11. ဆံုဆည္းခြင့္ ႐ွိ မ႐ွိ (ဆုံဆည်းခွင့် ရှိ မရှိ)

857 75 0
                                    

Zawgyi

"ဒီက ေဝဟင္ရထားေတြက တညလံုး႐ွိေနလို္႔ ခုထိထိုင္ေစာင့္ေနတာလား ခင္ဗ်"

"ဟင္! Yibo?"

"ကြၽန္ေတာ္သိသားပဲ Geဒီမွာ႐ွိေနမယ္ဆိုတာ"

"မင္းသားက ဒီကိုဘာကိစၥမ်ား႐ွိလို႔ လာတာလဲ... ေဖ်ာ္ေျဖေရးကေန လစ္ထြက္လာတာလား"

"ကြၽန္ေတာ့ခ်စ္သူက ကြၽန္ေတာ့္ကိုစိတ္ဆိုးၿပီးထြက္သြားလို႔... သူ႐ွိမယ့္ေနရာကို အျမန္လိုက္လာရတာ... ေဖ်ာ္ေျဖေရးကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့အလွည့္အျမန္ၿပီးေအာင္ စီစဥ္လိုက္ရတာေပါ့ဗ်"

"....."

"Zhan Ge... ကြၽန္ေတာ့ကို စိတ္ဆိုးသြားတာလား... ကြၽန္ေတာ္ တမင္တကာလ်ဳိ့ဝွက္ထားတာမဟုတ္ပါဘူး Geရယ္... Geကိုစေတြ႔တဲ့အခ်ိန္တုန္းက ကြၽန္ေတာ့ကို Wang Yiboဆိုတဲ့သူအေနနဲ႔မဟုတ္ဘဲ သာမန္လူတေယာက္လို ဆက္ဆံေပးတာခံရေတာ့... အဲ့ဒီအေျခေနကို ကြၽန္ေတာ္သေဘာက်လို႔ ခဏပဲျဖစ္ျဖစ္ အဲ့လိုေလးပဲဆက္ေနခ်င္တာမို႔ အမွန္တိုင္းမေျပာျပမိတာပါ.. ကြၽန္ေတာ္ Geကို တမင္လိမ္ေျပာခ်င္လို႔မဟုတ္ပါဘူး... Geရယ္.. ကြၽန္ေတာ့္ကို ယံုၾကည္ေပးပါေနာ္... Ge.. Ge... အဲ့လိုမ်ဳိး မေနပါနဲ႔ဗ်ာ... ကြၽန္ေတာ့ကိုတစ္ခုခုျပန္ေျပာပါဦး Geရာ"

"ကိုယ္စိတ္ဆိုးေနတာမဟုတ္ဘူး ညီ.. ကိုယ္စဥ္းစားေနတာ.. အခုအေျခအေနက ညီက ႏိုင္ငံေက်ာ္မင္းသားတစ္ေယာက္ ကိုယ္ကစိုက္ခင္းထဲက စိုက္ပ်ိဳးေရးသမား... ဒီအေျခေနေတြနဲ႔ ကိုယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္က ေ႐ွ႕ဆက္ဖို႔အဆင္ေျပႏိုင္ပါ့မလား ညီ"

"ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္က Geကိုခ်စ္တယ္ေလ... Geလည္းကြၽန္ေတာ့ကို ခ်စ္တယ္မဟုတ္လား... အဲ့တာဆို တျခားသူေတြကို ဂ႐ုစိုက္ေနဖို႔မွ မလိုတာ"

"ကိုယ္တို႔ရဲ႕အခ်စ္က ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါ့မလား ညီရယ္... ကိုယ္စိုးရိမ္တာက ညီ အခုလုပ္ေနတဲ့အလုပ္ေတြ ထိခိုက္လာမွာ... ညီအတြက္ ကိုယ္ကအေႏွာင့္ယွက္တစ္ခုျဖစ္လာမွာ... အဲ့တာေတြ ကိုယ္တကယ္စိတ္ပူတယ္ ညီရာ"

"Ge... Geက ကြၽန္ေတာ့ဘဝမွာ တန္ဖိုး႐ွိတဲ့လူသားတေယာက္ပဲ... Geေၾကာင့္ အေႏွာင့္ယွက္ျဖစ္ရတာ စိတ္ပ်က္ရတာမ်ိဳးေတြ ႐ွိလာမွာမဟုတ္လို႔ အဲ့လိုေတြေတြးေနစရာမလိုဘူး Ge.. ကြၽန္ေတာ့ေၾကာင့္သာ Geအေႏွာင့္ယွက္ျဖစ္မွာမ်ိဳး စိုးရိမ္မိတာ.. အဲ့တာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့ကိုယံုၾကည္ၿပီး ကြၽန္ေတာ္လက္ကို အျမဲဆုပ္ကိုင္ထားေပးပါ Ge... ေနာ္ Ge"
.
.
.
ခ်စ္သူရယ္.. ကိုယ္က မင္းအတြက္တန္ဖိုး႐ွိတဲ့ လူသားတစ္ေယာက္တဲ့လား... ကိုယ္တို႔ေ႐ွ႕ဆက္ရမယ့္လမ္းက အခက္ခဲေတြအမ်ားႀကီး ၾကံဳရမွာေသခ်ာေပမယ့္ မင္းရဲ႕လက္ကိုဆုပ္ကိုင္ထားရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဘယ္အခက္ခဲမဆို ကိုယ္ ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္မွာပါ ခ်စ္သူ... တေနရာဆီေဝးေနရလည္း ကိုယ္တို႔ႏွလံုးသားခ်င္း နီးစပ္ေနသေရြ႕ အတားအဆီးေတြကို ျဖတ္ေက်ာ္ႏိုင္မွာပါ... လြမ္းတယ္ ခ်စ္သူ... အတူတူ႐ွိေနရလည္းလြမ္းတယ္... အေဝးတေနရာဆီေရာက္ေနလည္း လြမ္းတယ္... မင္းကိုခ်စ္ေနရင္းနဲ႔ကို လြမ္းေနမိတာပါ ညီရယ္.....
.
.
.
"Ge.. ကြၽန္ေတာ္ ခု Beijingမွာ... ေနာက္တပတ္ေနရင္ ႏိုင္ငံျခား႐ိုက္ကြင္းတစ္ခု သြားရမွာ... အရမ္းလြမ္းတာပဲ Geရာ"

ဇာတိေျမမွ ခ်စ္ဖူးစာ (ဇာတိမြေမှ ချစ်ဖူးစာ)Where stories live. Discover now