16.rész

860 34 1
                                    

Kedves naplóm

Nem vagyok jól . Sírás folytogat és nem tudom miért. Nem érzem magam jól . Csak arra vágyom hogy valaki szorosan magához öleljen .

Nincs kedvem Elijahval menni . Majd fel is hívom hogy beteg vagyok . Valaki ölelésére vágyom .

Így kezdödött a napom . Hát nem szuper?
Naplómat becsuktam és a telefonomon beütötem Elijah számát.

-Elijah nem vagyok jól . Beteg vagyok . Sajnálom ma nem jó a randi .

-Megértem . Átrakom másik időpontra . Vigyázz magadra és jó búlást .

Letettem Elijah majd nem hagyott nyugodni a gondolat hogy egyedül vagyok . Kit hívjak? Ki az aki nem hagy sírni? Caroline.

Beütöttem a számát és kicsöngött .

-Szia Lisa.

-Caroline nem vagyok jól át tudnál jönni?

-Mi a baj?

-Nem tudom-Sírtam el magamat .

-Az èrzelmeid felfokozódtak ez normális. Azonnal ott vagyok .

Letette a telefont és csengettek . Basszus de hogy jönn be?

Lementem és ajtót nyitottam .

-Nem tudsz bejönni .

-Nem is akartam . Pontosan tudom mi bánt. Elbattyogunk a Salvatore házhoz és feljösz hozzám . Megfelel?

-Persze.

Carolinenal elmentünk a Salvatore házhoz . A fejem piros volt szemeim könnyesek voltak . Tökéletes állapot komolyan .

-Ne foglalkozz senkivel . Csak gyere.

-Szia Lisa-köszönt kedvesen Stefan . Muszáj volt ránéznem .

-Szia-Köszöntem és láttam a tekintetébe hogy sajnál engem .

Caroline felhúzott az emeletre és a szobájába vitt ahol bezárta az ajtót.

-Most mond mi a baj?

-Nem tudom már így keltem . Lemondtam a randim mert nem volt kedvem semmihez csak ahoz hogy valakivel beszéljek .

-Én pomtosan tudom mi a bajod.

-Tényleg?

-Ugyan már. Tudom hogy még mindig szereted.

-Nem . Ez nem igaz -álltam fel felháborodva . Nem szeretem . Már van barátnője a nővérem és ennyi . Nekem van Elijah .

-Lisa Lisa tudom amit tudok .

-Nem ... Caroline . Én nem szeretem -Mondtam ki az utolsó kèt szót a lehető leghalkabban .

-Bizonytalannak tünsz.

-Nem vagyok az

-Nekem NE hazudj -Momdta megnyomva a ne szót.

-Lemegyek iszok mert szúr a torkom .

-Megyek én is

Carolineval lementünk a konyhába és öntöttünk magunknak vizet . Miközben ittam megláttam Damont és Elenat . Boldogok voltak.

Csókolóztak és nevetgéltek . Vicces . Nemrég még én voltam ott Elena helyén. Éreztem hogy elkap az ideg . A poharat széttörtem a kezembe .

-Ne haragudj Caroline . Feltakarítom -Mondtsm amikor ráeszméltem mit is tettem.

-Ne . Te menj fel . Én összetakarítom .

-Köszönöm -Suttogtam és felrohantam .

Sírva ültem Caroline ágyára. Fejemetölembe temettem és zokogtam . Igaza van Carolinenak még mindig szeretem és fáj mással látni .

Vámpírok városa /befejezett/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum