'Sonsuza dek'
(10.06.2019)
Jimin'in kollarında salıncakta sallanırken geçen yıl geldi aklıma. Geçen yıl tam olarak bu gün hayatımın en kötü gününü yaşamıştım. Sevdiğim adam nerdeyse ölücekti. Beni kendi olmayan bir dünyada yanlız bırakıcaktı. Uyanması mucizeyken uyanmıştı ve beni hayata döndürmüştü. Şimdi ise kollarındaydım.
'' Yine nereye daldın Rosie? ''
Jimin'in sesiyle şimdiki zamana geri döndüm. Bu ortamı bozmak istemiyorum. O yüzden Jimin'i geçiştirmeğe çalıştım. Ama sadece çalıştım.
'' Jimin-ah sencede hava soğumadı mı? ''
Jimin yüzümü kendine çevirip bana baktı. Yüz ifadesi 'cidden buna inanmamı mı bekliyorsun?' der gibiydi.
En azından şansımı denedim, değil mi?
'' Gerçekten önemli değil Jimin-ah ''
Dudaklarımı büzerek söylediğim şeye karşılık dudaklarımdaki baskıyla gözlerimi kapattım ve öpüşüne karşılık verdim.
Benden ayrıldı ve alnını alnıma dayadı.
'' Ne oldu Rosie? ''
Gözlerimi kapattım.
'' Kazayı hatırladım sadece ''
Beni kendine çekip sıkıca sarıldığında bir kez daha kollarında küçücük kaldığımı fark ettim. Ama kesinlikle bundan şikayetci değilim.
Beni her sefer böyle sarmaladığında Tanrıya defalarca kez teşekkür ediyorum.
'' Geçti işte, unut gitsin Rosie ''
Kafamla Jimin'i onayladım. Haklı, ama unutamıyorum. Yinede deneyecektim.
'' Tamam Jimin-ah, çalışıcam...
Ama gerçekten otele dönsek iyi olur. Akşam oldu ''
'' Sen üşüdün mü? ''
Kafamla onayladım.
'' Biraz...''
Jimin'in beni saran kollarının üzerimde olan baskısı yok olunca kafamı kaldırıp ona baktım.
Ceketini çıkarıp omuzlarıma bıraktığında yüzümde kendiliyinden kocaman bir gülümseme oluştu. Güldüğümü görünce Jimin'de güldü.
'' Daha iyi mi? ''
Dudaklarımı bir-birine bastırıp başımı salladım ve Jimin'i onayladım.
Jimin ayağa kalkıp beni de kaldırdı. Ellerimizi buluşturdu ve sahilde yürümeğe başladık.
'' Mutlu musun? ''
'' Anlamadım Rosie ''
'' Yani benimle mutlu musun? ''
Durdu, bana dönüp elimi biraz daha sıkı tuttu.
''Senin yanında dünyadaki en mutlu insan oluyorum Rosie, peki sen?''
Jimin'e bir kez daha sarıldım.
'' Yanında olduğum , beni sevdiğin süre boyunca hep mutluyum Jimin-ah ''
Huzur verici sesiyle kulağıma doğru fısıldadı.
'' Seni hep, sonsuza dek sevicem Rosie ''
Bende onun gibi fısıldadım.
'' Sonsuza dek...''
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SLEEP
Ficción General''Söz veriyorum sevgilim. Seni burda yanlız bırakmayacağım.Sen bu 'uykudan' uyanıcaksın''