טריקת הדלת נשמעה בחוזקה, מהדהדת ברחבי החדר. הנערה המיואשת נפלה על מיטתה כשראשה מופנה כלפי מטה, נעוץ בתוך המזרן, לוחץ כלפי מטה ולא נותן לדרכי הנשימה לפלוט את אוויר נשמתם. הייאוש והעצלנות בולעים הכל. למרגש כפה רכת מגע היילי הרימה את ראשה, מרגישה משהו שיושב על גבה. "סאמרי אני בדיכי, אולי אחר כך" היילי אמרה ביאוש. סאמר ירדה מגבה של היילי והתקרבה לראשה, מניחה את ראשה כנגד ראשה מלא השיער של היילי "אל תוותרי, אני בטוחה שתמצאי עבודה חדשה להלי, אם תתאמצי בכך." היילי קמה לקולות היללה אשר הסבירו הם הכל, היילי יכלה ללא ספק להרגיש את העידוד שחברתה החתולה יעצה לה בדיעבד. "אני חייבת, אני לא רוצה להיות נטל על ההורים. הם גם ככה לא יתנו לי כלום אם לא אשיג את זה בעצמי" היילי אמרה בנחישות וקמה מהמיטה, הולכת אל עבר השולחן המיוחל עם הטלפון בידה, מתיישבת על הכיסא ומתקשרת לאחת והיחידה. "היי מיי, אני חייבת למצוא כבר עבודה, זה עכשיו ולעולם לא ושום דבר לא ישנה את דעתי! אני לא אהיה מוסחת דעת יותר" היילי הפצירה. "זאת ההיילי שאני אוהבת" מילים אלו נחרצו מפיה של מיי. היתה זו שניה של שקט אשר נגרמה עקב החשיבה המאומצת, האם הן באמת סוף סוף יצליחו למצוא להיילי עבודה בלי הפרעה של גורם כלשהוא? "אולי תשתמשי בידע שלמדת בקולג', עיצוב יכול להיות מאוד פרקטי ומעניין" מיי החלה לכוון את היילי לרעיון לקריירה. "ראיתי לא מזמן שלט מכירה שהיה תלוי על חנות קונדטוריה שנסגרה. מה דעתך להושיט יד ולקחת את ההזדמנות? לעצב עוגות זה גם טעים וגם אומנותי. אומנם בשביל עסק זה צריך להתמחות בקונדטוריה אך עם שילוב של השניים את תהיי הקונדיטורית עם הטאצ' הכי מדהים שיש!" אמרה מיי בהתלהבות. היילי שמה ידה על סנטרה ונתנה לגלגלי השיניים במוחה לעבוד. "זה נשמע עסק גם אסטטי וגם טעים, אני בפנים" היילי השיבה בשמחה. "חכי רגע על הקו, אני בודקת לך על המחיר של החנות" מיי אמרה וחקרה את עולם האינטרנט במחשבה, מחפשת את אותה מודעת שכירות שראתה בשלט המכירה אשר היה תלוי מחוץ לחנות.
סאמר קפצה על השולחן וישבה על יד המחשב, מנסה לתפוס את הקצב ולהיות מעודכנת "אני אהיה הראשונה לטעום את העוגות שלך להלי" היא נתנה את מילתה. היילי נתנה מבט בסאמר וליטפה את ראשה. "היילי את שומעת? מחיר החנות פלוס קורס קונדטוריה עולה לא מעט, אני ממליצה לך להתחיל לעבוד בעבודה פשוטה יותר בשביל להרוויח את הכסף למטרות הלו" מיי אמרה בכנות את מה שהיא חושבת בליבה, היא לא באה לרעתה של היילי אם כי לטובה. היילי נאנחה למשמע תשובה זו "רציני.. חלומי עוד רחוק הוא, דועך ולא רוצה להתקרב למציאות." סאמר הרימה גבה ומיי פלטה צחקוק דרך הטלפון "גם משוררת וגם מתוסכלת, זה מוטו של כל נגן מצליח" מיי השיבה. היילי קמטה את מצחה "אני אהיה מעצבת לא נגנת הבנת! אני אמצא עבודה ממש פה" היילי הלהוטה אמרה והצביעה על מודעה במחשב שקפצה על הנחה שוברת מסך בקניון. "בקניון יש המון משרות פנויות כל הזמן, זה מעולה" סאמר השיבה וגירגרה כך שהיילי תבין שבחירתה מתעלה על כל אפשרות אחרת שהיו יכולים להציע לה. "רק תגידי לי מה ללבוש ליציאה לקניון ואני מסודרת" פנתה היילי למיי שעדיין היתה על הקו. "כן רק רגע" מיי אמרה ושלפה את מחברת הסקיצות שלה. "לבוש אלגנטי לעבודה אך לא רשמי מדי, על זה" מיי פלטה את מחשבותיה בקול רם. היילי חיכתה על הקו לעצתה של מיי בזמן שסאמר היתה להוטה לתוצאות, זנבה זז לצדדים בשמחה. "מה דעתך על חולצת בטן בצבע תכלת עם כתפיות עם קפלים וגינס שחור?" מיי שאלה. היילי ידעה שכל רעיון שמיי תציע יהיה יפה אז היא אפילו לא חשבה להסס "זה מושלם מיי! נתראה בקניון עוד חצי שעה, ביי" היילי שלחה את הזמנתה למיי וניתקה את השיחה, לא מאפשרת למיי להגיב בחזרה. מיי ידעה שאין לה ממה להתחמק, היא תפגוש אותה שם עוד חצי שעה.
YOU ARE READING
אהבה בגלגול אחר
Romansסטטוס: ✔גמור! סאמר אנדריאס והיילי ריצ'רדסון נערות בשנות העשרים לחייהן, השנים הכי פורחות ומצליחות בחיים. לשתיים יש מערכת יחסים ממש טובה, היילי אוהבת ותמיד תאהב את סאמר וסאמר אוהבת את היילי באותה המידה. ביום גשום אחד קרה מקרה תאונה מצער וסאמר לא יצא...