Ráno vstanu a jdu si nalít sklenici vody. Oblékla jsem se a šla do lékárny,koupit těhotenský test. Rhyme se ještě neprobudil. Tak si asi nevšiml toho, že jsem odešla a zase přišla. Šla jsem na záchod udělat ten test. S radostí jsem vyběhla z koupelny a skočila do postele kde spal Rhyme. Naštvaně se na mě podíval a řekl co jee?! Ukázala jsem mu ten test. Nechápavě se na to podíval a řekl a co to má být. Vysvětlila jsem mu to a s radostí řekla nejsem těhotná!! Samým štěstím mě objal. A pronesl s radostí taky jsem rád. Nechtěl jsem platit alimenty. Bouchla jsem ho do ramene. To je zlý opustit ženslou jen protože si jí udělal dítě. Pokčil rameny a šel si obléknou oblečení který bylo vpodstatě po celém bytě. Přišla mi vhodná chvíle se ho zeptat na jméno. Zeptala jsem se a on řekl jsem Dejan a ty. Já jsem Amálka ale všichni mi říkají An . Po představení se navzájem sem šla do kuchyně. Všechno bylo rozházený a všede byl bordel. Zeptala jsem se Dejana jestli si něco nepamatuje. No oba jsme si pamatovali skoro to samý. Byli jsme na lavičce opilí jsme se snažili jít domu. A tady byl dlouhej a hezkej sex. Víc jsme si toho nepamatovali. Ale co objednala jsem snídaní. Nechtělo se mi vařit. U snídaně jsem mu řekla celý svůj příběh. Od toho že je jako bráška až, že ho asi miluju. Udiveně se na mě díval. No a pak mi dal pusu a řekl cítím to stejně. Zčervenala jsem jak rajčátko. Pak sme si povídali o mém životě a jeho slávě a tak různě . Nakonec mi dal jeho číslo a řekl že se ozve. No a ozval se. Nemohla jsem to mu uvěřit. Ani jsem nedoufala. Pozval mě do kavárny. Nemohla jsem nesouhlasit . Ale bylo to v termínu kdy jsem musela jít pracovat tak jsem se ho zeptala jestli by sme to nemohli přesunout. Díky Bohu souhlasil.
ČTEŠ
My Bro Or My Boyfriend /Psycho Rhyme/česky❤️
FanfictionRozbrečela jsem se a pak šla nakupit víno. Šla jsem na vyhlídku a tam ho podkala. Šli jsme ke mě do bytu a...