V Nemocnici

199 7 0
                                    

Když jsem se rozbrečela a stále je prosila abych mohla vstoupit. Tak po dvou hodinách svolili. Byl připojený na přístroje oklolo všechno to pípalo a blikalo. Jen co jsem ho uviděla tak se jse k němu vrhla s pláčem a chtěla jsem ho obejmout. Doktoři mi to zakázali prý by ho tím mohla zabít. Seděla jsem na židli a držela mu ruku. Zeptala jsem se jestli to přežije. Oni to nevěděli nebyli si jistí. Poprosila jsem je jestli by nachvíli neodešli. Byla jsem sním sama na pokoji. Do uch jsem mu pšeptala že to zvládne. A vtom jsem si všimla jeho telefonu. Vyndala jsem ho z džín které byly poskládané nazemi vedle něj. Naštěstí měl otisk prstu. V telefonu jsem hledala jeho mámu. Vzala jsem překladač a rychle si přeložila co jí napíšu. Nevěděla jsem jestli mi to vezme. Pro jistotu jsem jí zavolala a mluvila mizerně česky. Proto ta zpráva v sbštině. Napsal jsem jí kde sme a aby přišla co nejdříve jak to půjde. Za půl hodiny přišla už se slzou na krajíčku. Odstrčila mě a dala mu pusu na čelo. Začala mu něco říkat ale nerozuměla jsem. Pak ho vzala za ruku. Ptala se doktorů jestli přežije. Rychle jsem si vzala překladač. Napsala jsem to co chtěla vědět. Najednou ty přístroje začali dlouze a dost nahlas pípat. Začal kolabovat. Vyhodili nás z pokoje a něco po sobě křičeli né že bych nerozuměla ale byli to odborné pojmy. Odjeli sním na sál. Po dvou hodinách přišel doktor. Prý potřebuje darovat krev. A nabídli jeho matce jesli se nechá otestovat. Ona souhlasila. Ale neměla stejnou skupinu krve jako on. Nabídla jsem se že se taky necham otestovat. Ptali se na divný otázky. Jako jestli jsem nebrala drogy jestli nejsem těhotná apodobně. Na všecbno jsem odpověděla. Přiběhla doktorka a vzala mě na odběr krve. Běžela sem sní. Mezitím mi řekla že jsem univerzální dárce a jestli jsem brala drogy tak mu to uškodí a může umřít. Vzpoměla že jsem si vzala jem tu trávu co mi dal Dejá. To prý nevadilo. Odebrala mi litr a půl. Celou noc sme byly vzhůru a čakaly na doktora. V šest ráno konečne přišel. Oznámil že to přežil. Ale není jistý že se probudí. Radost vystřídaly obavavy. Poslali mě domu. Napsala jsem jeho matce aby mi zavolala až se probudí nebo kdyby se stalo cokoliv. Nakonec jsem napsala že ho moc miluju a že bych kvůli němu umřela. To sem hodila do překladače a ukázala jí to. Objala mě a něco řekla. Koukla jsem se přes sklo na Dejana a zamával jsem mu a jeho mámě. Odešla jsem a šla domu koupila jsem si láhev vína. Šla domu a usla jsem s prázdnou láhví. Tu jsem vypila cestou.

My Bro Or My Boyfriend /Psycho Rhyme/česky❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat