22. My Real Happiness

6 2 2
                                    

.

.

.

"Aku okay.."jimin snyum dan bangun balik.. Larian yg ke 82, mata jimin jdi berat.. Kpala dia sakit sgt.. Dia nmpk dunia mcm brputar..  Dia sndiri tk sedar bila dia rebah...

"Jimin!!!!!"jungkook dan hoseok lari prgi kat jimin...

"Pnas la bdan dia.."jungkook gabra..

"Kita bwk dia prgi hospital.."hoseok dan jungkook papah jimin.. Hanie yg tgok live tu pun trkejut..

"Puas hati kau???"kei brdiri dpan hanie...

"Nie bukn urusan kau.."hanie kmas brg2 dia..

"Urusan aku sbb aku yg rmpas dia dari kau!!"kei tggikn suara kat hanie..

"Kau dh rmpas dia kn?? Jadi apa lg kau nk?? Kau boleh kutip dia sbb aku tk nk dia pun!!!"hanie marah..

"Hanie.. Aku curang dgn dia sbb aku fed up ok?? Walaupun dia pilih aku, tp dia cari kau dlm diri aku.. Stiap kali aku peluk dia, aku cium dia, dia akn tolak aku... Prnah skali, dia mabuk, aku mgaku yg aku cuba buat dia sntuh aku tp, dia sebut nama kau hanie.. Aku trluka dan aku curang.. Aku thu tk ada guna aku bgthu smua nie kat kau.. Tp kau kne thu, jimin cintakn kau hanie.."kei jln tggalkn hanie.. Air mata hanie mgalir.. Dia balik dorm dia.. Dia tggu smpai nicole dan hea balik.. Pukul 5 ptg baru dorg balik...

"Awal balik?"hanie tegur..

"Aku msok bilik dulu.."hea geram sgt dgn prngai hanie..

"Jimin nk bersndirian, dia tk nk sesiapa kacau dia.. Nie nmbo katil dan bilik dia.. Just incase kau nk tgok dia.."nicole bg kat hanie..

"Aku tk nk.."hanie tunduk.. Nicole letak atas meja dpan hanie...

"Aku thu, apa yg jimin buat kat kau tu salah, Teruk tp kalau hanie yg dulu thu apa yg kau buat nie, dia akn kecewa hanie.. Teruk mcm mne pun jimin tu, dia dh buat mcm2 utk tunjukkn yg dia mnyesal.. Dia dh terima hukuman dia masa kau tumpahkn sup cndawan kat tgan dia, masa kau tuang mknan atas kpala dia, Masa kau tmpar dia dpan org, masa kau lumurkn muka dia dgn kek, masa kau tengking dia kat gelanggang basketball, masa kau suruh dia melutut kat tgah padang, walaupun masa tu dia bsah kuyup.. Hari nie, dia demam tp dia tetap lari ikot apa yg kau arahkn.. Brapa kali jatuh pun dia bgun sbb dia nk buat apa yg kau suruh.. Knapa?? Knapa kau tk suruh je dia bunuh diri dia?? Sbb for sure, demi kau dia akn buat hanie.."nicole sgt kecewa dan masuk bilik dia.. Hanie ambil krtas yg nicole letak dpan dia.. Hanie ambil purse dan kunci kereta.. Dia drive ke hospital..

.
.
.

🌹 HOSPITAL 🌹
.
.

Hanie terus masuk bilik jimin.. Dia tgok jimin tdur lena.. Air mata hanie mgalir..

"Knapa awk tk mgalah jimin?? Mcm2 sy buat kat awak tp knapa awk teruskn juga???!! Knapa..."hanie mnangis..

"Awk ptut bencikn sy.. Awk ptut mgalah dan jgn maafkn sy.. Tp awk tahan.. Awk snyum.. Knapa awk buat smuanya brtmbh sukar.. Sy bg awk peluang utk larikn diri jimin, jdi tlg ambil peluang nie.. Prgi jauh dari sy.."hanie usap pipi jimin dan kiss dahi jimin...

"Betul apa yg oppa agak.."sehun brdiri blakang hanie...

"Oppa..."

"Sjak bila hanie ingat smuanya???!!"sehun pgang tgan hanie.. Hanie tunduk..

"Lpas jimin nynyi utk hanie, smuanya kmbali dlm ingatan hanie.."

"Then why hanie brpura?? Knapa tk bgthu hanie dh ingat??"sehun tk phm...

Make A WishWhere stories live. Discover now