Motokáry

181 6 1
                                    

Tak jak jsme se domluvili tak jseme se i setkali. Měli jsme jet na motokáry. Jeli jsme tam vlakem, ani jeden nemáme auto. S náma jeli i Dorian a Koukr. Oni si povídali a já samou nudou usla na Dejanovo klíně. Probudil mě hlasitý smých. Odešla jsem na záchod. Když jsem šla zpátky zastavila jsem za rohem. Dejan je o něco prosil. To něco byly drogy. Sedla jsem si vedle Dejana. Dala mu pusu a řekla mu do ucha budeme vystupovat. Co kdyby jsme šli někam kde nebudem mít společnost. Podíval se na mě a rychle se zeptal do hotelu? Bylo mi to jedno. Ale nemohli jsme jít na pokoj. Byly ty motokáry. Otráveně jsem se z toho snažila vykroutit. No nepovedlo se mi to a museli sme tam jít. Jen co jsme vešli tak se Dejanovi rozzářili oči. Já jsem nechtěla moc jezdit. Přemluvil mě. Vzala jsem si helmu a sedla jsem si dovnitř. Kluci chtěli dát závod. Mě se moc nechtělo. Uráželi mě tím že aspoň nebude Dori poslední jako vždy. Bude před poslední. Celkem se mě to dotklo. Odsekla sem tím aby nebyl on poslední. Dejan jen přihlížel naší hádce s Koukrem. Spravedlivě nám to odstartovali a my vyjeli. Předjela jsem je a vyhrála. Tohle bylo snad to nejlepší vítězstvý na světě. Koukr si jen odfrkl. Smutně jsem se na něj podívala a koupila mu zmrzlinu. Nevzal si jí na to byl moc hrdej. Pokrčila jsem rameny objala Déju a začala jíst zmrzku. Dejan měl ještě koncert ale byla jsem moc unavená na to, aby jsem tam šla. Nechtěla jsem, aby tam byl sám a tal jsem do sebe vlila dva energiťáky a vyšla. Nebylo to moc platný. Usla jsem před půlnocí. Dejan ještě neměl koncert, a tak mě odnesl do pokoje. Ani jsem si nevšimla, že mě odnesl. Měla sem nastavený budík. Vzbudila jsem se a uvědomila si, že musím jít za Déjou. Přišla jsem tam a Dejan nikde nebyl na stagy ani v backstagy. Šla sem ho hledat ven. Zastavil mě příchzí hovor. Vzala jsem telefon. Volal Dorian z Dejanovo telefonu. Lekla jsem se co se zase stalo. Naštěstí nic jen volal aby mi řekl, že Dejam bude spát tam tak ať nečekam. Rozhodla jsem se zajít za nima. Měla sem o něj starach. Vešla jsem a ležel na zemi měl zase záchvat. Zkolaboval. Začala jsem s masáží srdce. S brekem jsem okřikla Doriana ať zavolá sanitu a hned. Zase přebral. Přijeli jela jsem zase sanitkou.

My Bro Or My Boyfriend /Psycho Rhyme/česky❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat