15[End💕]

816 84 23
                                    

5 tahunan kemudian

Sudah lama So Hyun menunggu kehadirannya sampai sekarang Taehyung tidak pulang ke bumi.

"Taehyung, kau dah jatuh cinta dengan perempuan alien dekat sana ke sampai sekarang kau tak jumpa aku." kata So Hyun lalu mengeluh.

"Kau fikir apa, So Hyun?" tanya Hoseok sambil membawa segelas kopi lalu diletakkan di atas meja So Hyun.

"Hm, tak ada apa-apalah." kata So Hyun lalu menggelengkan kepalanya.

"Okey, kalau ada apa-apa. Bagitahu jer aku." kata Hoseok.

"Baiklah." kata So Hyun.

Hoseok terus keluar dari bilik kerja So Hyun. So Hyun mengeluh lalu menongkat dagu.

--------------

"Argh, akhirnya dah sampai juga dekat rumah." kata So Hyun lalu baring di atas sofa.

"Tch, sama jer macam dulu. Perangai tak berubah-ubah." kata seseorang.

So Hyun terus bangun apabila terdengar suara seseorang di dalam rumah. Namjoon tak tinggal serumah dengan dia lagi sebab dah kahwin.

"Taehyung? Awak ke tu?"soal So Hyun.

"Eh, bukanlah. Saya alien yang baru turun ke bumi." Taehyung yang baru sahaja keluar dari dapur.

"Taehyung... "

So Hyun terus berlari ke arah Taehyung lalu memeluknya erat. Dia rindukan Taehyung.

"Rindunya dia dekat kita, hahah." kata Taehyung lalu membalas pelukan So Hyun.

"Sekejap, macam mana dengan planet awak. Bukan ke awak raja?" tanya So Hyun.

"Tak, saya tak jadi raja. Abang saya yang jadi raja." jawab Taehyung.

"Ouh, awak ada abang rupanya. Sekarang, apa yang awak nak buat?"

"Saya nak hidup dengan awak di bumi ni. Buat selamanya."

"Oh my god, betul ke?" kata So Hyun dengan hati yang gembira.

"Ya, betul." jawab Taehyung sambil mengangguk.

❤️End❤️

A/n: Sudah tamat. Season 2 aku delete sebab merepek.

[C] Cute Prince || KthWhere stories live. Discover now