זמן: לא ידוע
האדמה הייתה מלאה בגופות, עשן שמגיע מהבתים עוטף אותן. האפר מסביב ברובו היה שרידי בתים, אבל לא היה ספק שבחלקו היה פעם בני אדם.
גבר גבוה הסתובב בין מה שנותר, יחד עם עוד כמה אחרים. הם לא היו כמו הגופות.
הם היו מלאכים.
הם היו לבושים בשריון על החזה, בגדי מלחמה ונשקים. אבל הקרב מזמן הסתיים, והם לא לקחו בו חלק.
המלאך שהוביל נעצר ליד גופה של ילדה ששכבה על גבה עם עיניים עצומות, ויכול היה להיות שאדם שלא הבין מה קרה כאן היה חושב שהיא ישנה.
אחד הלוחמים שהגיעו עם המלאך שם הניח את ידו על כתפו, כאילו אמר שהמלאך אומנם האחראי פה- אך אינו לבד.
"מי היה מאמין שדבר כזה יקרה," מלאך אחר אמר ונעמד לצידם, מסתכל מסביבו. כפר בני האנוש היה הרוס לגמרי, ולא היה נראה שהיו שורדים.
מפה אף אחד לא יצא בחיים.
"הנבואה אמרה שאסון ייפול על בני האדם," המלאך ששם את ידו על האחראי אמר, מניד בראשו עם מבט כאוב. "אבל אף אחד לא ניחש שלזה התכוונו."
המלאך האחראי נשם עמוק לפני שהוא צעד אחורה, הולך מדמות הילדה על האדמה בעודו מנסה לשמור על קור רוח.
גם ככה המצב היה קשה. הוא היה האחראי, ולכן היה מוכרח להשתלט על המצב ולא להראות חולשה.
אוכלי הצללים, הם נקראו- אותם בני אנוש שעברו תהליך מסוכן שהפך אותם לרעבים למשהו שלא היו אמורים לחשוק בו;
בשר אדם.
אבל עם התהליך, הם הפכו לחזקים יותר, למהירים יותר. ככל שאכלו יותר- כך התחזקו.
הסיבה היחידה שהם השאירו גופות בכפר היא כי לא היה מה לאכול מהן. הכפר היה עני, מלא באנשים רעבים ללחם.
הייתה נבואה שאסון יבוא על בני האדם, אך הנבואה הייתה ישנה ולא ברורה. חלק ממנה נכתב בשפה אבודה שאף אחד לא דיבר, שפת מלאכים שנהפכה לאסורה בגלל סיבה שלא תיאמר.
דבר אחד היה ברור בנבואה- על המלאכים אסור להתערב.
זה היה אחד מהמשפטים היחידים שתורגמו במלואם, והיחיד שבאמת היה ברור.
אבל בניגוד למה שחשבו בני האנוש, המלאכים תמיד רצו בטובתם. הם תמיד רצו להירתם לעזרתם, אך בגלל הנבואה שלא היה ברור מתי תתגשם, הם פחדו לסכן ולהחמיר את המצב.
רק אלוהים ידע אילו אסונות ייפלו ברגע שיעברו על משהו כה קדוש.
למרות הכל, זה לא מנע מרגשות האשמה להגיע.
המלאך הסתכל על האחים שלו שעברו בין הבתים היחידים שעמדו, למרות שכולם ידעו שאף אחד לא היה פה בין החיים מבני האנוש. אוכלי הצללים הם כמו טורפים, ומן הראוי שיהיה להם אינסטינקטים וחושים של כאלה. אף בן אנוש לא יכול להתחמק מהם.
YOU ARE READING
My Angel (1)
Romanceספר ראשון (משוכתב) מתוך סדרת "המלאכים והמיועדים" ~ חייה של אוולין ריידר תמיד היו נורמליים. היא למדה כמו כל אחד מגיל קטן וכעת כשסיימה בית ספר תיכון היא עובדת בחנות ספרים ישנה עד שתחליט מה היא רוצה...