.
.
.
"Ok terima kasih sbb nikmati prsembahan kami, tp sila buat urusan sndiri.."kai ckp at student lain.. Jimin pndang hanie....
"Hanie.. Now your turn.."kai ckp at hanie.. Hanie tggu plajar lain balik at tmpt masing2, dia tk suka dia tarik prhatian org... Jungkook pndang hoseok..
"Weyh hoseok.. Besarnya nganga.. Aku rasa lalat dh brkmpung dlm mulut kau tu.."jungkook tegur hoseok.. Hoseok terus tutup mulut..
"Siapa menari dpan td.. Hot siak.. Dari sini nmpk mcm nicole.."hoseok tk brkelip..
"Bukn mcm.. Tp mmg dia ngeng.."jungkook geleng kpala.. Jimin msih pndang hanie..
"Ok memandang kn sy dh setting gitar nie lagu gashina, sy akn nynyi lgu gashina.."hanie tarik nafas and start mnynyi...
Dorang smua diam.. Jimin brdiri and tepuk tgan.. Dia sorg je dlm course Law yg buat mcm tu.. Hanie tunduk hormat..
"Ok terima kasih hanie... Kita buat undian.. Siapa nk hea yg jdi wakil plajar?? "Ade bbrapa org angkat tgan...kai kira undian..
"Ok.. 12 org... Next nicole.."kai pndang student course medic.. Hanie skali angkat tgan..
"20 orang.. Wow ramai nie.."kai senyum...
"Good luck nicole.."hanie bisik at nicole..
"Ok last one hanie.."baki student yg tk angkat tgan, angkat tgan..
"20 org juga.. Tp kami senior tk mgundi lg.. So taemin and sungwoon??"
"Aku?? Aku suka nicole menari tp, aku suka suara hanie.. So hanie.."sungwoon sengih.. Hanie gigit bibir, dia geleng kpala, dia bg isyarat at taemin..
"Sorry hanie, nicole mmg best menari tp ramai yg akn menari nnti.. So better hanie yg wakilkn kita.."taemin sengih.. Nicole melompat...
"Yeah2.. Yahooo.."betul2 gmbira nicole..
"So undian aku tk dikira pun tp stil actually aku akn vote nicole.."kai bgthu..
"Tp nicole, Sy nk lantik awk jdi setiausaha course nie, and hea, awk akn jdi bendahari.. Ketua, adalah daniel, pnolong ketua adalah hanie.."taemin bgthu..
"Mwo?? Knapa sy jadi penolong plak??"hanie pelik..
"Sbb awk layak.. Jdi skrg hanie, atas prmintaan ramai, nynyikn satu lgi lagu dgn gitar awk tu.."sungwoon mnyampuk..
"Nynyi lgi utk apa??"hanie tk phm..
"Jamming.. Jom je la.. Nynyi je hanie.."tmbh sungwoon.. Hanie setting gitar, dia betul kn chord..
"Yg thu lagu nie nynyi sama2.."hanie mula mnynyi...
Ramai pelajar medic nynyi skali..
"Aku rasa kali nie kita ade harapan nk menang.."taemin bisik at kai.. Kai angguk.. Hanie tunduk hormat.. Nk tk nk, dia kne terima hakikat yg dia dipilih jdi wakil plajar..
"Tahniah beb.."nicole snyum..
"Tahniah apo? Aku tk suka la.. Nicole, kau hebat siak menari.."hanie kagum.. Dia berseronok betul td, sbb tu dia tk prasan plajar lain brkumpul mgelilingi dorg..
YOU ARE READING
Make A Wish
RandomMake a wish. What are you wish for? Love, or be happy? Make a wish, and do as dreamers do and all our wishes will come true. When you blow the Dandelion flower, your wish will come true. Hanie, Hea dan Nicole mempunyai permintaan masing2. Mereka m...