25.rész

705 28 4
                                    

A hasam egyre jobban fáj már alig bírok aludni. 5 nap és vége. 5 nap és a kezemben tarthatom ezt a csöpséget.

-Jó reggelt édes-Jött be Damon az ajtón és egy puszit nyomott az arcomra.

Na igen ezt az 5 napot ágyban kell töltenem. Ígymár a derekam is kezd fájni.

-Jól aludtál?

-Igen bár egész este mocorogtál. Lisa biztos minden rendben?

-Persze csak a derekam is fáj meg a hasam is feszül de minden szuper-mosolyogtam cinikusan.

-Hozzak enni?

-Igen. Éhen halok.

-ajaj az nem jó. Stefan segít majd felhozni neked a kaját.

-Nem vicces.

-Nem is vicc-mondta majd elment de pár pillanaton belül itt is voltak. A kedvenceimet hozzták . Uborka , majonéz, chips, nuttela és kenyér ja meg fagyi ...

-Damin segíts felülni-kértem meg a vőlegényem.

Damon segített felülni én pedig boldogan álltam neki pusztítani a dolgokat.

Damon és Stefan kimentek én pedig magamra maradtan . Basszus még a naplómba se tudok írni ez borzalmas. Csak fekszek és bámulom a plafont vagy épp filmet nézek. Esetlek valaki társaságát élvezhetem.

Carolineék megint elmentek így csak Damon mrg Stefan maradt velem mert há a fiúk nem hagyják ott a terhes nőt szenvedni.

A hasam tényleg nagyon feszül és fáj de a derekam is elég durva. Nem tudom mi lesz így velem . Nem bírom ki azt hogy egész nap feküdjek.

-Damon-mondtam mire 2 mp alatt ott termett a szobámba.

-mond szivem.

-Le akarok menni a nappaliba.

-Nem

-Kérlek.

-Nem Lisa mert bajod lesz neked is meg a babánknak is.

-Akkor maradj itt beszélni mert meghalok sz unalomtól.

-És ez még így lesz 5 teljes napig .

-Ne is mond... Apa hol van?

-Otthon .

-Át hívod?

-Persze.

-Basszus.

-Hmmm?

-Ő nemtudja ...

-Tényleg -Ámult el Damon-Akkor végkép át kell jönnie. -mondta majd hívta is.

-Szia Rick . Azonnal ide kell jönnöd. Nagy bejelenti valónk van. Miaz hogy nem érsz rá ? Nem telefonos dolog. Azonnal gyere ide. Rick a lányod terhes. Gondoltam. Várlak . Csá

-Kösz-Mondtam szememet forgatva. Komolyan így közli vele? Borzalmas.

-Hol a lányom-Rohant be az ajtón apám.

-Szia apu-intettem.

-Hol a pocak?

-Itt-Takartam ki .

-Damontől? Szerencse kell hozzá de jó nagy. Lány vagy fiú? Mikor jönn? Miért csak most mondod?

-Lány, Damon az apja és Kally lesz a neve. Én is egy hete tudtam meg . Gyorsan nővekedik 5 nap és világra hozom.

-Mi ő?

-Boszi-vámpír-vérfarkas .

-Járhat a sulimba. A lányaimmal?

-Tessék?

-Ja nem is mondtam... van két lányom Caroline az anyjuk vagyis ő hordta ki őket mert eredetileg Joh az anyjuk.... bonyolult. Majd bemutatom őket.

-A lány gyorsan fog nőni de 19 évesen megáll és nem fog öregedni...

-Csodagyerek.-Fogta meg a hasamat.

Apuval nagyon jókat beszéltem. Elmesélte mi volt Johval és Carolineal meg valami fickóval. Bonyolult az biztos.

-Szivem mennem kell. Fontos dolgom van de ha jönn a baba szóljatok. -mondta apám. olyan 6-7 óra lehet . Igen sokáig maradt.

-Szia apu.

-Szia kicsim.

Damon lement apával én pedig egyedül maradtam. Igen álmos vagyok de izgatott hisz holnap már csak 4 nap és megszületik a lányom.

Elsem hiszem hogy lesz egy gyerekem... ez egy csoda. Jó élete lesz azt garantálom.

-Aludjatok-jött be Damon.

-Megpróbálom-mondtam és behunytam a szemeimet . Ezen az estén végre tudtam aludni....

Sziasztok most a következő 3 rész rövid lesz és az utolsó rész hosszú lesz. ❤❤❤❤

Valószínű hogy a 2-3 nap és befejezem a sztorit. Puszi nektek

Vámpírok városa /befejezett/Where stories live. Discover now