4-cü bölüm

64 26 19
                                    

Hatırlatma:
X:Noldu?Neden şaşırdın? Tabi sen....Jungkook'u görmek isterdin dimi?

Le jivoo:Nee? Tae sen nerden biliyosun bunu.

Tae:Beni gerçekten tanıyamadın,hani seni küçükken hep seven sen  Jungkook'u beklesende seni deli gibi seven insan.

Le jivoo:T-tae ,sen o beni küçükken hep  takip eden çocuksun ,s-sen o ,sen çok deyişmişsin.

Tae:Yhaa deyişdim,herşey deyişdi,ama sana olan sevgim deyişmedi.

Le jivoo:Be-ben ne diyeceyimi bilmiyorum Tae.....ama ben hale Jungkook'u seviyorum.... .

Tae:(Sadece arkasını döner ve sırıtarak gider)

Le jivoo ne yapıcağını bilmiyordu,orda öylece durur,sonra kendini toparlar ve eve gider.

                       Tae'dan:
Le jivoo,seni bekliyeceklerden haberin yok,daha yarını bekle,seni ve arkadaşını ayrıcam,Jungkook'u  unutucak ,beni seveceksin.

Aradan yarım saat geçer
Tae:Herşeyi, anladınızmı?

Jimin:Evet ,herşeyi anladım.

Joya: bende anladım,merak etme

                    Le jivoo'dan:
İnanamıyorum,Tae geri döndü,beni hala seviyor,ben onu tamamen unutmuşum,bu yüzden bana bu kadar tanıdık geldi demek.Off  napıcam ben şimdi.. .

                       Misajiden:
Üzgünüm.....Jimin başka bir kızla mutluyken,ben onun için her gün ağlıyorum...çok apptalca dimi?..Kendi hayatımı,kendi ellerimle mahv adiyorum....Ama Jiminin kalbini kazanıcam ben...ama o Joya  denen kızı da ondan uzaklaştırmam gerek...

Sabah olur:
                      Le jivoo'dan:
Sabah kalktım,okula gitmek için hazırlanmaya başladım,evden çıktığımda,evimin önünde siyah ve pahalı bir araba vardı,arabanın içinden çıkan kışiyle çok şaşırdım:
Le jivoo:Merhaba Tae,neden geldin?

Tae:şey....aslında seni okula bırakırım diye düşünmüşdüm.

Le jivoo:Yok yhaa,teşekkür ederim,kendim giderim,yakın zaten.

Tae:Hadi ama güzelim,beni kırma..

Le jivoo:(gülümseyerek)tamam tamam geliyorum.
                       Yazar'dan:
Le jivoo Tae'nin arabasına biner ve birlikde okula giderler,okula birlikte geldikleri için baya dikkat çekmişdiler,okula doğru ilerlerken,birden Misaji gelip Le jivoo'ya bağırır:

Misaji:Sen çok kötü bir arkadaşsın,sana güvenip hisslerimi seninle paylaşdım,ama sen herkese bunu anlatmışsın,sen çok aptalsın..

Le jivoo:Misaji ben anlamıyorum,ben kimseye bişey anlatmadım,bilip bilmeden konuşma..

Misaji:Arkadaşlığımız burda biter,geri zekalılığın,şu çeneni kapalı tutamadığın için senden nefret ediyorum...

Le jivoo:Neee?Sen aklını kaçırmışsın.

Misaji beklenmedik bir şekilde onu iter,sonra hızla ordan ayrılır,Le jivoo sert yere düştüyünden dirseyi acır ve kanar;
Tae:Güzelim iyimisin,neden tartışdınız?

Le jivoo:İyiyim ben,boş ver...sınıfa gidelim.

Tae:Ben sana yardım edeyim

Le jivoo:Hayır yhaa,teşekkür ederim ben kendim hallederim.

Tae birden Le jivoo'yu kendine çeker,gözlerine bakar"İtiraz istemiyorum güzelim" der,tabi bunlar okulun bahçesinde  olduğu için  herkes onlara bakıyodu,Le jivoo kabul eder ve birlikte sınıfa giderler...
                           Tae'dan:
..................sen benimsin,yakında bunu bütün okul öyrenecek,sana sahip olucam,bana ait olucaksın)

Şeftali çiçeyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin