4. နဖူးစာ ရြာလည္ေတာ့မည္လား (နဖူးစာ ရွာလည်တော့မည်လား)

1.1K 98 1
                                    

Zawgyi

"မေန႔ညက မင္းတို႔ေျပာတဲ့အတိုင္းဆို Wang Yiboဆိုတာ အခု နာမည္ႀကီးေနတဲ့မင္းသားေပါ့... အဲ့တာဆို ငါတို႔ရဲ႕ ဒီရြာေသးေသးေလးဆီ ဘယ္လိုလုပ္ဖိတ္ႏိုင္မလဲကြ.. ငါတို႔သြားဖိတ္ေတာ့ေရာ မင္းတို႔ရဲ႕မင္းသားက ဒီရြာကို လိုက္လာမယ္တဲ့လားကြာ"

"မင္းကလည္း ငါတို႔လို ဘြဲ႔ရ ႐ုပ္ေခ်ာ စိုက္ပ်ိဳးေရးသမားေတြ႐ွိတဲ့ရြာကို အဲ့ေလာက္ႀကီးေတာ့ မႏွိမ္စမ္းပါနဲ႔... ၿပီးေတာ့ မင္းသားက အဲ့ေလာက္လည္း သေဘာမဆိုးေလာက္ပါဘူး... သူေျဖတဲ့အင္တာဗ်ဴးေတြၾကည့္ရတာေတာ့ နည္းနည္းပါးပါးေခ်တာေလးပဲ ႐ွိတာပါကြာ... ဒါကလည္း မင္းသားဆိုေတာ့ အဲ့ေလာက္ေတာ့ ႐ွိမွာေပါ့"

"ထားပါ... ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီမင္းသားကို သြားဖိတ္ရမွာ ဘယ္လိုကေနဘယ္လို ငါ့တာဝန္ျဖစ္သြားရတာလဲ.. ငါက မင္းတို႔ မင္းသားကိုျမင္ေတာင္မျမင္ဖူးဘူး... ၿပီးေတာ့ အဲ့လို႐ႈပ္႐ႈပ္ယွက္ယွက္ေတြ ငါစိတ္မဝင္စားပါဘူးကြာ... အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ စိုက္ခင္းထဲကေန ဘယ္ကိုမွငါမသြားခ်င္ေသးဘူး"

"Xiao Zhanရာ... မင္းက ငါတို႔ထဲမွာဆို စကားေျပာလည္းေကာင္းတယ္ လူမႈဆက္ဆံေရးလည္းေကာင္းတယ္ေလကြာ... အဲ့တာေၾကာင့္ မင္းသားနဲ႔စကားေျပာတဲ့အခ်ိန္က် မင္းက ပိုအဆင္ေျပေအာင္ေျပာႏိုင္မွာေလ"

"ဟုတ္တယ္ Ah Zhanရ... မင္းဆိုရင္ေတာ့ အဆင္ေျပမယ္ဆိုတာ ငါတို႔ကသိေနတာမို႔ပါ... ကြၽတ္စ္ကြာ... ဒီရက္ပိုင္းက်မွာ ရြာမွာအင္တာနက္လိုင္းေတြကမေကာင္းလြန္းလို႔ ျပန္ျပင္ေနရတာ... မဟုတ္ရင္ မင္းကို Wang Yiboရဲ႕ ႐ုပ္႐ွင္ေတြ အင္တာဗ်ဴးေတြျပပါတယ္ကြာ... ေနဦး ငါေနာက္ရက္မွ ရြာထဲမွာ သူ႔ဇာတ္လမ္းေတြ downloadဆြဲထားတဲ့သူဆီက ကူးၿပီးျပေပးမယ္... မင္းၾကည့္ၿပီးရင္ ေႂကြသြားမွကြ"

"ေန .. ေန .. ေနပါကြာ... ငါ့ဘာသာၿမိဳ႕ေရာက္မွပဲ ႐ွာၾကည့္လိုက္ေတာ့မယ္.. ေႂကြရေအာင္ ငါကအထီးစစ္စစ္ပါကြာ... ေနစမ္းပါဦး မင္းတို႔ႏွစ္ေကာင္ အဲ့မင္းသားေၾကာင့္ ေကြးသြားတာမ်ားလား"

"မင္းဂ်ီးေဒၚႀကီး ေကြးစရာလားဟ... ဒီမွာ တရြာလံုးက အပ်ိဳအအိုေတြက သူ႔ရဲ႕fanေတြခ်ည္းပဲ... သူႀကီးကေတာ္နဲ႔ သူႀကီးသမီးဆို ထိပ္ဆံုးကပဲ... အဲ့တာေၾကာင့္လည္း အခုလာမယ့္ ေဆာင္းရာသီပြဲေတာ္မွာ Wang Yiboကိုဖိတ္ခ်င္ၾကတာေလ... သူႀကီးကလည္း သူႀကီးကေတာ္အမိန္႔ကိုမွ မလြန္ဆန္ႏိုင္တာကို.. ဟဲ ဟဲ"

ဇာတိေျမမွ ခ်စ္ဖူးစာ (ဇာတိမြေမှ ချစ်ဖူးစာ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora