'Prenses'
(31.12.2019)
'' Kook her şey hazır mı? ''
'' Evet Rosie. Hyung'larım da geliyor ''
Hala onlara kırgındım, ama yapacak bir şey yok. Jimin için önemli olan her kes benim için de önemlidir.
'' Ben yinede gidip oraları konturol edeyim ''
Mutfağa gidip fırındaki kurabiyeleri çıkardım.
Kapıdan Jimin'in gelmesiyle ona taraf döndüm.
'' Geliyormusun sevgilim? Hyung'larım geldi ''
Gülümsedim.
'' Tamam sevgilim, geliyorum ''
Kurabiyelerle salona geçtim. Her kes kendine bir yer edinmişti. Bende geçip Jimin'le Yoongi'nin ortasına oturdum.
'' Hoş geldiniz. Mutlu yıllar hepinize ''
....
Ortalık fena halde dağılmıştı. Jimin hyung'larını yolcu etmek için dışarı gitmişti. Bende koltukta oturmuştum. Içeri gelen Yoongi'le yerimde dikleştim.
'' Burdamıydın? Ben telofonumu burda bırakmışımda onu almaya geldim ''
'' Ben özür dilerim oppa ''
'' Ne için? '' Dedi Yoongi.
'' Ben sana kızgındım...''
Yoongi gelip yanıma oturdu.
'' Asıl ben özür dilerim. O zaman en doğrusunun bu olduğunu sanıyordum ''
Yüzü düştü Yoongi'nin. Bende ona sarıldım ve hemen kolları belimi buldu.
'' Kendini suçlu hiss etme oppa. Hem sen olmasan belkide biz Jimin'le birlikte olmicaktık ''
Saçlarımın üzerine bırakılan öpücükle yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. Sonra Yoongi beni kendinden uzaklaştırdı.
'' Ben artık gideyim. Diğerlerinin soğuktan g*tü donmasın ''
Başımla onu onayladım. Yoongi gidecekken arkasından seslendim.
'' Seni seviyorum oppa ''
Yoongi'de bana dönüp gülümsedi.
'' Bende prenses, bende seni seviyorum ''
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SLEEP
General Fiction''Söz veriyorum sevgilim. Seni burda yanlız bırakmayacağım.Sen bu 'uykudan' uyanıcaksın''