Kedves naplóm.
Pontosan két hete írtam utóljára. Sok mindent fel kellet dolgoznom. Nem volt idő írni .
Kezdem azzal hogy Katherina meghalt Klaus megölte de ez még nem olyan nagy dolog.
Az amit meg kell emésztenem még csak most jönn. Bonnie megtalálta a gyógyírt. Elenának akarták adni de Elena nekem adta . Meg ittam.
Igen újra érző embet vagyok és imádom. Nincs több szomj és nincs több gyilkolás.
Most jönn a lehetetlen ami mégis megtörtént. Terhes vagyok. Egy kis Salvatore babát várok és mint megtudtam nagyon gyorsan nő.
Carolineék orvos barátjuk megvizsgált. Egy hete vagyok állapotos de a baba már akkora mint egy 3 hónapos. Tehát 2 hét és megszületik .
Na igen ezt fel kellet dolgoznom mivel 2 hét hamar elrepül. Elvileg csak a hasamban növekszik ilyen gyorsan viszont ő valami egészen más. Boszorkány-Vámpír-Vérfarkas.
Nem tudom ez hogy lehetséges de így van. Damon jól fogadta a hírt és ma elvisz vacsorázni meg valami meglepetéssel készül .
Itt tartok most. Nagy pocallak ülök az asztalomnál. Mellettem egy levél mit Klaus küldött.
Az állt benne hogy boldogságra talált. Barátnője gyermeket vár. Kol meghalt. Szomorú de nem sajnálom. Viszont örülök Klaus boldogságának.
Tegnap én is küldtem neki levelet amiben leírtam állapotos vagyok. Most várom válaszát.
-Kész vagy ?
-Igen.-indultam el Damon felé.
-A Grillbe megyünk.
-Matt még nem is látott engem ìgy. Azt se tudja terhes vagyok.
-Meglepetés lesz neki-nyitotta ki a kocsi ajtaját én pedig nagy nehezen beültem.
...
A Grillhez érve Damon egy sarokban foglalt helyet.
Leültünk és Matt odajött.
-Sziasztok mit hozhatok?
-Szia Matt. Segítenél-mondtam majd segített felálni .
-Jézusom Lisa-kapott a szája elé.-Gratulálok-ölelt át.
-Amúgy szeretnék hamburgert salátát és valami csokisat. Meg fagyit is és sültkrumplit.
-Damon?
-Csak egy spagettit. -Mondta nevetve és Matt elment.
Visszaültem a helyemre és türelmetlenül vártam az ételem.
-Ennyire éhes vagy?
-Igen nagyon.
-Meghoztam -jött oda Matt mire én nekiálltam enni.
Mire Damon megette a Spagettit nekem màr csak a fagyim maradt.
Fagyimat elfogyasztva Damon felállt és oda jött hozzám. Letérdelt.
-Lisa. Nagyon szeretlek téged és azt a kis babát a pocidban. Hozzám jönnél?
-Úristen-Sírtam el magamat.-Igen -Mondtam mire ő ráhúzta a gyűrűt az újjamra.
Damon segített felálni és megcsókóltam mire a baba is nagyott rúgott.
Mindenki tapsolt nekünk amikor megláttam egy ismerős alakot.
-Klaus -suttogtam.
-Na ő a másik meglepi. Menj beszélgessetek.-mondta mire én kisétáltam .
-Szia Klaus-öleltem át.-Hogy vagy?
-Boldogan . Na és te? Meg ez a kis pocaklakó?
-nagyon jól vagyunk mondjuk ő egy kis éhenkórász.
-Ne is mond ... Hayley is rengeteget eszik. És lány vagy fiu?
-Lányzó. A tiéd?
-Lány. Hope Mikaelson.
-Kelly Salvatore.
-Jó barátok lesznek szerintem .
-Remélem .
-Lisa mennem kell. Légy boldog.
-Boldog leszek. Te is légy az és majd keress fel valamikor.
-Rendben. Szia Lisa.
-Szia Klaus -mondtam mire eltünt.
-Gyere Lisa hazaviszlek. Aludnod kéne-jött oda Damon.
...
Miután Damon hazavitt gyorsan letusoltam és betoltam egy majonézes uborkát nuttelás kenyérrel.
Lassan felsétáltam a lépcsőn és befeküdtem Damon mellé.
-Jóéjt Lisa.
-Jóéjt Damon-mondtam majd lassan elnyomott az álom.
Sziasztok. Összesen 30 részes lesz a sztori. 2 nap és jönn az új rész.
Puszi
KAMU SEDANG MEMBACA
Vámpírok városa /befejezett/
VampirLisa Wilson vagyok . 17. életévemben járok . Magántanuló vagyok ,mert a szüleim nem igazán akarják,hogy barátaim legyenek . Emiatt nem is vagyunk olyan igazán jó kapcsolatban . Nincsenek barátaim se ismerőseim csak rokonaim akiket ugyanugy utálok. M...