Zawgyi
"Zhan Ge... ကြၽန္ေတာ့ကိုတကယ္ ခ်စ္တာလားဟင္.. ဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္တာလဲဟင္"
"တကယ္ခ်စ္တာပါ ညီ... ဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္လဲဆိုတာေတာ့ ကိုယ္မေျပာတတ္ဘူး.. ကေလးေလးေတြေျပာသလို မိုးေလာက္ႀကီးခ်စ္တယ္ေျပာရမလား... လူႀကီးေတြေျပာသလို ကမၻာဆံုးထိခ်စ္တယ္ေျပာရမလား... ဒါေပမယ့္ အဲ့လိုေတြက တကယ္မဟုတ္ကို ခ်ဲ့ကားေျပာေနတယ္လို႔ ကိုယ္ထင္တယ္.. အဲ့ဒီေတာ့ ကိုယ္ေျပာႏိုင္တာတစ္ခုက ညီကို ကိုယ္ခ်စ္တယ္... ဒီေန႔တိုင္း ဒီေန႔တိုင္းဟာ ညီတေယာက္ကိုပဲ ခ်စ္ေနမယ့္ ကိုယ့္ရဲ႕ေနရက္ေတြပဲ"
"အကယ္၍ ကြၽန္ေတာ္သာ Geကို လိမ္ညာထားခဲ့ရင္ ကြၽန္ေတာ့ကို မုန္းသြားမွာလားဟင္"
"ညီ့ဆီမွာ တျခားခ်စ္ရတယ္သူ႐ွိတယ္ဆိုတာကလြဲရင္ က်န္တာ ကိုယ္ခြင့္လႊတ္ႏိုင္မယ္ထင္တယ္ ညီ"
"Geရယ္...
ဒါနဲ႔ Ge မနက္ျဖန္ မင္းသား Wang Yiboရဲ႕ မိတ္ဆံုစားပြဲကို သြားမွာလားဟင္... မဟုတ္ဘူး သြားလိုက္ပါ Ge... Geအတြက္ အမွန္တရားတစ္ခု အဲ့ဒီမွာ ႐ွိေနမွာပါ""ညီ... ဘာလို႔ ကိုယ့္ကို အဲ့ဒီကို သြားေစခ်င္ရတာလဲ... ညီ ကိုယ့္ကို တစ္ခုခုမ်ား ေျပာစရာ႐ွိေနတာလား"
"Geအဲ့ဒီကိုေရာက္ရင္ အားလံုးကိုသိသြားမွာပါ... အခုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အဲ့တာေတြမေျပာဘဲ ေနရေအာင္ေနာ္.. Geရင္ခြင္ထဲ အခုလိုမီွထားရတာ ကြၽန္ေတာ့အတြက္ တကယ္ကို ေႏြးေထြးလို႔ပါ"
'Geရယ္... မနက္ျဖန္မွာေရာ Geရဲ႕ ရင္ခြင္က ကြၽန္ေတာ့အတြက္ ႐ွိေနဦးမွာလား... ဒီညေတာ့ ကြၽန္ေတာ့စိတ္ေတြ ပူပန္ေနရဦးမွာပဲ Geရယ္... ကြၽန္ေတာ့ ဆံပင္ေတြကို အျမတ္တႏိုးနမ္းတတ္တဲ့ Ge.. ကြၽန္ေတာ့လက္ကို ဆုပ္ကိုင္ထားေပးတဲ့ Ge.. Geကို ကြၽန္ေတာ္ လက္မလႊတ္ႏိုင္တာပါ Geရယ္.. ကြၽန္ေတာ့ကို Geမုန္းမသြားဖို႔ ဒီတညေတာ့ ဆုေတာင္းခြင့္႐ွိတယ္မဟုတ္လားဟင္'
.
.
.
.
.
"Xiao Zhanေရ... သြားၾကရေအာင္ေလ.. ပြဲက ဒီခ်ိန္ဆို စေနၿပီကြ""ေအး.. လာပါၿပီကြာ.. သြားၾကမယ္"
.
.
.
"ဪ.. ဟိုတေန႔က ဟိုတယ္မွာေတြ႔တဲ့သူေတြပဲ... Wang Yiboနဲ႔ေတြ႔ဖို႔ပဲမဟုတ္လား""Zhan Ge!... ေရာက္လာၿပီလား"
"ညီ! ညီက ဒီကိုဘယ္လိုေရာက္..."
YOU ARE READING
ဇာတိေျမမွ ခ်စ္ဖူးစာ (ဇာတိမြေမှ ချစ်ဖူးစာ)
Fanfictionေမာင္တို႔ခ်ယ္ရီေျမ ကို အေျခခံေရးဖြဲ႔သည္ မောင်တို့ချယ်ရီမြေ ကို အခြေခံရေးဖွဲ့သည် (12.4.2020 > 14.4.2020)