B1:Umut

16 2 13
                                    

~Bir hafta önce~

Umut yine mahalleden bir kızla motoruyla gezerken kızın ailesinden biri görür ve Umut'u motorula mahallede kovalamaya başlarlar. Umut bir eliyle direksyonu tutarken diğer eliyle Rüzgarı aramaya çalışır.

Sonunda telefon açıldığında hızla konuşur.

"Nerdesiniz olum nerdeee!"

"Parktayız kardeş nerde olcaz."

"Bizimkileri topla ben yine kuyruğu kıstırdım parka geliyom."

Rüzgar küfür etmeye başlamışken Umut hızla telefonu kapatıp konuşur.

"Giren girdi zaten Rüzgar bide senin küfürleri almim karşim."

Sonunda parka geldiğinde arkadaşlarına bakar. Gözü Hira'yı bulduğunda sinirlenir.

"Lan sen niye geldin kızım!"

Hira gülerek konuştu.

"Teşkosuz kavga olmaz olum."

Ardından Cihan'a , Rüzgar'a , Eren'e bakar ve konuşur.

"Küfürlerinizi sonraya saklayın." Derken motordan inen çocukları gösterir.

İşte olan o an olmuştur. Herkes birbirine girmiştir.

Rüzgar hızla kendine doğru gelen kısa boylu çocuğa sert bir yumruk attıktan sonra konuşur.

"Lan bunun daha uzunu yok mu?" Derken sırıtır. O sırada biri omzuna dokunur. Arkasını döndüğünde çok iyi bir kafa yemiştir. Rüzgar orda kafasını tutmaya dursun...

Erende bir çocuğu altına almış yumrukluyordur. O sıra bir başkası birden Ereni yana atar ve yerde yatan arkadaşına yardım eder. Eren hızla ayağa kalkar ve gözü Umutun motoruna kayar anahtarı üzerindedir.

Aniden motora atlar ve Umuta doğru bağırır.

"Bu motor için çok çalıştın olum. Kavgadan kaçmıyom yani maksat motora bişey olmasın." Dedikten sonra motoru Umutların evine sürer.

O sıra Cihan bir çocuğun kafasını çöpün içine sokmaya çalışır.

"Götümü ellersin ha seni sapık çorabı!" Derken biraz daha sokar çocuğun kafasını çöpe. Ve gülerek Hiray'la Umut'a bakar.

Umut bir çocukla cebelleşirken Hirada aniden çocuğun sırtına atlar ve dişlerini çocuğun kafasına geçirir. Yani bildiğin çocuğun kafasını ısırır.

10 - 15 dakikalık bir çebelleşmenin ardından rakip tayfa motorlarına binerlerken bizim çocuklarda kendilerini parkın çimlerine sererler.

Umut kulaklarını kaparken.

Rüzgar, Cihan ve Hira aynı anda bağırır.

"Umuuuttt."

~Bir hafta sonra~

Aklına gelenlerle gülen Umut ve arkadaşlarının gözleri Eren' e çevrilirken Hira konuşur.

"Motor bahanesine dayaktan yırttın ha kanka unutmayız bunu."

Herkes gülmeye devam ederken. Eren savunmaya geçti.

"Ya napayım bu mal yüzünden dayak yemekten sıkıldım." Dediğinde  Umut'un birden yüzü düşer.

Fısıldayarak konuşmaya başlar Umut.

"Aslında bazen bilerek kavga çıkarıyorum. Hani küçükken her kavga ettiğimizde Utku gelirdi ya. Belki-"

BÜYÜK ÇOCUKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin