.
.
.
"Khuṇ kảlạng phūd t̄hụng xarị xỳā k̄hêā kıl̂ ṭhex... Xarị thī̀ yāk ca k̄hêācı ni khol mị̀ chxb xo p p̂ā thī̀ thả s̄ìng nī̂
(oppa cakap apa?jangan dekat dengan dia...apa yang susah sangat nak faham,nicole tak sayang oppa sebab tu buat macam ni) " tham mrh dlm bhasa thailand.."Knapa?? Knapa nicole tk boleh dkat dgn dia?? Nicole sukakn dia ok?? Dari skolah tinggi, nicole sukakn hoseok.. Tp sbb oppa, nicole tahan prasaan nicole.. Tlgla jgn ajak brbincang sbb jwpn masih sama.. Nicole sukakn hoseok tp nicole tkkn brsama dgn dia selagi oppa tk restu!!!"nicole masuk bilik and hentak pintu dgn kuat.. Tham mgeluh.. Mew, kwn baik tham brdiri dpan pintu, niat dia nk ajak tham kluar minum tp dia dtg salah time..
"Salah time.. Aku balik dulu.."mew nk blah
"Tk.. Aku nk kluar.."tham ambil wallet dia and kluar dgn mew..
"Adik kau??"mew pelik tgok tham..
"Dia dh besar.."tham bengang.. Dorg prgi minum at pub...
"Bnyk sgt kau minum nie.."mew halang tham...
"Salah aku ke?? Aku cuma nk protect dia dari heartbreak.. Aku tk nk dia jdi mcm aku, aku tk nk dia trluka sama cm aku, kau ingat kn apa yg jdi antara aku and hwa min?? Aku nie org biasa je, anak yatim lg.. Mana layak nk cintakn anak org kaya.. Sakit hati aku nie bile ingat pghinaan kluarga hwa min.."tham minum lg.. Cinta lama dia tk brakhir dgn baik..
"Ye aku phm niat kau, tp kau kne ingat bro, tk smua org kaya brpikiran sama cm kluarga hwa min.. Ikot apa yg aku dgar td., nicole hormati kau.. Dia tkkn brsama selagi kau tk restu, kiranya nicole tk ketepikn kau lgsung.."mew bgthu pndapat dia.. Tham mgeluh and minum lg..
"Dh tham.. Nnti kau mabuk teruk.."mew geleng kpala tgok tham.. Tham mgeluh pndang cawan yg mew pgang...
.
.
.❤ MALL ❤
.
.Hanie, sehun and hea brjalan at mall.. Smua idea hea..
"Kau kne la cuci mata a.k.a shopping, utk tenangkn minda kau tu ."hea snyum.. Hanie angguk.. Dorg msok bnyk kedai..
"Hea, ni first time, aku beli brg bnyk cmnie.."hanie ktawa..
"Kn.. Jurnal pun bnyk kau beli.."hea happy dpt buat hanie happy.. Dari jauh sehun nmpk jimin jln brpgangan tgan dgn seorang pmpuan..
"Hea.. Hanie.. Msuk dlm cafe nie, oppa nk prgi tndas kjap.."sehun tolak hanie and hea.. Hea pndang arah yg sehun pndang and dia nmpk jimin...
"Aik.. Kita dh mkn la td.."hanie pelik..
"Mmg la tp cafe nie ade dessert best gila.. Kita masuk ek.."hea tarik hanie msok dlm cafe tu.. Sehun tk boleh tahan dah.. Dia prgi at jimin...
Buuukkkkkkkk.. Satu tumbukan hinggap at muka jimin, jimin trjatuh...
YOU ARE READING
Make A Wish
RandomMake a wish. What are you wish for? Love, or be happy? Make a wish, and do as dreamers do and all our wishes will come true. When you blow the Dandelion flower, your wish will come true. Hanie, Hea dan Nicole mempunyai permintaan masing2. Mereka m...