12 • Portre (2)

781 36 28
                                    

Dikkat +18 sahnesi vardır!
———————————————————————————

Eylem içkisini içerken bir yandan da Fethi'yi süzüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylem içkisini içerken bir yandan da Fethi'yi süzüyordu. Üç aydır birlikte eğlenmişlerdi ve Eylem adama karşı olan duygularının sadece dostluk olmadığını biliyordu. Acaba Fethi ne hissediyor diye merak etti içten içe ama bunu asla soracak değildi. Fethi kadının bakışlarını hissettiğinde göz kırptı "Bir şey mi oldu?" Eylem dudaklarını büzerek başını iki yana salladı. "Böyle etrafa mı bakacağız peki?" diye sordu Fethi hafif bir alayla. Eylem gülerek cevapladı "Evini çok beğeniyorum. Gözlerimi alamıyorum yani" Fethi dudaklarını büzdü ve kadının yüzüne düşen saç tutamlarını kulağının arkasına attı. "Tamam şöyle yapalım ozaman" dedi Eylem tatlı bir gülümsemeyle ve kalkıp altı tane bardak getirdi. Adamın önüne üç tane koyup içkiyle doldurdu kendisinede aynı şekilde doldurduğunda yerine geçti. "Birbirimize istediğimizi soruyoruz ve cevap vermek istemediğimizde içiyoruz. Hepsini ilk bitiren kaybeder" dedi Eylem. Fethi başını sallayarak önceliği kadına verdi. "Ozaman ilk soru eski sevgilinle neden ayrıldın?" Fethi gülümsedi "Sevgilim olduğundan eminsin yani". Eylem başını salladı. "Anlaşamıyorduk sürekli kavga ediyorduk. Zaten başta çok iyi arkadaştık ve bence öyle kalması gerekiyordu. İlişki yoluna girmemiz bir hata oldu ve güzel olan arkadaşlığımızda bitmiş oldu" dedi Fethi. "Üzüldüm adına ama bazen devamı için en iyisi bölyesidir". Fethi kadını onayladı ve merak ettiği soruyu sordu "Ailen nerde?". Eylem adamın sorusunu duyduğunda yutkunma ihtiyacı hissetti. "Annem ben küçüken öldü ve babam işlerinden dolayı yurt dışında. Tatilde yanına gidiyorum ama yokluğunu hep hissediyorum". Fethi sorduğu soruya pişman olurken kadının elini tuttu ve baş parmağıyla okşadı. "Sıra bende! Bu tablonun anlamını merak ediyorum" Eylem salonun boş duvarında normalden büyük tabloyu işaret etti. Fethi başını tabloya çevirdiğinde önünde ki bardağı alıp başına dikti. Bunun cevabını vermek istemiyordu. Eylem Fethi'ye baktığında tablonun gerçekten çok daha büyük bir anlamı olduğunu anlamıştı. Fazla üstünde durmadan adama baktı sorusunu sorması için. "Çapkın mısın?" diye sordu Fethi ciddiyetle. Kadını gördüğü güne gitti düşünceleri. "Hayır" kısa ve net. Fethi başını salladı bu cevabı bekliyordu. "Bana karşı ne gibi duygular hissediyorsun?" Eylem uzun zamandır düşündüğü soruyu sonunda sorabilmişti. Bu oyunu başlatmasının sebebi zaten buydu. Fethi kadının gözlerinin içine baktı. "Tutku" bir fısıltıdan farksızdı.

