19.Hukuman

5 2 0
                                    

.

.

.

"Nasib baik awk tk apa2.. Sy thu awk kuat hanie.."jimin sntuh tgan hanie.. Hanie tarik tgan dia...

"A..Aw...Awk siapa???! Knapa awk sentuh sy.. Eomma appa.. Hanie takut.."hanie nmpk sgt takut pndang jimin...

"Hanie..."jimin tk thu nk ckp apa.. Hancur hati dia.. Jimin brundur.. Sehun sntuh bahu jimin dan prgi kat hanie..

"Hanie.. Syg.. Ok mcm nie.. Tgok oppa, ade ssuatu jadi pd hanie, hanie hilang ingatan syg.. Hanie tk ingat.."

"Hanie tk ingat??"hanie pndang mr.oh, mrs.oh dan sehun.. Dorg angguk..

"Skrg umur hanie dh 19 tahun syg.. Bukn 15 lg.."tmbh mr.oh..

"19 tahun?? Tp mcm mne.."

"Hanie.. Brtenang.. Hanie kemalangan dan hanie tk ingat apa yg jdi.."tmbh mrs.oh..

"Jdi org2 yg hanie tk knal tu, someone yg pntg utk hanie ke??"hanie pndang arah nicole dan hea.. Dorg snyum kat hanie..

"Yup.. Dorg kwn hanie kat kolej.. Tk apa syg.. Syg ambk jurnal2 nie.. Syg akn phm smuanya lpas baca jurnal2 nie.."sehun bg jurnal kat hanie... Hanie pndang sehun dan ambk jurnal tu...

"Terima kasih oppa.."hanie cuba tenangkn diri dia...

"Jom kita smua keluar, bg hanie rehat.."sehun ajak hea, nicole dan jimin kluar...

"Oppa.. Mcm mne nie??? Hanie betul2 tk ingat kami.."hea rasa sedih...

"Bg hanie masa.. Hanie lg sedih bila dia tk ingat korg.. Korg balik dulu..."sehun pujuk hea dan nicole...

"Hea.. Kita balik dulu, betul apa yg oppa ckp , bg masa kat hanie ok??"nicole cuba pujuk hea.. Hea angguk.. Dorg balik dorm... Sehun pndang jimin...

"Jimin, kau dh nmpk keadaan hanie kn? Balik dulu.. Bg hanie ingat balik.."

"Tk hyung.. Jimin tk boleh prgi.."

"Jimin... Tk guna kau at sini pun, kau tk nmpk ke hanie mcm mne td?? Kau balik dulu.. Esok kau dtg balik.."sehun ksian kn jimin...

"Tk apa hyung... Hyung masuk dlm.. Jimin akn tggu kat luar..."jimin duduk kat bgku luar.. Sehun mgeluh dan msuk dlm bilik hanie..

"Sy tkkn give up hanie.. Sy akn tebus smua salah sy pd awk.. Sy akn terus ade disisi awk.."jimin yakin dgn kptsan dia...

.

.

.

Nicole dan hea dh smpai kat dorm.. Tham brdiri dpan dorm dorang...

"Oppa.. Knapa dtg tk bgthu..."nicole trkejut...

"Oppa sgaja dtg.. Korg dari mana??"tham pndang hea buka pintu dorm dan dorg masuk skali...

"Hospital.. Hanie msuk hospital, nasib baik pmbedahan dia brjaya..."nicole rasa sedih juga sbb hanie tk ingat...

"Nicole, boleh kita mkn brdua.. Oppa ade bnde nk bincang dgn nicole.. "Muka tham serious...

"Prgi la nicole, aku okay.. Aku letih.. Nk tdur.."hea snyum dan masuk bilik dia..

"Ok.. Jom..."nicole ikot tham prgi cafe dkat dgn dorm..

Dorg order mkanan dan minuman...

"Nicole.. Oppa nk minta maaf.."tham brsuara dulu...

"Oppa, lupakn je la.."

"Tk.. Nicole cintakn hoseok tp demi oppa, nicole tahan prasaan nicole.. Oppa gmbira sbb oppa masih keutamaan nicole.."tham nmpk hoseok bru msok kafe...

Make A WishWhere stories live. Discover now