Koncerty

237 9 0
                                    

Miluju vás!! Děkuju ❤️🖤. Přečti si i fanfikci o Dorianovi.
Celý den jsme byli v posteli a nic nedělali. Večer řekl že musí jít na  koncert. Zeptal se mě jestli chci jít s ním. Souhlasila jsem nikdy jsem nebyla v zákulisí. Vždy jsem byla jen v publiku.
Před koncertem
Za deset minut bude koncert. Tak nervózního jsem ho ještě neviděla. Celej se klepal a koktal. Objala jsem ho a do ucha mu pošeptala To zvládneš! Začal být trochu víc sebevědomější. Vešel na stage po chvíli začala velká show. Po show si šel nalít vodku s džusem. Šli jsme z show a ve dveřích si vzal něakej balíček. Odprovodil mě do mýho bytu. Dala jsem mu pusu a zeptala jestli nechce přespat. Odmítl. Ani jsem se nedivila po tom co jsem udělala po tom jointu. Viděla jsem ho z okna odcházet a zamávala jsem mu. Musela jsem trochu uklidit. Už je tady dost velkej bordel. Pustila jsem si spotify. Nasadila sluchátka a začala uklízet. Tak za hoďku jsem měla uklizeno.
A tak to chodilo asi týden. Šel na koncert vzal si balíček a odprovodil mě domu. Né že bych nevěděla že to jsou něaký drogy. Přece jen je to jeho život a já mu to nemůžu zakázat jak malýmu dítěti. Bez tak by to bral.
Na poslední koncert jsem nemohla jít. Musela jsem do práce. Po koncertu mě napadlo že za ním zajdu. Chtěla jsem ho překvapit. Už jsem měla klíče od jeho bytu. Tak jsem rovnou odemkla. Odložila si bundu a šla jsem ho hledat. Našla jsem ho v kuchyni. Vzal si toho moc!? Co se mu stalo?! Začala jsem sním třást. Nebilo mu srdce. Rychle jsem zavolala záchranku. A já ho  mezitím musela resuscitovat. Když přijeli s brekem jsem ustoupila, oni ho
Vzali na nosítka. Odvezli ho do nemocnice. Zeptala jsem se jesli můžu snima. Viděli jak jsem zdrcená a tak to povolili. Jedeme záchrankou a on se ješte neprobral. Začala jsem ještě víc brečet, protože s sebou začal klepat. V nemocnici jsem seděla na chodbě před jeho pokojem. Nesměla jsem vstoupit nejsem člen rodiny. Chtěla jsem zavolat jeho rodičům ale neměla jsem číslo. A ani jeho telefon.

My Bro Or My Boyfriend /Psycho Rhyme/česky❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat