Sedla jsem si na jednu z mnoha laviček a pila jsem víno. Myslela jsem na rodiče a na brášku. Asi tak za tři minutky došel někdo v černém. Celkem jsem se bála a tak jsem si trochu odsedla. Ta osoba se zeptala co tady děláš. S nechutí jsem řekla koukám na mojí rodinu a co tu děláš ty?? Vzal mi láhev z ruky a napil se. Na otázku neodpověděl. Povídali jsme si o random věcech co nás napadli. Když jseme dopili mojí láhev tak otevřel jeho láhev s červeným vínem. Po dopití téhle jesme se snažili dojít ke mě domů. Před dveřma jsem se snažila najít klíč po kapsách a v batohu. Klíčem jsem se snažila dostat do klíčové dírky. Když už se mi to povedlo asi po stopadesátý. Chytl mě za ruku a svou ruku posouval výš a výš. Něak jsem se nebránila. Chytla jsem ho kolem krku a políbila ho. On mě začal líbat. A v tu chvíly jsem si uvědomila vždyť my jsme na chodbě. Musela jsem ho zastavit, protože mám zvědaví sousedy. Rychle jsem odemkla připraveným klíčem. Hned po tom co jsem v stoupila se na mě vrhl. Začali sme se líbat. Strhávala jsem z něho obkečení a on ze mě. Položil si mě na kuchňskou linku a začal mi líbat krk a šel níž a níž. Po chvilce se vrátil začal přirážet. Chtěla jsem mu to vrátit ta jsem ho shodila na zem a začala mu líbat krk a pomalu jsem se posouvala dolů. Vrátila jsem se nahoru a on mě začal znova šukat. Po chvilce se do mě udělal. Naštvaně jsem se na něj podívala. Ty si do mě udělal??!! Snažil se mě uklidnit a nalil mi sklenku vína. A já zapoměla že to udělal a nechala se dál šukat. Přesunuli jsme se do postele a tam jseme se něakou dobu líbali a já mu udělala cucflek na krk. Musel mi to oplatit a tak mi udělal dva cucfleky. Když nás to přestalo bavit tak jsem se ho zeptala na jméno. Bohužel usnul mi kolem krku. Přitulila jsem se a usla jsem.
ČTEŠ
My Bro Or My Boyfriend /Psycho Rhyme/česky❤️
FanfictionRozbrečela jsem se a pak šla nakupit víno. Šla jsem na vyhlídku a tam ho podkala. Šli jsme ke mě do bytu a...