9.rész

1.2K 43 0
                                    

Reggel unottan kelltem fel . Damon még aludt nem akartam felkellteni .

Gyorsan a fürdőbe mentem és fogat mostam meg megfésülködtem.

Lementem a nappaliba és megpillantottam a mobilomat . Ebbe minden szuper csak az nem hogy valaki hívott.

-Gyorsan mond nem érek rá.

-Lisa sajnálom .

-Szart se érsz vele apa vagy inkább John . Nem érdemled meg hogy apának hívjalak.

-Lisa . Figyelj rám . Gyere haza.

-Otthon vagyok . Az új otthonomba vagyok . Boldog vagyok.

-Nem ismersz ott senkit.

-De itt van A testvéred Rick .

-Akkor élj boldogan nélkülem .

-Megtettem . -Letettem a telefont.

Éreztem ahogy egy forró könycsepp lefolyik az arcomon . Elterveztem hogy ma berúgok . 2 nap múlva úgyis 18 leszek .

Mivel tudom hogy Damon hol tartja az alkoholokat elővettem a whyskeit . Pohár helyet az üvegből ittam .

-Baszki Lisa az drága volt . -Termett mellettem Damon amikor látta hogy az utolsó kortyot iszom .

-Upszi -Nevettem el magamat .

-Részeg vagy . Remek .

-Ugyan már én részeg soha-Nevettem . Elindultam az emeletre de ahogy léptem volna fdl az 5.lépcsőfokra hátraestem .

-Najo . Soha többet nem hagyom nyitva a szekrényem - Én a földön fekve nevettem majd Damon felsegített .

-Uhhh hova viszel .

-a szobába .

-Egyre jobb .

-Nem fogjuk csinálni ha részeg vagy. Letépném a ruhád de semmire se emlékeznél .

-Igaz -Nevettgéltem.

Damon letett az ágyra és betakart . Ém felültem és magamra húzva megcsókóltam.

-Lisa hé. Aludj kérlek .

-Nem nem . 

-Najó én most kimegyek és ha nem alszol mire visszajövök akkor kikapsz .

Erre Damon leszállt rólam és kiment a szobából . Még egy darabig fennt voltam . Éreztem ahogy szemeim egyre csak lecsukódnak míg végül elaludtam .

[...]

Reggel van . A fejem szétrobban . Az ágyam melletti kis szekrényen találtam gyógyszert. Nem emlékszem miért fáj a fejem .

-Jó reggel .

-Damon. Mi a francért fáj a fejem?

-Reggel iszogattál .

-Basszus .

-Viszont valamit elkezdtünk .

Huppant le fölém .

-Most nem . Fáj a fejem .

-Hát jó  . Amúgy van itt valaki aki téged keres.

-ki?

-Nem tudom . Az ajtóban áll . Hallom a szíve dobogását .

-Lemegyek .

Szédelegve lesétáltam és ajtót nyitottam .

-Na takarodj .

-Lisa . Kérlek .

-Rick mondta el mi ?

Vámpírok városa /befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang