.
.
"Ok.. Apa kaitan post nie dgn sy???"hanie cuba brlagak biasa..
"Betul ke tk ada kaitan??"kei mcm tk prcaya...
"Betul.. So senior,kalau tk ada hal pntg, sy nk smbung blajar.."hanie snyum manis, dia cuba sopan abis nie...
"Okay.. Aku nk pikat jimin balik.. So jgn muncul diantara kami.."kei bg amaran and bgun dgn kwn dia.. Hanie mgeluh...
"Bg free pun, aku tk nk la jimin tu.."hanie mgomel dlm hati.. Walaupun dia trtnya knapa jimin post gmbar tu...
.
.
.🎶 CLUB MUSIC 🎶
.Hoseok check kedatangan, baru jimin msuk bilik music tu.. Hanie mgeluh.
"Good hanie.. Kau satu club dgn dia.."hanie mgomel dlm hati..
"Ok.. Kita ade 10 org ahli bru.. Selamat dtg.. Sy pengerusi club and jimin naib pengerusi..."plajar yg lain tepuk tgan..
"Hari nie, kita akn menari.."hanie dh tk excited..
"Tarian slow dance.. Ok?? Siapa yg pndai menari??"hanie boleh menari tp tk pndai sgt...
"Kita menari tarian slow.. Dgn lagu My Heart Will Go On.."jimin ckp smbil pndang hanie.. Hanie tersentak.. Lagu tu, lagu lama dia and jimin, masa skolah tinggi dulu, dia and jimin wakil skolah utk tarian, masa tu dia brumur 15 tahun.. Hanie tunduk.. Hoseok psg lagu yg jimin ckp tu...
"Ok.. Siapa nk menari dulu??"hoseok pndang ahli club yg lain... Smua tk brganjak..
"Jimin, mgkin lagu nie slow sgt.."hoseok pndang jimin..
"Kita kne pndai menari apa jenis tarian.. Jadi, siapa berani nk ke depan??"jimin pndang ahli yg lain.. Hanie tunduk..
"Hanie.. Mari mnari dgn sy.."jimin hulurkn tgan pd hanie..
" sy tk pndai..."hanie cuba mgelak..
"Ikot gerak hati awk.. Biarkn bdn awk yg brbicara.."jimin msih hulurkn tgan pd hanie.. Hanie smbut tgan jimin, dorg brdiri tgah2 and hoseok on kn balik lagu tu.. Jimin and hanie brpndangan...
"Pndangan mata dia... Masih tk brubh.."jimin angguk and dorg mula menari...
Abis menari, ahli club tu and hoseok pun tepuk tgan and brdiri.. Mata hanie brkaca... Hanie tunduk hormat and duduk.. Dia tk thu prasaan dia mcm mne, smuanya kucar kacir, jimin msih pndang hanie... Ade ahli club yg rakam and post at Page HotStuff...
"Jimin, aku nk prgi tndas, kau tgok dorg.."jimin angguk and hoseok kluar... Hoseok jln drpda tingkat atas terbau something yng sgt sedap hoseok berjalan mengikut bau tersebut kemudian, dia behnti kt dpn club memasak...
"Ha!! drpda sini dtg nye bau harum masakkn ni..."hoseok brmonolog sndiri, ada bbrapa org dlm club masakan, club masakan mmg tk ramai ahli.. Ade 10 org cmtu, tp yg dtg hari nie 7 org je.. hoseok masuk dan menuju ke arah nicole yg sedang masak.. nicole tk perasan yg hoseok berdiri dpn dia..
"Sedap bau masak apa tu..."hoseok tegur nicole..
"Yah!!! Senior??bile mase senior ade kt sini..."nicole terkejut jari dia kena kuali.. hoseok pegang jari yg kena kuali dan mula meniup jari nicole.. Nicole trkejut and blushing... Ahli club masakan pun nmpk trkejut tgok nicole and hoseok..
YOU ARE READING
Make A Wish
RandomMake a wish. What are you wish for? Love, or be happy? Make a wish, and do as dreamers do and all our wishes will come true. When you blow the Dandelion flower, your wish will come true. Hanie, Hea dan Nicole mempunyai permintaan masing2. Mereka m...