14. rész

912 36 0
                                    

Reggel igen csak fáradtan ébredtem . Végre nyár van . Válalnom kell nyári munkát.

Felkaptam magamra egy farmer nadrágot és egy pólót majd lerohantam apámhoz viszont ő még aludt .

-APAAAAAAAAA ÉBREDJ FEEEEL-Ordibáltam neki miközben kicsaptam a hálószobája ajtaját .

-Jesszusom -Ült fel azonnal .

-Jó reggelt . Csak azért jöttem hogy szólok ma nem igazán leszek itthon .

-Rendben de ezt legközelebb ne ilyen hangosan .-Feküdt vissza az ágyba .

Új nap , új lehetőségek . Na igen de mégis hol dolgozzak? Vagy mit? Eladó legyek? Könyvtáros? Nem, a grillbe megyek .

Kinyitottam az ajtót és átadtam magamat a napsugaraknak. Igaz hogy gyűrű nélkül meghalnék de kit izgat .

A grill pát utcára van innen . Nincs messze de azért szapora léptekkel haladtam . Az utcákon egyszer egyszer tünt fel pár ember akik finomnak tűntek mégsem kóstoltam meg őket.

A grill tökéletesnek tünt . Jó a hely mivel közel van . Ott van Matt akit bírok és sok ismerős alak is van .

Benyitottam a grillbe és egyenesen a pulthoz mentem ahol Mattet találtam .

-Szia. Nyári mukát keresek . Esetleg ide lehet jelentkezni?

-Szia. Igen persze lehet . Ott azon az ajtón bemész és akkor ott tudsz jelentkezni.

-Köszönöm .

Gyors léptekben haladtam az ajtóhoz és udvariasan kopogtam .

-Jöjjön .

Kicsit félve benyitottam. Félelmem hamar elszállt mivel egy aranyis férfi ült az asztal másik oldalán .

-Jóreggelt kívánok . Nyári munkára szeretnék jelentkezni.

-Szia Öhmm...

-Lisa, Lisa Wilson .

-Tehág szia Lisa . Nyugodtan tegeződhetünk . Foglalj helyet kérlek .

Leültem a székre amit mutatott a kedves férfi.

-Én James vagyok . És csak 28 szóval semmi jónapot meg viszlát.

-Rendben .

-Tehát nyári munka. Tökéletes időzítés . Te vagy az első jelentkező . Mit válalsz? Felszolgálás, mosogatás, takarítás vagy csak sima pultos?

-Ha lehet akkor vagy felszolgáló vagy pultos.

-Értem . Ha azt nézem mind a kettő jól jönne . Megfelel ha egyik héten pultos a másik héten felszolgáló?

-Teljesen megfelel .

-Mikor kezdesz?

-Amikor magának vagyis neked jó .

-Akkor már most is kezdhetsz .

-Rendben .

-2 óra a pult mögött 2 óra felszolgálás.

-Rendben és köszönöm .

-Lisa.-Szólt utánam James-Matt segít.

Bólintottam és kimentem az ajtón . Egyenesen Matthez mentem .

-Próba nap. Te segítesz .

-gyere ide ezt vedd fel és aki int vagy jelez valahogy azt szolgáld ki  .

-Vettem .

Felvettem a kötényt és nem is kellet sokáig várnom már ilyenkor voltak egy páran .

-Kisasszony. Adjon nekem egy erős vodkát.

-Azonnal. -Fogtam és levettem egy igen erős vodkát . Öntöttem a fickó poharába .

-Köszönöm .

-Szivesen.

-Hé te ott. -Mutatott rám egy egyáltalán nem szimpatikus férfi . -Hozzá' nekem Whyskeit.

Elég bunkó volt de hát nem szolhatok vissza hisz ez egy munkahely.
Fogtam  a wyskeit és öntöttem a ndm igazán kedves férfinak .

-Köszi szivi .

-Szívesen -ha nem dolgoznék képen törölném.

Egyre többen jöttek és én egyre jobban pörögtem . Matt nagyon durván nyomja mivel ezt napi rendszerességel csinálja már rég óta.

-Csajszi egy bourbont.

-Máris. -Öntöttdm egy pohár bourbont férfinak . Ám amikor megfordultam felismertem .

Lehet hogy a "szüleim" nem engedtek sehova de én egyszer megszöktem . Egy buliba mentem ahol ez a fiú volt és majdnem összejöttünk amikor is anyám felhívott . Nem lett semmi .

Reméltem hogy nem ismer fel . Odavittem neki a Bourbont és ki gondolta volna felismert.

-Téged ismerlek .

-Nem érek rá . Munkidőbe nem beszélgetek .

-Te vagy az a lány a buliról . Jézusom de régóta kereslek .

-Nem érek rá.

-Hogy vagy? Hogy hogy itt vagy?

-Figyelj dolgozok és tényleg ne.... -Meglattam Elijaht ahogy besétál a grillbe.-Elijah .

-Hogy ki?

-Mondtam hogy nem érek rá.

-Ki az az Elijah ?

- A barátja vagyok és ha jól hallottam nem ér rá.  -ült Elijah a fiú mellé. -Egy Whyskeit kérek drágám .

-Azonnal hozom -Fogtam egy poharat és öntöttem Elijahnak az imént említett alkoholból .

A fiú fucsa módon eltünt. Nekem pedig váltanom kell felszolgálóba. Vagyis már nem a pult mögött kell állnom.

Elijah megértette hogy dolgozom így nem zavart csak messziről figyelt.

-Jónapot hozzhatok valamit?-Mentem oda egy szerintem szerelmes párhoz.

-Igen két koktél lesz és a legújabból .

-Renben azonnal hozom.-igazán tetszik ez a felszólgálósdi . A legújabb koktél az az amelyik tele van gyümölcsek és cukorral a cukor alatt pedeig a gumicukrot és a kissebb cukorkákat értem .

Hogy tud valaki ilyet inni? Nem lényeges. Amilyen gyorsan csak lehet odavittem nekik a rendelt koktélokat.

-Más valamit hozhatok?

-Igen a számlát kérnénk .

Gyorsan elrohantam a számláért. Igazából ez a káros koktél méreg drága . Nagyon durva hogy mennyit elkérnek 2 koktélért.

Visszavittem nekik a számlát és ők odaadták a pénzt.

-Viszlát remélem máskor is benéznek .

-Ha ilyen kedvesek lesznek a felszolgálók:akkor biztosan -Mondta a lány és a koktélukat.

Otthagyva őket egy másik asztalhoz mentem . Mindenki kedves volt. Ez 2 órán keresztül így ment míg nem lejárt az időm .

Visszamentem Matthez és levettem a kötényemet. Matt mosolyog bólogatott arra utalva hogy tuti felvesznek .

Elindultam újra James irodája felé és bekopogtam .

-Gyere csak .

-Szia . Végeztem .

-Lisa felvettelek . Most nézem hogy az oldalunkra kiírták hogy több ilyen kedves ember kéne ide . Holnaptól már jöhetsz 9 re . Viszont csak 1 hónapig lehetsz .

-Rendben köszönöm . Szia

Vámpírok városa /befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang