'Eskiler'
Odaya yaklaştığımda Lee Jimin'in yanında oturmuş konuşuyordu.Lee'yi bölmek istemedim.Bende kapının yanında durup onu dinledim.
''Aslında sana kızgındım hyung.Bana ihanet ettiğini düşündüm.Babamız öldükten sonra Koreye döndüm,ama sana yaklaşmama izin vermediler.Elime para sıkıştırıp beni amcamın yanına geri yolladılar,beni istemediğini söylediler.
Yıllarca sana karşı kinlendim,hatta seni kıskandım.(Histerik bir şekilde güldü) Ama sonra birşey öğrendim hyung.Sen sözünü tutmuşsun.Chae'den uzak durmuşsun,sevgini saklamışsın.Yoongi beni kandırmış.Gerçekten çok aptandım.Sevdiğim kızı yanlız bıraktım.Sende benim olması gereken tek kişiyide benden aldın hyung.Bunu aff etmedim,asla etmeğeceyim.Ama iyiki ona sahip çıkmışsın,korumuşsun.
Hatırlıyorumda Fransaya okula gittiğimde benim 18,senin 20, Chae'nin 17 yaşı vardı.Babamın ölümünden sonra beni hiç aramadın hyung.Ama sana da benim seni istemediğimi söylemişler.Bunları çok geç öğrendim,üzgünüm hyung.''
Artık dayanamayıp odaya girdim ve merakla sordum.
''Nerden öğrendin peki?''
''Sen burdamıydın Chae?''
Sakince cevapladım.Lee'ye biraz daha yaklaştım.
''Evet.Bence artık biz konuşmalıyız Lee''
Güldü ''Biz?''
''Evet biz.Neden ki?''
Acıyla gülümsedi.
''Eskileri anımsattı''
....
Flashback
(12.31.2009)
''Yaaa Lee soğuktan dondum.''
Beni kendine çekip sarıldı.Böyle ani hareketler yapması kalbimi durdura bilirdi.Lee'ye çocukluktan beri aşıktım.
''Peki şimdi nasıl?''
Tanrı aşkına bana sarılması yetmezmiş gibi bide soruyordu.
''Güzel,yani sıcak''
Yüzümü kaldırıp bana baktı.
''Kızarmışsın Chae''
Yüzümü saklamaya çalıştım.Ama sadece çalıştım,çünkü bana engel oluyordu.
''Soğuktandır''
O şirin gülüşünü bana sundu.
''Chae ben seni tanıyorum,utandın mı sen?''
Yüzümü Lee'nin boyun girintisinde sakladım.
''Yaa,resmen rezil oldum''
''Yoo olmadın.''
Yüzümü kaldırıp yine bana baktı.
''Biz olalım mı?''
Söylediği şeyin üzerine şaşkınca ona baktım.
''Anlamadım?''
''Neyini anlamadın yaa.Gel biz olalım,sevgili olalım diyorum.Yani biliyorum belkide istemezsin beni,ama ben seni çok seviyorum.Seni hep mutlu ederim,hep severim.''
Mutlulukla cevapladım.
''Tamam''
''Ne tamam?''
''Biz olalım ben...''
Bana engel olan dudaklarıma kapanan dudaklarıydı.
''Seni seviyorum Chae''
''Bende seni seviyorum Lee''
....
Gülümsedim,eskiler güzeldi.
''Eskiler,evet.Ama bence herşeyi anlatmanın zamanı geldi Lee.''
''O halde anlatayım...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SLEEP
Ficção Geral''Söz veriyorum sevgilim. Seni burda yanlız bırakmayacağım.Sen bu 'uykudan' uyanıcaksın''