Eylem önünde duran bardağı aldı ve kafasına dikti. Üzerinde hala Fethi'nin bakışlarını hissediyordu. Hem içkinin hemde Fethi'nin bakışlarından aldığı cesaretle adama yaklaşıp dudaklarını dudaklarının arasına alıp öptü. Fethi hiç beklemeden karşılık verirken elini kadının beline atıp okşadı. Dudaklarının arasında Eylem'in sıcak ve bir o kadar da kıvrak dilini hissedince genzinden gelen hırıltıya benzer bir inlemeyle boşta kalan elini de Eylem'in ensesine yerleştirip kendisine doğru bastırdı. Eylem'in belindeki iri parmaklar şuursuzca o bölgeyi talan ederken Eylem de sağ elini zarifçe kaldırarak Fethi'nin yüzüne yerleştirdi. Henüz yeni açmış beyaz bir gülü andıran yumuşak elleri Fethi'nin birkaç gün önce çıkmaya başlamış sert sakallarında dolanıyordu ki Fethi dudaklarını Eylem'in boynuna indirince duraksadı. Öpülmekten kızarmış dudaklarını dişlerinin arasına aldı. Sıklaşan nefesinden ve Fethi'nin üzerinde bıraktığı etkiden dolayı yaşadığı heyecandan kalbi hızla çarpmaya başlamıştı. Fethi Eylem'in tenine değen dudaklarının baskısını biraz daha arttırınca Eylem yaşadığı heyecanı daha fazla saklayamayarak derin bir nefes verdi. Kalbinin vücudundaki kanı pompalarken çıkardığı ses Fethi'nin kulaklarından içeri dolunca geri çekildi Fethi.
"Neden bu kadar heyecanlısın ? " diyerek onu daha da etkilemek adına Eylem'in ensesine koyduğu ellerini oradan çekerek kadının köprücük kemiklerinin üzerinde gezdirdi.
"Bilmem, sanırım dokunuşların beni heyecanlandırıyor." Eylem konuyu bir an önce kapatmak için ellerini Fethi'nin son derece şık gömleğinin düğmelerine getirerek açmaya başladı. Bir nevi Fethi'nin tepkisini de ölçüyordu.
"Kalp krizi geçirmeni istemem." Fethi gözleriyle Eylem'in ellerini de takip ediyordu. Kaşlarını çatarak baktı Fethi'ye Eylem.
"Geçirmeyeceğimden emin olabilirsin." dedi ve sol eliyle masada duran bardaklardan bir tanesini daha alarak tek nefeste kafasına diktikten sonra boş bardağı aldığı yere geri koydu. Tekrardan ellerini Fethi'nin gömleğine yöneltti. Fethi tüm dikkatini yoğunlaştırmış bir şekilde Eylem'i izlerken aklından geçirdigi fantazileri de hayal etmemeye çalışıyordu. Eylem tüm düğmeleri açtıktan sonra Fethi'nin kaslı göğüsünde gezdirdi ellerini ve beline dolayarak dilini Fethi'nin göğüs ucuna değdirdi. Fethi de daha fazla dayanamayarak Eylem'in kalçalarından tutup çekerek koltuğa uzanmasını sağladıktan sonra altına aldı. Eylem düğmelerini açtığı gömleği Fethi'nin kollarından çıkarıp yeri boylamasını sağladı. Fethi ise hırsla Eylem'in siyah elbisesinin askılarını indirip kadının göğüslerini açıkta bırakarak dudaklarını oraya indirdi. Eylem sağ elini Fethi'nin saçları arasına daldırmış kafasını mümkünmüşcesine fazla bastırırken sol elinin tırnaklarını da adamın omuzlarında gezdiriyordu. Fethi aniden kadını belinden tutup çevirerek yüzustü uzanmasına sebep oldu. Eylem şaşkınlıkla kaşlarını havalandırdı ve ağzını araladı. Fethi kadının elbisenin fermuarını açarken konuştu "Sabrım kalmadı artık Eylem. " diyerek bir çırpıda kadının elbisesini çıkarıp karşı koltuğa fırlattı. Fethi'nin elleri hoyratça Eylem'in kalçasında ve bacaklarında dolanırken, Eylem gözlerini kapatıp Fethi'nin her hareketinin verdiği zevki sonuna kadar yaşıyordu. Birkac saniye sonra Eylem'in ağzından güçlü bir inleme kaçtı. Eylem Fethi'nin dokunuşlarıyla kapattığı gözleri beyaz bir ışık görmüş gibi zevkten kamaşıyordu. Saniyeler sonra Fethi Eylem'i daha fazla bekletmek istemediğinden pantalonunun kemerini açarak seri hareketlerle çıkarıp iç çamaşırıyla birlikte yere bıraktı. "Siktir, Eylem koltuk çok dar. " Fethi Eylem'in cevap vermesini beklemeden kadını kucağına alarak odasına çıkardı. Yataga yavaşça bırakırken dudağını öperek geri çekildi ve önce kadının vücudunu süzdükten sonra gözlerine baktı uzun sayılabilecek bir süre. "Çok güzelsin Eylem." Fethi bir yandan da elini kadının karnında gezdiriyordu. Eylem Fethi'nin bu cümlesine karşılık gülümsedi ve bacaklarını araladı. Fethi son kez Eylem'in gizli noktasında parmaklarını gezdirdi. Eylem içinde hissettiği sertlikle ilk etapta yüzünü buruşturup acıyla inledi ancak Fethi'nin hareketlerine giderek alışınca yüzünde ki o acılı ifade silindi ve inlemeleri zevkten kaynaklı çıkmaya başladı. Eylem kollarını Fethi'nin boynuna dolayarak yüzlerini aynı seviyede sabitledi. "Seni seviyorum Fethi.."

Fethi kadının kokusu burnuna dolarken uyandı. Başını kadının saçları ve omuzu arasına sokmuştu ve çıplak sırtına sarılarak uyumuştu. Burnunu saçlarına soktuğunda içine huzur doğduğunu hissediyordu. Parmağının ucunu kadının sırtında dolaştırdı tüy gibi bir hafiflikte. Eylem'i uyandırmadan doğruldu ve ensesine büyük bir öpücük bıraktı. Yataktan çıktığında dolabına ilerleyip iç çamaşırını ve pantolonunu giyindi üstüne de siyah bir tişört geçirdi. Kadına kahvaltı hazırlamak için çok beklemeden mutfağa gitti. Eylem hissettiği soğukla gözlerini araladı. Adamı yanında göremeyince başta kaşlarını çatsada kalkıp üzerine adamın uzun tişörtünü giyindi. Yatak odasının içinde olan banyoya girip elini yüzünü yıkadı. Yatak odasından çıktığında adamın şarkı söyleyerek kahvaltı hazırladığını duydu. Yüzünde bir gülümseme oluştuğunda hemen yanına gidip öpmek istediğine karar verdi. Mutfağa ilerlemek için hareketlendiğinde yatak odasının karşısında olan odayla kaşlarını çattı. Aklına çizim yaptığı odadan bahsettiği gelmişti ve merakına yenik düşerek odaya girdi. Fethi'nin çizdiği tablolara beğeniyle baktı. Camın kenarında bir potre gördüğünde oraya ilerledi. Portreyi görmesiyle olduğu yerde kaldı. Bana çok benziyor diye geçirdi içinden. Tabloya yaklaştığında tabloyu biraz öne çekip arkada yazan tarihe baktı "17.07.2019". Tam altı ay önce diye hesapladı Eylem. Bu nasıl olurdu daha üç aydır tanışıyorlardı. Tabloyu geri cama yasladığında içinde ki sesi bastırmak istedi. 'O seni takip etmiş. Seni tanıyordu'. Eylem yutkunma ihtiyacı hissetti ve camdan Fethi'nin yansımasını gördü. Yansımadan adama bakarken yutkundu.

Devam edecek

Halvet sahnesini yazan hilsdrc  arkadaşımada teşekkür ederim...💕

Balkonda bir HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin