Díky moc za přečtení🖤❤️ tady je poslední část. Přečti si i další příběhy. Díky🖤❤️a taky vás moc miluju!! 🖤❤️.
Volala jsem jeho mámě a čakala až Dejá přijede ze sálu.
Přišel doktor a s klidným hlasem mi oznámil ,že je mrtvý. Přes celou nemocnici jsem se rozkřikla NEE JÁ TĚ MILUJU a brečela jsem se. Zeptala jsem doktora co ho zabilo. Zabila ho moje krev co jsem mu darovala. Dostala jsem hysterický záchvat. Začala jsem schazovat všechno co bylo okolo. Přitom doslova křičela Zase Jsem Zabila Další Osobu Co Jsem Milovala. Zabila jsem si rodiče s mým malím bráškou. A teď zabiju Dejana miluju ho byl jako bráška!! Dejan nemůže zemřít! Začala jsem mlátit do doktora a přitom přičela chci ho vidět hned. Snažil se mě zastavit. Kousla jsem ho a utekla na sál. Ležel tam byl bledý rozbrečela jsem se na něj a snažila jsem se ho probudit. Marně. Nedokázala jsem pochopit to že tady už neni. Přišla ochranka a odnesla mě na chodbu. Uklidnila jsem se a zeptala jsem se doktora že to nemohlo to být jen mojí krvý. Zakýval hlavou nesouhlasil udělala se něaká chyba. Definitivně za to můžu já. Zozbrečala jsem se. Poprosila jsem ho jestli by jsem ho mohla navštívit než ho odvezou do márnice. Vešla jsem na sál a nemohla jsem spadla jsem na zem. Zvedla jsem, aby jsem mohla naposled obejmout jeho studené tělo. Ve tváři měl spokojený výraz. Do ucha jsem mu pošeptala budeš mi chybět lásko. Miluju tě. Měl na sobě ještě krev po operaci. Nemohla jsem odejít. Koukala jsem na něj a plakala. Doktor odešel. Položila jsem svojí hlavu na jeho hrudník aby jsem se přesvědčila, že je opravdu mrtvý. Poslední naděje se ztaratila v dáli. I když jsem nechtěla tak jsem musela pochopit, že tady už není. Odvedli mě ven ze sálu. Odešla jsem do hotelového pokoje co byl pronajmutý zbalila svoje i jeho oblečení. Zase jsem se rozbrečela a složila jeho oblečení. Vzala jsem kufry zaplatila a jela vlakem do svýho bytu. Přijela jsem pozdě v noci. Dala jsem kufry do bytu a šla si koupit flašku. V obchodě jsem si koupila asi čtyři láhve vína. Koupila si xanax a trávu. Šla jsem si sednout na lavičku kde jsme se potkali. Otevřela jsem si láhev vína. Xanax jsem zapíjela vínem a do toho jesem hulila. Vypila a spolikala jsem všechno. Koukala jsem na svojí rodinu a na Dejana. Usla jsem na lavičce. Ráno jsem se vzbudila a došla jsem domu. Vzala jsem si nůž a šla do vany. Napustila jsem si vanu a šla jsem s nožem do vany. V kapse mi zbyl něakej xanax a vzala jsem si i něaký prášky proti bolesti. Spolikala jsem to. Cítila jsem se na nic, ale zároveň tak fajn. Začala jsme si hrát s nožem. Řízla jsem se jen srochu. Pak víc a víc a nakonec jsem si podřezala si žíly. Ucítila jsem jak mi má krev která zabila mojí lásku pomalu vytrácí z těla a pomalu chladnu. Z posledních sil jsem pošeptala miluji ty co jsem zabila. Miluju vás. Zavřela jsem oči a už je nikdy neotevřela.
ČTEŠ
My Bro Or My Boyfriend /Psycho Rhyme/česky❤️
FanfictionRozbrečela jsem se a pak šla nakupit víno. Šla jsem na vyhlídku a tam ho podkala. Šli jsme ke mě do bytu a...