Le jivoo'dan:
Jungkook'la marketden döndük.Artık Jungkook yanımda olduğu için rahatdım,yıllarca beklediyim adama kavuşmuşdum,yakında doğum günüm olucakdı,anne'm ve baba'm da gelicekdi,onlar'da Jungkook'u gördüklerinde sevinecekdiler eminim.
2 ay sonra:
Bayan WoLim:Le jivoo,kızım hadi gel,herkes seni bekliyorAnne'min seslenmesiyle odamdan çıkdım,hızla merdivenlerden aşağı indim,Jungkook,baba'm ve anne'm üçüde yan-yana beni bekliyorlardı.2 ay boyunca Jungkook'da kaldım,birlikde okula gidip geldik,yaz tatili olduğu zaman annemler geri geldi,yeni bi eve taşındık,Tae'yi unutmuşdum,iki aydı zaten yokdu,herşey yolundaydı.
Jk:Aşkım dans edelimmi?
Gülümseyerek sorduğu soruyla elini bana uzatdı,bende ona gülümseyip elinden tutdum,dans etmeye başladık.
Akşam
Parti bitmişdi,herkes evlerine gitmiş bizde aile'likce salonda oturmuş sohbet ediyorduk
Jk:Ben'de artık gidiyim
Le jivoo:Ya neden bu kadar çabuk,kalsana birazda
Jk:Güzelim yarın buluşuruz
Le jivoo:Tamam
Anne'me ve baba'ma el sallayıp evden ayrıldı,bende çok yorulmuşdum,odama çıkıp uyudumSabah
Erkenden kalkdım,bu gün Jungkook'la buluşup gezicekdik,kalkıp hazırlandım.
Üstüme sade mavi bir gömlek,altınada kot pantolon giyinip çantamıda alıp çıkdım.Jungkook'un atdığı konuma geldiyimde çok güzel bi kafe olduğunu gördüm.İçeri girdiyimde gözlerim onu aradı,cam kenarına yakın bir masada oturmuş telefonla oynuyordu,hızla yanına ilerledim.Benim geldiyimi fark edince kafasını telefondan kaldırıp kenara koydu,ayağa kalkdıJk:Hoşgeldin
Gülümseyerek konuşduğun'da onu öpmemek için kendimi zor tutdum,bi dakika ya,neden kendimi tutuyorum.Yanağına küçük bir öpücük kondurup geri çekildim
Le jivoo:Hoşbuldum
İkimizde oturduğumuzda konuşmaya başladık,daha çok geleceyimizden bahs ediyorduk,mesela evlilikden,daha erken olduğu için sadece nişan yapmayı istiyorduk,üniverseteyi bitirdikden sonray'sa evlenmeyi.Aile'lerimiz zaten tanışıyordu,sadece Jungkook'un anne'si baba'sı ve abisi buraya gelmeliydi.Bunuda en kısa zamanda onlarla konuşacağını söylemişdi,sadece kendi aramızda bir söz kesicektik,bu bana yeterdi.Uzunca konuşdukdan sonra yediklerimizin parasını verip ordan çıkdık,biraz daha gezdik'den sonra beni eve bırakıp kendi'de eve gitdi.
Sabah
İki gün sonra nişan olucakdı,dün eve gitdik'den sonra Jungkook aile'sine arayıp söylemiş ve onlarda gelip hemen nişanı yapacaklarını söylemişdi,anne'm ve baba'm bunu daha önceden biliyordu,sadece geliceklerini haber vermişdim.Ama anne'm sadece kendi aramızda olmuycağını bir kaç akrabayıda çağıracağını söylemişdi,hızla hazırlıklara başlamışdılar bile,yarın elbise bakmaya gidicekdik.Heycanlıydım,nişan'lanacağım için diyildi sanki,bişey olacak gibiydi,anlam veremediyim bişeydi,ne ola bilirdiki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeftali çiçeyi
Fanfiction"Ben bir çiçektim ve bu çiçeyi solduran senin hasretindi.Peki bu çiçek yeniden açacakmı?" 10:04:2020-Başlama tarihi•