Ráno jsem se probudila oblíkla a vyšla jsem do nemocnice. Přežil to. Už byl vzhůru a povídal si s mámou. Vlítla jsem do pokoje objala ho. On mě taky objal. Poprosila jsem jeho mámu, aby na chvíli odešla z pokoje. Odtáhla jsem se a zeptala co si vzal a proč? Koukal na mě a nedokázal odpověděť. Naštvaně jsem se otočila k němu zády. On se posadil na postel a pronesl už to nebudu brát. Otočila jsem se a s brekem řekla slibuješ. Kývl na souhlas.
Po pár dnech ho pustili domů. Dali mu ještě něaké léky. Šla jsem sním k němu do mu. Pomohla jsem mu trochu uklidit a vyprat. Uvařila jsem mu oběd. On jedl a já šla převléknout postel. Přišel za mnou. Objal mě ze zadu já jsem se otočila a začala ho líbat. Položil mě do rozestlané postele.
Sundaval si kalhoty a v tom usnul. Spadl na mě. Divila jsem se, protože je odpoledne. Zavola jsem doktoru jestli je to normální. Řekl že je to normální a taky nemůže mít týden sex s nikým. Položila jsem telefon. Dala jsem ho do postele a přikryla ho.
Já musela odejít do práce. Dala jsem mu lísteček na lednici i na linku a na dveře a na všechen nábytek. Jinak by mi volal a já bych byla bez práce. Po práci jsem přišla za Déjou. Seděl u stolu se snídaní. S alkohelem. Přišla se a sebrala mu láhev. Vztal a objal mě, tím se snažil dostat láhev zpátky. Začal mě líbat. Zastavila jsem se slovy nemůžeš. Podíval se na mě tázavým pohledem a já mu vše vysvětlila. Smutně se na mě podíval. Odešla jsem i s láhvý k lince.
Po týdnu
Ráno jsem se probudila a Dejan nebyl vedle mě. Lekla jsem se a šla ho hledat po bytě. Koukal se na televizi. Oddechla jsem si a šla ho obejmout. Zeptal se mě na datum. Vztal a byl neuvěřitelně nadrženej. Schodil mě na zem. Strhával ze mě oblečení. Sotva jsem mu sundala tričko a já už byla nahá. Zvedla jsem se a utekla do postele. Přiběhl za mnou a hned co si sundal kalhoty začal zasouvat. Nestihla sem se utlumit s hlasitostí. Přiběhl soused a začal bouchat na dveře. Dejana to nezastavilo a přidal ještě. Začal jsem skoro řvát. Skoro celej dům nám bouchal na dveře. Zůstala jsem v posteli a Dejá šel otevřít. Všichni byli našvaní. Vyslechl si urážky a začal se hádat. Šla jsem za ním a ulidňovala ho. Zatáhla jsem ho dovnitř. Nasnídali sme se a on musel jít na koncert a já mohla jít s ním. Koncert byl mega dobrej. Musela jsem odejít dřív. On zůstal. Domluvili jsme se na společném výletě.
ČTEŠ
My Bro Or My Boyfriend /Psycho Rhyme/česky❤️
FanfictionRozbrečela jsem se a pak šla nakupit víno. Šla jsem na vyhlídku a tam ho podkala. Šli jsme ke mě do bytu a...