי במיוחד. היא מצאה את עצמה עומדת מול ארון ריק שכל בגדיה מפוזרים מחוץ לארון, היא נאנחה "יש רק דבר אחר לעשות" היא אמרה בייאוש קל ואז לקחה את הטלפון שלה ממיטתה ולחצה על מקשי המספרים בטלפון והתקשרה אל המספר אותו חייגה. היא שמה את הטלפון קרוב לאוזנה הימנית.
"הלו?" נשמע קול מוכר מהטלפון
"מיי! מזל שענית, אני חייבת אותך איי אס איי פי!" היילי השיבה במהירות ובהקלה גדולה על כך שחברתה הטובה מיי ענתה לה.
"איזו צרה נכנסת אליה הפעם?" מיי שאלה בקצת סרקסטיות כי היא היתה רגילה לקבל הרבה שיחות דחופות מהיילי.
"את רוצה את הגרסא הקצרה או הארוכ- טוב זה לא משנה, אין לי זמן לספר, הדבר החשוב שאת צריכה לדעת הוא שיש לי דייט עוד כמה שעות ועדיין לא בחרתי מה ללבוש"
מיי היתה המומה לגמרי "או וואו לאט, את אומרת לי שיש לך דייט??? מה עם סאמר? נפרדתן??" מיי היתה חייבת עדכון דחוף.
"לא סיפרתי לך?? סאמר מתה לפני שבועיים" היילי השיבה. "עזבי את זה, נו מה עלי ללבוש? תעזרי לי!" היילי נשמעה מאוד לחוצה, היא לא רצתה לבזבז זמן אף על פי שנותרו לה כמה שעות טובות עד לדייט.
מיי היתה המומה, החברה הכי טובה שלה לא סיפרה לה דבר כל כך טרגי כמו זה.
"רגע, רגע, מה?" מיי היתה צריכה לעכל הכל. "את אומרת לי שסאמר מתה ואת אפילו לא חשבת להזמין אותי להלוויה? ואת כבר התחלת עם מישהו" מיי אמרה את כל מה שהיא הסיקה מדבריה של היילי. "זה כך כך מתאים לה.. " מיי אמרה לעצמה בקול, היילי תמיד היתה מפוזרת ושכחנית לא קטנה אך הקטע של מציאת בן זוג כל כך מהר גרמה למיי להסס טיפה. "אני באה אלייך" מיי הודיעה. "סבבה, תעזרי לי לבחור מה ללבוש" היילי השיבה וסיימה בזאת את השיחה.

כעבור כשעה מאז השיחה של היילי עם מיי נשמע צלצול פעמון מחוץ לדלת ביתה של היילי. "רק רגע!" היילי הודיעה בעודה מקפצת לה רטובה במסדרון מחדר המקלחת אל חדרה, עטופה במגבת סביב גופה מחזה ומטה שאט אט החליקה לה אל הרצפה, משאירה שביל רטוב מאחוריה. היא לא ידעה באיזו שעה מיי תבוא לכן היא ניצלה את זמן זה בללכת להתקלח לכבוד הדייט. "אמא תפתחי את הדלת!" היילי הודיעה לאמא שלה מהקומה למעלה בזמן שסגרה את דלת חדרה והחלה להתגנב במהירות, משפשפת בחוזקה את שערה שנראה חום כהה במיוחד עקב שערה הרטוב. אמה, אמא של היילי שהיתה באותו הזמן בסלון, הלכה אל עבר הדלת ופתחה אותה למראה חיוך שעלה על פניה כשראתה את מיי מול הדלת "שלום מיי, המון זמן לא באת לבקר. היילי תשמח לראות אותך" אמה אמרה בשלווה, מה שפחות היה ניתן לראות אצל היילי כרגע בשל מצב רוחה המשתנה עקב השינויים הרבים אליה היה להסתגל. היילי לא ביקרה אף אחד מאז מותה של סאמר לכן אמה שמחה מאוד לראות את פניה של החברה הכי טובה של בתה. "תודה רבה גברת ריצ'רדסון" מיי השיבה בחינניות ונכנסה פנימה. מיי דאגה לכבד כל אחד ואחד, בעיקר את האלו המבוגרים ממנה, כנהוג ביפן. מוצאם של סביה של מיי הוא מיפן. כאמריקאית ממוצא אסייתי, למיי יש עיניים מלוכסנות ועור חיוור, שערה השחור הגלי גולש לו לאורך צאוורה עד לתחילת חזה.

אהבה בגלגול אחרWhere stories live. Discover now