Hatırlatma:
Hoca:Bu gün sınıfa 2 yeni arkadaş gelmiş,kendinizi tanıtın bakalım.X:Ben Park Jimin.
X:Bende Kim Taehuyung.
Hoca:çocuklar küçük bir yer deyişikliyi yapıcaz,yarın da sınıfa yeni biri gelicek,o yüzden şöyle yapalım,Misaji sen Jimin ile önde otur,Tae sen de arkaya geç,Le jivoo sende Taenin önünde otur,yeni gelen çocukda Le jivoo ile oturur.
Ders bitmesine az kalmış:Le jovoo'dan:
Off hiç sırası diyildi yhaa,acaba yeni gelen çocuk kim olucak,iyi birimi?
Yazardan:
Le jivoo bu düşünceler içindeyken birden zil çalar,sınıfda Misaji ve Le jivoo kalır,Misaji Lejivoo'nun yanına gider,konuşmaya başlar:Misaji:Kanka ,acaba yeni gelen çocuk kim yhaa,aşırı merak etdim.
Le jivoo:Ne biliyim ben,boş ver onu,sınava hazırlanalım biz.
Misaji:Ne sınavı yhaa,şu benim yanımda oturan ,yeni gelen çocuk çok yakışıklı.
Le jivoo:Jimin'mi?
Misaji:Evet,çok tatlı,ben onunla tanışmak istiyorum,bu derste konuşucam.
Le jivoo:Merak etdim ne konuşucaksın?
Misaji:Sevgilisi olup-olmadığını sorucam.
Le jivoo:Bence kendini rezil etme,o çocuk sana bakmaz.
Misaji:Yazıklar olsun yhaa,hevesimi kırdın.
Le jivoo:Tamam o zaman,git konuş.
Onlar konuşurken sınıfa Jimin ve Tae girdi,Tae ,Le jivoo'ya garip bir şekilde bakdı,Le jivoo'da Taenin öyle baktığını görünce bakışlarını başka yöne çevirdi,onlar yerleri oturur,Misajide Jiminin yanına gider,sırasına oturur ,Le jivoo arkaya döndüyünde Tae hala onu izliyordu
Le jovoo'dan:
Bu çocuk bana çok tanıdık geldi ,san ki eskiden tanışmıştık gibi,ama ne zaman ,o gözler bana tanıdıktı,ama tam hatırlayamıyorum .
Tae'dan:
Le jivoo beni tanıyamadı galiba,ama hatırlayacak,hatırlamak zorunda,bahse varım hala jungkooku unutamadı,ama unutacak,çün ki KİM TAEHUYUNG geri döndü.
O sırada Misaji'den:
Jimin'in yanına getdim ,bu çocukdan baya etkilendim ve konuşmaya başladım:Misaji:Merhaba ben Misaji.
Jimin:Bende Jimin.
Misaji:İznin olursa bişey sorucam.
Jimin:Tabi sor bakalım.
Misaji:(utanarak)Sevgilin varmı?
(Jimin bu soruyu beklemediyi için şaşırdı)
Jimin:Evet var aslında oda bu okula gelecek.
(Misaji buna üzülür ,ama belli etmemeye çalışır)
Misaji:Yhaa öylemi,peki ismi ne?Jimim:Joya
Misaji:Biraz ilginç isim,hiç duymamışdım.
Jimin:Ben ona öyle diyorum,oda herkese kendini Park Joya olarak tanıtıyor.
Misaji:Hı hı ,ne güzel(der ve konuşmayı brakır)
Okul biter,Le jivoo okulun önünde Misajiyi bekler,ve 10 dakika sonra Misaji :
Le jivoo:Sonunda gele bildin,nerde kaldın?Misaji:Hiçç
Le jivoo:Sen neden üzgünsün?
Misaji:Yhaa kanka ,Jiminin sevgilisi varmış,moralim bozuldu .
Le jivoo:Ben sana demiştim,peki ismi neymiş?
Misaji:Park Joyaymış,Joya diye isimmi olur?
Le jivoo:Havalı isimmiş"Joya"
Misaji:Dalgamı geçiyorsun benimle?Konuşmuyorum seninle (diyip ordan ayrılır)
Le jivoo:Tamam yhaa kızma,şaka yaptım,bekle beni.
Misaji:Tamam hadi gidelim.
Okuldan ayrılırlar,Misaji ile vedalaşır:
Misaji:Görüşürüz kanka.Le jivoo:"Misaji"
Misaji:Noldu?
Le jivoo:Senin ismin daha havalı
(Misaji bu dediyine kocaman gülümser)
Le jivoo'dan:
Eve doğru yürümeye başladım,yorgundum,bu gün olanları düşünmeye başladım"Neden Tae bana öyle bakdı,onu nerden tanıyorum"diye düşünürken eve varmışdım bile,üstümü deyiştirdim,televizyon izledim,ödevleri yaptım,akşam olmuştu bile.Her akşam olduğu gibi bu defeda dışarı çıktım,evimin önünde ki küçük balkona oturdum,o şeftali ağacına bakarak onunla olan anılarımızı düşünmeye başladım............. .Sizce Tae ve Le jivoo arasında ne olmuş ola bilir?
Yeni gelen çocuk kim olucak?
Joyanın bu hikayedeki önemi ne?Yorumlara yazmayı,ve oylamayı unutmayın.
Sizi seviyorumm..... .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeftali çiçeyi
Fanfiction"Ben bir çiçektim ve bu çiçeyi solduran senin hasretindi.Peki bu çiçek yeniden açacakmı?" 10:04:2020-Başlama tarihi•