'Sen?'
(12.09.2018)
''Geldim patlama.''
Kapı açılır açılmaz üzerime yığılan bir adet Kook'la dengemi kayb edip yere düştüm.
''Leş gibi kokuyorsun Kook.Kalk hadi!''
Kalkmayınca onu üzerimden itip ayağa kalktım.Kook'u yerden bin bir zorlukla kaldırıp koltuğa yatırdım.Bu ne zaman bu kadar kas yapmıştı ya?Belim koptu resmen.Ayrıca kızların Kook'tan etkilenme sebebinide öğrenmiş oldum.
''Yine ne bok yedin de bu haldesin?''
Yemin ederim ben boşuna konuşuyorum ya.Bu ayı çoktan uyudu.
Içeri geçip Kook'a battaniye getirip üzerini örttüm ve yanağına öpücük bıraktım.
''Iyi uykular Kookie~~''
Bazen sinir bozucu biri oluyor falan ama bu çocuğu çok seviyorum.
Arkamı dönüp gidecekken Kook sayıklamağa başladı.Tam anlamıyorum ama 'Jimin' dediğine yemin ede bilirim.O yüzden Kook'a biraz da yaklaştım ama hiç bir şey anlamadım.
....
'JIMIN!'
Avazım çıktığı kadar bağırdım.Ama artık çok geçti.Araba takla atarak yuvarlanmış ve yüzümün kanla kaplanmasına sebep olmuştu.Zorlanarak Jimin'e döndüğümde o daha kötü durumdaydı.Elimi yüzüne götürdüğümde gözlerini açtı,bir şey söylemek istedi ama sesi çıkmadı.
'Ji..jimin iyi olucaksın.'
Çoktan göz yaşlarım akmaya başlamıştı bile.Elimi tutup dudaklarına götürdü.Zorakı olduğu belli olan bir gülümseme kondurdu dudaklarına.
'Seni ..se..seviyorum'
....
(13.09.2018)
Kan ter içinde yatakta uyandım.Ne yani rüyamıydı?Ben o günü yeniden yaşamış gibi oldum.Kendime gelmeye çalışırken bildirim sesiyle telefonu elime aldım.Yine bilinmeyen numaradan gelen bir mesaj vardı.
'Tamam anladım.Sen gerçeklerle yüzleşmekten korkuyorsun.Merak etme korkunu birlikte yeneriz.Ama önce sana bir ipucu vereyim.Sence bu olayla Jungkook'un ne ilgisi var?Neden o kadar içmişti?Cevap bulmak istersen hep burdayım.'
Gerçekten ne yapıcam ben?Telefonu yatağa bırakıp ayağa kalktım.
Jimin'e yaklaşıp boynuna sulu bir öpücük kondurdum ve yüzüne bakıp yine düşüncelere daldım.
....
Flashback
(18.09.2015)
Boynumdakı ıslak dudaklarla gözlerimi açtım.Gördüğüm manzara dünyalara bedeldi.
''Uyan hadi güzelim.''
Kafamı salladım ve ardından kendime sevdiğim adamın kollarında yer edindim.O muazzam kokusunu derinden soluyup bende onun gibi yapıp boynuna sulu bir öpücük kondurdum.
''Birazda burda kalayım.Lütfen''
Derin bir iç çekti.
''Bende istiyorum ama hyung'lar görürlerse...''
''Umrumda değil.''
''Tamam güzelim,bugünlük böyle olsun''
Saçlarımda gezinen küçük parmaklarla dahada mayıştım.
''Kokun muazzam.''
Duyduğum şeyle kocaman gülümsedim.
''Teşekkür ederim''
''Ayrıca dün gece beni çok mutlu ettin''
Ve utanmama neden olucak o cümleyi söyledi.
''Noldu güzelim?Benim olduğun için pişman mı oldun?''
Utanctan ölücem bu ne diyor yaaa
''Hayır''
Sesimi kendim bile güçlükle duyarken Jimin'e birazda sokuldum ve yanında bedenimin küçücük kalmasına izin verdim.
''O zaman ne oldu? Çok mu kötüydüm? Belkide içine boşaldığım için kızgınsın ama o an kendimi tutamadım.Söz veriyorum birdahaki sefere içine boşalmığacağım''
Söyledikleri beni daha fazla utandırıyordu.
''Beni utandırıyorsun Jimin''
Ben utanırken Jimin kahkaha atıyordu.Yüzümü kaldırıp gözlerime baktı.
''Kızım baştan söylesene bunu.Ayrıca utanmana gerek yok birtanem''
Ardından bana sımsıkı sarıldı.
....
''Seni seviyorum birtanem''
Dudağına bir öpücük bıraktım ve odadan çıktıp salona indim.
Indiğimde Kook telefonda biriyle konuşuyordu.Beni fark etmedi bile.Bende gizlice onu dinledim.
''Hyung lütfen kimseye söyleme.Eğer Jimin hyung'un bu halde olmasına benim sebep olduğumu öğrenirlerse benden nefret ederler.''
''Sen?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SLEEP
Ficção Geral''Söz veriyorum sevgilim. Seni burda yanlız bırakmayacağım.Sen bu 'uykudan' uyanıcaksın''