Musímnse připravit na to kafe. Co si vezmu za oblečení. Vzala jsem si všechno černé až na kabelku. Ta byla bílá. Zdálo se mi to jako fajn nápad. A taky byl. Zase nestíhám bože. To se mi stane vždycky. Do kavárny jsem vešla celá udýchaná a spocená. Šla jsem za Dejanem a odložila jsem si bundu. Musela jsem jít na záchod se trochu vydýchat a taky upravit. Když jsem přišla ke stolu tak se na mě zeptal co si dám. Vzala jsem si lístek s nápoji a objednala si velké presso. Konečně mi ho přinesli po sto letech. Tak něak sme si povídali a nakonec jsme šli domu chtěl aby jsem šla sním. Nic jsem nenamítala, protože byl tak u mě doma tak proč bych nemohla jít k němu já. Šli jsme dlouhou tmavou ulicí. Nebyla jsem z toho zrovna nadšená. Byl to jen kousek. Když jsem vstoupila do jeho bytu byl tam bordel ale co taky nemám v bytě úplný pořádek. Pobídl mě ať si sednu. Posadila jsem se na židly u jídelního stolu. Dejan odešel do jiné místnosti. Celkem jsem se bála co jde dělat. Pak přišel s jointem v puse. Sedl si vedle mě podal mi to. Řekl jsem že jsem to nikdy neměla. Ten už mě nevnímal možná ano ale mluvil úplně z cesty. Tak jsem potáhla a rozkašlala jsem se. Potáhla jsem ještě jednou a už to bylo lepší. Řekla bych že sem mu to celý vykouřila. Toho jointa.
Ráno
Probudila jsem se v cizý posteli vedle Dejana. Strčila jsem do něj. Probudil se. Zděšeně jsem se ptala kde to jsem a co se stalo. Nic jsem si nepamatovala. Měla jsem totální okno.Dejan si sedl na postel a začal vyprávět. Že jsme byli na kafi. Na to jsem si tak něak vzpoměla. Šli sme prý k němu a teď jsme u něj. Byla jsem trochu zmatená. No a pak to začalo. Šli jsme si koupit alkohol a já vypila prý celou láhev dost rychle. Mělo to své následky pozvracela jsem se. A šla jsem si koupit další láhev. Pak jsme šli k němu domů. Z okna jsem začala řvát že sou všichni buzeranti. Nevim proč jsem to udělala. Naštěstí mě v půlce slova zastavil. Vrhla jsem se po něm s nožem a začala mu vyhrožovat. Nevěděla jsem kdo to je a když mi chtěl vzít nůž tak jsem ho řízla. Ukázal mi ránu a já se omluvila. Tak jsem se ještě za sebe styděla. Ale řekl že to byla jeho vina prý mi to neměl dávat. To ale ještě nebyl konec měla jsem hlad tak jsem si chtěla něco uvařit. A rozbila jsem mu skoro všechny talíře. Šla jsem do postele a Dejá mě následoval. Prý jsem to chtěla a to celkem dost. Ale usla jsem ještě dřív než si stihl sundal kalhoty. Nechal mě spát. Když jsem si tohle všechno poslechla tak jsem se za sebe totálně styděla. No co,už to nezměním a dala jsem mu pusu. Začala jsem ho líbat a sundavat z něho oblečení a zase sme skočili v posteli.
ČTEŠ
My Bro Or My Boyfriend /Psycho Rhyme/česky❤️
FanfictionRozbrečela jsem se a pak šla nakupit víno. Šla jsem na vyhlídku a tam ho podkala. Šli jsme ke mě do bytu a...