7-ci bölüm.

61 27 23
                                    

Ondan hemen ayrıldım daha sonra,beni unutmamışdı...bu demekki hala beni seviyor,ama yanlış fikirlere kapılmasın diye onunla bu konuyu konuşmalıydım.
                         Yazar'dan:
Jungkook Le jivoo'dan ayrıldı:
Jk:Ee şey....merhaba,nasılsın görmiyeli.

Le jivoo:Yıllardır yolunu beklediyim insan geldi...ellbetdeki mutluyum...ama tabi böyle olmasını beklemiyordum....sana anlatacak o kadar şeyim var ki,hepsini anlatmak için sabırsızlanıyorum.

Jk:Ben okula gitmeliyim..üzgünüm sonra konuşalım.
Le jivoo:Y-yani bizim okula gelen yeni çocuk senmisin?

Jk:Evet benim.

Le jivoo:Olsun o zaman birlikte gidelim.

Jk:Hayır ben önce bi yere uğruycam,başka zanan...(Der ve hızla ordan gider)

                         Le jivoo'dan:
Çok heycanlıydım,içim-içime sığmıyordu,onunla böyle karşılaşmayı beklemiyordum...Düşünsenize yıllardır sevipde kavuşamadığnız insanla karşılaşdınız.....okula hoplaya-zıplaya gitdim,yüzümden gülümse eksik olmuyordu,sınıfa girdim,Tae'da ordaydı,ondan nefret etmiyordum ama beni rahatsız ediyordu....sırama oturdum,Joya yanıma geldi:
Joya:Canım bu günden ben oturucam senin yanında.

Le jivoo:Tamam.

Misaji nerdeydi bilmiyordum,onu sınıfta görmedim,zaten umrumda'da diyildi,tek derdim Jungkook'u görmek onunla sohbet edib yıllarca olan hasretimden kurtulmakdı.
                       Yazar'dan:
Le jivoo bu hayelleri kurarken aslında Jungkook'un souk davrandığının farkında diyildi....Daha sonra sınıfa Misaji girdi,oda Jimile konuşmayı planlıyordu,Jimin sınıfın erkekleriyle toplanmış sohbet ediyordu,tabi Joya'da onu diyer kızların  sevgilisine yavşamamısını sağlamak için onlardan biraz ötede Le jivoo'nun yanında oturmuşdu.Misaji derin bir nefes alıp onlara yaklaştı,"Jimin seninle bir dakika konuşa bilirmiyim?" diye sordu"tabi"kibarca ona cevap verdikden sonra oturduğu sıradan kalkıp Misaji'nin yanına geldi"evet,seni dinliyorum".Bunlar olurken Joya onları dikkatlice izliyordu,"Şey..Jimin ben senden bir şans daha istiyordum,yani olanlardan dolayı aramızın bozulmasını istemiyorum"
"Misaji Şans..."
                        Joya'dan:
Birden o Misaji denen kız geldi ve Jimini çağırdı, içimden"Ne yapmaya çalışuyor bu"dedim.Şans filan konuşmaya başladılar"madem bu kadar çok istiyor Jimini ona küçük bir sürprizle anlatayım bu meseleyi"kendi-kendime bunu söyleyip ayağa kalktım,Jimin daha konuşmadan beklemedik anda aralarına girip onu dudağın'dan öptüm.

                          Jimin'den:
Çocuk'larla ve Tae ile sohbet ediyorduk,birden Misaji geldi ve benimle konuşmak istedi,aslında ne konuşmak istediyni azda tahmin ede biliyordum,bu olanlardan sonra ne konuşa bilirdiki sonuçta,kabul edip yanına gitdim,konuşmasını dinliyip ona cevap verecekdim ki Joya araya girip beni öptü,durduk yere böyle yaptığı için şaşırdım,tabikide bunu beni kıskandığı için yaptığını biliyodum ve hoşuma gitmedi de diyil aslında:
Jimin:Bu neydi şimdi?

Joya:Ne yani sevgilim diyilmisin?

Jimin:Hayır yani,konuşuyorduk,o yüzden.

Joya:Pardon Jimin bey,hanım efendiyle deyerli sohbetinizi böldüm.
Diyip tam ordan gidicekken Jimin onun kolundan tutup sınıftan çıkarır:
Jimin:Joya o kızla ne sorunun var,sadece konuşacakdık.

Joya:Onun senden hoşlandığını ikimizde iyi biliyoruz.Ondan uzak dur.

Jimin:Ne yani seni terk ediceymimi sandın?Joya bunu nasıl düşünürsün,ben senden başkasını sevemem.

Joya:Bunu illa tartışdak sonra'mı söylemelimisin Jimin,o kızı sevmiyorum,ve ondan uzak dur.

Jimin:Bu tavırların hiç hoşuma gitmedi  Joya,lütfen artık hayatım tartışmayalım.

Joya:Ohh ne kadar'da iyi benimle o kız yüzünden tartış,sonrada tavırlarım hoşuma gitmesinmi.O okadar'da kolay diyil Jimin bey.
Joya bunu söyler ve Jiminin yanından ayrılıp Le jivoo'nun yanına gider,kendi-kendine konuşur ve Le jivoo bunu duyar:
Le jivoo:Noldu Joya?Neden bu kadar sinirlisin?

Joya:Senin o arkadaşın yüzünden,benim ve Jiminin arası bozuldu.

Le jivoo:İlk olarak o benim arkadaşım diyil,ikinci olarak herşeyi baştan anlat.
Herşeyi anlatır

Le jivoo:Yhaa boş ver onu,sende fazla tepki göstermişsin ama.

Joya:Yhaa napıyım,off.

Le jivoo:Merak etme,ama böyle yaparsan senden daha'da uzaklaşır,bu dersten sonra onunla konuş.

Joya:Tamam.

                         Yazar'dan:
Joya,Le jivoo'nun neden bu kadar mutlu olduğunu sorar,tabi Le jivoo'da Jungkook'la olanları heyecanla anlatır,Joya sessizce dinler ve içinden"Ahh zavallı sanıyoki Jungkook'la mutlu olucak,Tae seni elde etmek için adam bile öldürür ve Mara gelicek,sen Jungkook'dan iyice uzaklaşıcak tamamen Tae'ye kalıcaksın,ona muhtaç olucaksın yakında"

Onlar bu düşüncekerdeyken,sınıfa okulun inek kızı Mara girer,onu görüp herkes baya şaşırır çün ki eskiden bakımsız ve çirkindi,ama şimdi tamamen deyişmişti.tabi buda Tae'nin planıydı.

Şeftali çiçeyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin