'Birlikte'
(18.04.2025)
Yüzümdeki dudaklarla gözlerimi araladım.
'' Uyandırdım mı? ''
Diyen Jimin'e gülümsedim. Yerimden doğrulup kollarımı Jimin'in boynuna doladım. Onunda elleri hemen belime yerleşti.
'' Seni çok özlüyorum Jimin-ah ''
Kokusunu içime çektim. Bir haftadır işleri yüzünden eve gelemiyor, geldiği zamanda yorgunluktan uyuya kalıyordu.
'' Bende sizi çok özlüyorum ''
Diyip yatakta yatan Ji-Yu'yu gösterdi.
Ardından benden ayrılıp kızımızın burnuna küçücük bir öpücük kondurdu.
Bende bakışlarımın yönünü değişip onlara baktım. Karşımdaki manzara gülümsememe neden oldu.
'' Ben duşa giriyorum Rosie ''
Başımı sallayıp Jimin'i onayladım.
'' Sende gel derdim, ama artık başka zaman ''
Yalandan kızgınlıkla omuzuna vurduğumda banyoya doğru ilerledi. Kapıyı açıp içeri girecekken duraksadı ve bana dönüp hiçte masum olmayan bir şekilde güldü.
'' Ben Tae'ye söylerim gelip bir kaç saatlik Ji-Yu'ya bakarlar ''
Umutsuzca başımı salladım.
'' Hı-hı Jimin. Kesin gelip Ji-Yu'ya bakar ''
Jimin bana anlamazca baktı.
'' Bakar. Ne var? ''
Kafama yalandan vurdum.
'' Jimin-ah Jisoo çocuklarına bakıcak birini arıyor. Sence Tae'la gelip çocuk bakıcılığı yapar mı? ''
Jimin derin bir nefes aldı ve ensesini kaşıdı.
'' Ben onu unuttum yaa ''
Sesi üzgün çıkınca kıkırdadım. Cidden salak yaa.
'' Tamam Jimin-ah. Ben hall ederim ''
Hızlı adımlarla yanıma gelip bana sulu bir öpücük bahş etti.
....
Jennie'ye bakıp gülümsedim.
'' Cidden teşekkür ederim Jen ''
Jennie elini omzuma koyup patpatladı.
'' Senin kızın benim kızım Rose. Hem biz Ji-Yu'la çok iyi anlaşıyoruz. Sen git, Jimin seni bekliyor ''
Arkama dönüp Jimin'in yanına gittim. Arabaya bindiğimizde heyecanla sordum.
'' Nereye gidiyoruz Jimin-ah? ''
'' Sürpriz Rosie-shi ''
....
'' Jimin-ah burası çok güzel olmuş ''
Hayranlıkla etrafa bakarken Jimin gelip başını omzuma yasladı.
'' Rosie açmısın? ''
Nefesinin açıkta kalan boynuma çarpması kalp atışlarımı fazlasıyla hızlandırırken sorduğu soruyu anlamam biraz zor oluyordu.
'' Biraz, neden ki? ''
Elini karnıma koyup okşayınca gözlerimi açık tutmakta gerçekten zorlanıyordum.
'' Diyorum ki, eğer aç değilsen odaya mı geçsek? ''
Sesindeki imayla gülümsedim.
'' Olur~~ ''
Dememle Jimin hemen beni kucağına alıp odaya götürdü.
Beni indirdiğinde büyük bir açlıkla dudaklarımı adeta sömürmeğe başladı. Bende ellerimi omuzuna çıkarıp ona karşılık verdim.
Benden ayrılıp alnını alnıma yasladığında gözlerimi kapattım.
'' Bu gece tekrar-tekrar benim olurmusun Rosie? ''
Söylediği şeyle yutkundum. Sesindeki arzu içimde kelebeklerin kanat çırpmasına sebep olurken kalbim yerinden çıkıcakmış gibi çarpıyordu.
'' Sonsuza kadar, hep senin olurum Jimin-ah ''
Sonrası hızlı gelişti zaten.
Sevdiğim adamın kollarındayken bir saniye gözlerimi kapatsam bile özlüyorum onu. Iyiki onun olmuşum diyorum kendime.
Mutlu sonlar yoktur biliyorum. Bir gün ölüm bizi ayrılıcak, ama o güne kadar hep birlikte olucağız.
Kaderin bizi ayıracağı sonumuza kadar 'birlikte' olucağız....
....
...SON...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SLEEP
General Fiction''Söz veriyorum sevgilim. Seni burda yanlız bırakmayacağım.Sen bu 'uykudan' uyanıcaksın''