.
.
"Hanie!!! Kn pnas tu!!! "Sehun trkejut tgok apa hanie buat..
"Jimin.. Kau okay tk.. Prgi cuci, kena tgan dan bdn kau.. "Jungkook risau.. Jimin pndang hanie...
"JGN PANDANG AKU!! KAU YG PEKAK.. AKU DH CKP AKU TK NAK!! KAU TK PHM BAHASA.. KAU BUAT APA EK KAT SINI???!!! AKU TK KNAL KAU LA!!! BERAMBUS LAH!!!! TK PAHAM KE???!!! "hanie tinggikn suara kat jimin..
"Hanie..."sehun trkejut tgok prngai hanie...
"Maaf.. Sy akn tggu kat luar.."jimin tunduk hormat...
"Knapa?? Knapa kau nk tggu?? Kau ptot prgi kat kekasih kau tu???!! Jgn muncul dpan aku.. Aku dh baca pasal kau.. Kau tu cuma bala utk aku.. Tk cukup ke kau seksa hdup aku dulu?? Knapa kau tk boleh hilang terus dari hdup aku???!!"hanie rasa marah...
"Sy thu sy salah hanie.. Sy thu sy bodoh...tp sy akn tetap ade disisi awk, sy akn jaga awk.. Sy akn tebus smuanya pd awk..."jimin tk nk mgalah...
"Tebus?? Kecederaan otak aku nie boleh sembuh ke??!!! Huh?? Tk.. Aku akn jdi cmnie seumur hdup aku!!! Smua sebab kau.. Aku nk kau ingat bnde nie smpai bila2.. Kau punca aku jdi mcm nie.. Jdi sebelum aku maki kau, baik kau pergi!!!"hanie betul2 mrh...
"Bertenang hanie.."mr.park tahan hanie.. Jimin tunduk hormat dan keluar.. Nicole dan hea trdiam..
.
.
.❤ SEMINGGU KEMUDIAN ❤
.
.Hanie msuk class mcm biasa, dia rapat dgn nicole dan hea... Jimin prhatikn hanie dari jauh...
"Kau nk jmpa hanie lg ke?? Kau lupa apa dia buat??"hoseok pndang jimin...
"Aku tk boleh give up.. Smua nie mmg salah aku pun.. Xpe hoseok, aku boleh laluinya.."jimin snyum kat hoseok, dia prgi kat hanie...
"Senior.."hea trkejut tgok jimin kat situ...
"Aku prgi dulu.."hanie bgun dan kmas brg2 dia.. Jimin ikot hanie..
"Hanie tggu.."jimin tahan hanie, hanie tarik tgan dia yg jimin pgang..
"Kau nk apa???!!"hanie peluk tubuh pndang jimin...
"Hanie, bg sy peluang.. Sy syg awk.. Mmg sy dh buat silap dulu... Tp sy snggup buat apa sje utk buktikn yg sy betul2 mnyesal.."jimin trdesak...
"Apa shaja?? Ok.. Aku bg kau peluang utk buktikn pd aku jimin, yg kau betul2 mnyesal.."hanie snyum sinis...
"Terima kasih hanie.."jimin gmbira...
"Terima kasih?? Aku akn pastikn kau mnyesal sbb jatuh cinta kat aku.."hanie ckp dlm hati... Dia sgt bencikn jimin....
.
.
.
.
jimin nmpk hanie kt cafe, hanie duduk sorg2.. Jimin beli kn mknan yg hanie suke dan jimin letak dpan hanie... Hanie pndang jimin...
"kau ni kn tk habis2 muncul dpn aku!!kau ni tkde life ke??? Aku nie nmpk mcm cacat ke?? Aku tk boleh beli sndiri ke???!!"hanie marah..
"Tp hanie...sy cume naaakkk..."
hanie mncurahkn makanan tu atas kepala jimin semua org kt cafe pandang...
"Aku dh kata jgn semak..kau ni mmg tk phm kn??"hanie marah lg.. Hea dan nicole trkejut, dorang baru smpai...
"Hanie kenape buat jimin cm ni??"nicole tnya.
YOU ARE READING
Make A Wish
RandomMake a wish. What are you wish for? Love, or be happy? Make a wish, and do as dreamers do and all our wishes will come true. When you blow the Dandelion flower, your wish will come true. Hanie, Hea dan Nicole mempunyai permintaan masing2. Mereka m...