11. PENYESALAN

5 1 0
                                    

.

.

.

Jimin trduduk and dia renyukkn nota tu..

"Tk ada kemaafan lgsung ke dlm hati awk hanie?? "Jimin tgok phone dia, gmbar dia and hanie...

Sementara itu, hea and nicole dh smpai dorm... Hoseok call nicole..

"Helo senior.. "

"Nicole.. Hurm.. Sy ade soalan.."

"Ye apa dia???"

"Awk boleh tk, jagakn kai at umh kluarga sy??  3 hari je.. Ahad, isnin dan selasa.. Sy kne prgi company, ade meeting pntg hari ahad tu.. Awk stay umh sy 3 hari, lpas tu awk balik la kmpg.. Sy hntar.."hoseok trdesak...

"Tp kai kn dh besar.."

"Mmg la, tp dia akn ksunyian, mkn minum dia lg.. 3 hari je nicole.."hoseok cuba merayu... Dia tk prcayakn org lain...

"Kalau sy tk nk, siapa akn tgok adik awk??"nicole risau tham marah...

"Dia trpksa ikot parents sy ke luar negara la, walaupun dia tk nk.. Sbb parents sy tkot kbajikan dia tk trjaga dgn sy.."

"Ok.. Baik.. Sy tlg awk 3 hari.."nicole srba salah, dia ksiankn hueningkai..

"Thanks a lot.. Esok tgah hari sy ambil awk.."hoseok matikn call.. Hea pndang nicole, nicole mgeluh...

"Knapa??"hea rasa nk thu and nicole bgthu apa yg hoseok bgthu dia...

"Beb.. Oppa kau?? Oppa kau tk suka kn, kalau dia thu, nnti msty dia mrh cm ary tu taw.. Aku tkot.."hea teringat masa tham dtg dorm and muka dia serious mcm org sembelit...

"Oppa aku tu tk mnakutkn la.. Dia cuma trlalu syg kn aku.. Itu je.."nicole mgeluh, dia tgah pikir alasan apa nk bg at tham.. Dia kena tlg hoseok jaga kai...

"Korg.."hanie msok dlm dorm...

"Aik.. Kjap nau, korg bincang apa???"hea dh mula prngai kepoci dia...

"Tk bincang pun, aku tggalkn dia time dia order air.."hanie jwp tnpa rasa brsalah...

"Mwo.. Wow.. Hahahaa.. Daebak.. Padan muka kau.. Kau ingat kau handsome sgt boleh dtg and prgi ikot sukahati kau je???! Huh???!! Kalau aku la, aku ganyang dia 10 kali, aku lenyek dia lpas tu suruh lori smpah langgar dia.."bebel hea.. Hanie and nicole brpndangan and ktawa...

"Huh?? Apa?? Knapa??"hea tk phm knpa dorg ktawa...

"Tk la.. Kau nie emo betul.. Dh la, aku nk mndi.."hanie bgun and masuk bilik dia..

"What?? Betul la kn?? Dia curang dgn hanie..kau stujukn nicole.."hea tk puas hati lg..

"Baik kau msokkn jimin dlm mesin susu pisang kau tu.."

"Mwo!!! Mmg tk la.. Tk sedap susu pisang aku tu nnti.. Aku tk kira, aku nk lori smpah langgar dia juga.."hea peluk tubuh..

"Hahaa.. Kiyowo.."giliran nicole tggalkn hea..

"Eh nicole, aku tk abs ckp lg. "

"Mlm jap ag smbung, prgi mndy, sebelum lori smpah confuse kau nie manusia ke smpah, nnti bukn senior tu kena lggar, tp kau tu yg kne angkut.."nicole smpat nyakat hea... Hea kerut kn dahi... Dia hidu ketiak dia dua2 belah..

"Heee.. Aah la, aku kne prgi mndy.. Nnti aku yg dpt naik lori smpah free.."hea sengih and masuk dlm bilik dia...

.
.

🍀 SKIP 🍀
.
.
Tuk tuk tuk...

"Coming..."hea buka pintu, dia telan air liur tgok tham at dpan pintu dorm..

Make A WishWhere stories live. Discover now